Biografen første gang - hvor gammel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.220 visninger
55 svar
4 synes godt om
4. december 2010

LinLin

David er 4 år og har endnu ikke været i biografen... Tænkte på at tage ham ind at se Toy story 3, fordi han er helt vild med de to første men er glad for at jeg ikke gjorde det - der var nemlig 4 børn på hans alder der stortudede sidst i filmen (dér på forbrændingen...)

Tror ikke der kører en lige pt der ville passe godt til en "førstegangstur"  Tænker det skal være en forholdsvis kort film, da han herhjemme ikke sidder stille foran tvøet når vi ser en film og så skal den heller ikke være "farlig". Den første gang skulle jo gerne være en super oplevelse

Så: hvor gamle var jeres børn første gang og hvad så I ?

Var selv 4 år og så Mads & Mikkel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

TbCp

Jeg kigger lige med her... Liva er godt 3 år og jeg har også overvejet hvornår hun mon skulle prøve at komme med i biografen....

Anmeld

4. december 2010

Clisolka

Jeg kan huske jeg havde min 4-årige nevø med i biografen og se "Cars" (Biler på dansk). Den var et hit.

Anmeld

4. december 2010

LinLin

bb78 skriver:

Jeg kan huske jeg havde min 4-årige nevø med i biografen og se "Cars" (Biler på dansk). Den var et hit.

Den er også god, men varer næsten 2 timer. Den har vi set mange gange herhjemme - men han har aldrig siddet fra start til slut - max 5-10 min ad gangen - så skal han lige ned på gulvet og kører med tog - så op igen...

Men det kan da godt være det er noget andet inde i en biograf - der har han jo ikke den mulighed Eller måske David bare ikke egner sig til bio

Anmeld

4. december 2010

LinLin

TbCp skriver:

Jeg kigger lige med her... Liva er godt 3 år og jeg har også overvejet hvornår hun mon skulle prøve at komme med i biografen....

Bare i orden

Anmeld

4. december 2010

aarhusmor

Toystory 3 var fin til Alexander på 4. Men vi fik ham også til at kigge væk da det var værst.

Da han var 3 så han en der hed noget med frikadeller. men den var for uhyggelig i slutningen, så vi tog afsted

Anmeld

4. december 2010

Ina33

DAs mor skriver:

David er 4 år og har endnu ikke været i biografen... Tænkte på at tage ham ind at se Toy story 3, fordi han er helt vild med de to første men er glad for at jeg ikke gjorde det - der var nemlig 4 børn på hans alder der stortudede sidst i filmen (dér på forbrændingen...)

Tror ikke der kører en lige pt der ville passe godt til en "førstegangstur"  Tænker det skal være en forholdsvis kort film, da han herhjemme ikke sidder stille foran tvøet når vi ser en film og så skal den heller ikke være "farlig". Den første gang skulle jo gerne være en super oplevelse

Så: hvor gamle var jeres børn første gang og hvad så I ?

Var selv 4 år og så Mads & Mikkel

Lidt sjovt du lige skriver det nu, vi skal nemlig i biografen i morgen og se Toy Story 3. Dette er tredje gang Oskar (snart 5 år) skal i biografen. Første gang så vi Alvin og de frække jordegern, på dette tidspunkt var han 4,5 år.

Han var noget urolig, filmen var nok lige lang nok - i hvert fald som en første gangs film.

Anden gang så vi Peter Pedal, det var ganske kort tid efter hans debut, og den var noget bedre til ham.

Jeg er spændt på hvordan det kommer til at gå i morgen.

Anmeld

4. december 2010

LinLin

aarhusmor skriver:

Toystory 3 var fin til Alexander på 4. Men vi fik ham også til at kigge væk da det var værst.

Da han var 3 så han en der hed noget med frikadeller. men den var for uhyggelig i slutningen, så vi tog afsted

Det regner med frikadeller

- så den var for uhyggelig, Toy story 3... - kunne jeg jo også se på de "små" der var inde at se den den dag jeg selv var. Køber den på dvd i morgen - så ser vi den herhjemme hvor det ikke er mørkt og lyden ikke er alt for høj

Må holde øje med hvornår der kommer en ny glad film - som ikke bliver ALT for "barnlig" (hvis man kan sige det om en film til en fire-årig ) - tænker bare at sådan noget man VED ikke er uhyggeligt (Cirkeline eller Peter pedal m¨ske ikke vil fange ham...) Herhjemme er han begyndt at se Ben 10 og det synes han er super fedt, men det er jo noget andet i et stort, fremmed mørkt rum med meget høj lyd

Anmeld

4. december 2010

LinLin

Loppe skriver:

Lidt sjovt du lige skriver det nu, vi skal nemlig i biografen i morgen og se Toy Story 3. Dette er tredje gang Oskar (snart 5 år) skal i biografen. Første gang så vi Alvin og de frække jordegern, på dette tidspunkt var han 4,5 år.

Han var noget urolig, filmen var nok lige lang nok - i hvert fald som en første gangs film.

Anden gang så vi Peter Pedal, det var ganske kort tid efter hans debut, og den var noget bedre til ham.

Jeg er spændt på hvordan det kommer til at gå i morgen.

Går den stadig i bio? Har tænkt mig at købe den i morgen på dvd

Giver du en update?

Anmeld

4. december 2010

1977

Profilbillede for 1977

Første gang han var i biffen var til Peter Pedal og han var 3 år. Nu er han 4 og har også set Peter Plys og Haffelaffen, Sherk 4, Alvin 2 og Olsen Banden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.