Du bliver aldrig tynd igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

LotteGabriella

MatildeS skriver:

Personligt tror jeg virkelig heller aldrig at jeg bliver tynd igen, men sådan er det jo bare.

Sådan har jeg det også, men nu er jeg også glad som jeg er, og det er jo det vigtigste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

sne190810

Skide flot klaret, alle tøser ..

Jeg er selv en af de mere irriterende typer .....  Jeg mener, jeg kom op på en omkring 20 kilo +/- et par kilo til sidst i graviditeten .. Og her knap 3½ måned efter den lille  er kommet til verden, er det hele røget af igen! og det er uden jeg har gjort noget synderligt ved det ..

Jeg går det til efterfødsels yoga en gang om ugen i 2 timer, men jeg har altid gået til yoga (altid og altid, har praktiseret det i 2-3 år, 2-4 gange ugentligt) og så mens jeg var gravid, gik jeg til graviditetsyoga (kan man sige det? ) men det er så vidst også det eneste som det bliver til ..  

Og jeg spiser heller ikke særlig sundt, hvis jeg skal sige det pænt.

Men selvfølgelig kan du tabe dig, man kan hvad man vil  Jeg hepper på dig i hvert fald ..

Ps. For fremtiden så bare luk ørerne for alle de mange (tit ret dumme og nedsættende) ting du kommer til at høre fra hist og pist .. Tro på dig selv, og gør hvad du føler for. Du kender dig selv (og din lille baby) bedst, og ved hvad der skal til for at i har det godt

Anmeld

3. december 2010

LotteGabriella

Mumto3 skriver:

Jeg tog over 30 kg på da jeg var gravid første gang, og jeg gjorde INTET for at slippe af med dem igen! Da min baby var blevet 8-9mdr gammel var jeg tilbage på normalvægt.

Jeg ammede simpelthen alle kiloerne af. Det er den mest effektive slankekur man kan være på.

Jeg har i alle 3 graviditeter taget rigtig meget på, og kiloerne er raslet af mig igen. Så fat mod! Det kan sagtens lade sig gøre! -også uden de store anstrengelser, ud over at passe en baby og gå ture med barnevogen

Så er det bare sur røv for os der kun kan amme i et par måneder

Nej pjat jeg kunne passe mit normale tøj 1 uge efter fødslen og tog faktisk først på, efter jeg stoppede med at amme, pga. rigtig dårlige chokoladevaner, som jo lige pludselig satte sig fast, og vupti 15 kg tungere

Anmeld

3. december 2010

lisbethita

merichs skriver:

Det var hvad jeg fik at vide af en bekendt den anden dag  Øh jamen tak for opmuntringen tænkte jeg  

Inden jeg blev gravid, vejede jeg 60 kg, jeg tog 31 kg på under min graviditet (jeg ved godt det er meget), det er små 8 uger siden jeg fødte og har indtil nu smidt 14 kg.

Jeg forventer ikke at det hele ryger i løbet af få måneder og ved godt at det kommer til at kræve træning og sund kost, men det kan vel lade sig gøre?

Er der nogen som tog meget på under graviditeten som har smidt det hele igen?

Vh Marlene

Hejsa, JEg har  ikke læst hvad andre skriver, men jeg vil bare sige RO PÅ.... jeg har tabt alt mit! Og jeg er næsten mindre end før. Det kender jeg mange, der er og jeg går ikke i fitness center. 

Det er, hvad man gør det til!!! Min mor sagde også den anden dag, om jeg ikke skulle have skiftet mit tøj ud, nu hvor jeg er blevet mor. Jeg spurgte: hvor i alverden skulle jeg da det?? Man tager jo altid på efter at have været blevet mor. Ja undskyld mor, men det gælder altså ikke for mig. Jeg vejer mindre end før...

Så tag det roligt..du har lige født! Du skal ikke tænke på det nu. Så længe dit barn er sundt og raskt og du selv har det godt, så når du nok resten ;-) 

KRAM

Anmeld

4. december 2010

baby2010

Jeg vejede 78 da jeg blev gravid og vejede helt op til 95 kilo, inden jeg fødte. I dag vejer jeg 78 igen, og det har jeg gjort i nogle måneder (Alfred er 9 måneder).

Så folk skal da bare lukke røven!

Sommetider siger folk det til andre, som de ville sige til sig selv. Det kan i virkeligheden være at hun ved om sig selv, at hun ikke kan tabe sig, og derfor tror hun ikke du kan. Eller hun har ondt i røven, vi kvinder er så lede ved hinanden sommetider...

Anmeld

4. december 2010

Ox.

Det er noget sludder ..

Jeg er vejer meget mindre nu, end jeg gjorde FØR jeg var gravid ..

Anmeld

4. december 2010

Maddox

Har ikke lige læst alle besvarelserne igennem, men vil bare sige at det altså SAGTENS kan lade sig gøre..

Inden jeg blev gravid med min datter vejede jeg 52 kg. Under graviditeten tog jeg næsten 25 kg på. Efter et år havde jeg nået min før-graviditetsvægt (og nåede endda helt ned på 48,5 kg )..

Da jeg blev gravid med min søn, vejede jeg 58 kg - tog 17 kg på, og er nu nede på min før-graviditetsvægt igen. Vil dog gerne smide 5 kg mere, før jeg er helt tilfreds 

Og vil endda sige, at jeg ikke har gjort det store ud af hverken slankekure eller noget, nogle af gangene..

Anmeld

5. december 2010

Lulle25

Anne85 skriver:

Du er simpelthen så sej Louise  Og tænk at se sårn ud efter fire graviditeter... smækker lækker mutti

Men ja - det er hårdt arbejde - men man blir squ afhængig af det. Her står den også på sund kost og motion hver eneste dag - kondien har langsomt skulle arbejdes op igen - men her efter 4 måneder er jeg da oppe på at kunne løbe en time uden pause - og det gør jeg hver anden dag - de andre dage går jeg power walk ture med barnevognen.

Tak for de søde ord

Man må jo gøre lidt for at få en pæn krop, ved jo ikke hvordan den bliver efter nr. 4 men ved at jeg vil gøre alt for at få en ok krop igen.

Og super sejt du er så meget igang, det giver så meget positivitet i hverdagen. Og du er jo selv en hot mamma med hot på

Anmeld

5. december 2010

SussieThyssen

merichs skriver:

Det var hvad jeg fik at vide af en bekendt den anden dag  Øh jamen tak for opmuntringen tænkte jeg  

Inden jeg blev gravid, vejede jeg 60 kg, jeg tog 31 kg på under min graviditet (jeg ved godt det er meget), det er små 8 uger siden jeg fødte og har indtil nu smidt 14 kg.

Jeg forventer ikke at det hele ryger i løbet af få måneder og ved godt at det kommer til at kræve træning og sund kost, men det kan vel lade sig gøre?

Vh Marlene

Kan da sige at, at da jeg fik den første tog jeg 10 kg på EFTER graviditeten LOL
Jeg har nemlig ikke hørt til dem, der tog noget på..snarre åd de mig op indefra.
Med dem alle 3 var jeg på vægten til lægebesøget 8 uger efter, og der havde jeg tabt henholdsvis 8 kg, 9 kg og 12 kg i mig selv..altså i forhold til hvad jeg vejede inden jeg blev gravid.

Men..at jeg så tog på hvergang, da der var gået nogle måneder er noget andet.
Jeg er 165 cm høj og vejede 68 kg, da jeg blev gravid med den første.
Kom derefter op på 78 kg og det holdt jeg nogenlunde indtil nr 2 var kommet, så røg jeg op på ca 80 kg efter hende.
Med Nickolai røg jeg i en periode op på 86 kg..men efter at jeg har passeret de 45 har jeg stille og roligt bevæget mig nedad og vejer i dag omkring de 70.
Jeg vil tro at nu hvor overgangsalderen for alvor nærmer sig vil jeg nok komme ned på omkring 65 kg og det vil jeg være tilfreds med, men jeg gør ikke rigtigt noget for egentligt at tabe mig.
Jeg har altid hørt til de buttede piger og det trives min krop godt med. Min vægt har også gennem årene svinget noget op og ned, men anstrænge mig for at være tynd har jeg aldrig forsøgt.
Jeg er som jeg er og hormoner ændrer sig hele tiden igennem årene.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. december 2010

slettet_7530

merichs skriver:

Vh Marlene

Sød bekendt

Jeg tog over 40 kilo på med den første tabte alt pånær 4 kilo

Tog over 50 kilo på med nummer 2 og tabte 57 kilo så det kan godt lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.