Du bliver aldrig tynd igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Vial

Jeg tog 20 kilo på og havde tabt dem alle sammen og lidt til, da jeg tjekkede ud fra hospitalet 10 dage efter kejsersnittet.

Det er først nu her, at jeg begynder at tage på. Jeg lever så skidt fordi at jeg hverken har tid eller overskud til at være sund - føler jeg.

Jeg er blevet SÅ sukkerafhængig.

Så ærgeligt, når jeg ved, at jeg gør noget skidt for mig selv, og bare ikke kan tage mig sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

merichs

Susan1978 skriver:

min gode veninde Tina2 herinde har alle 3 gange taget en del kilo på under hendes graviditet - og efter de 2 første blev hun stang lækker igen..   og hun er godt på vej nu for 3 gang.. 

så det der skal du ikke tage til dig..  bare ind i kampen.

Så satser jeg på at det kan lykkes for mig

Anmeld

2. december 2010

Charlotte Wberg

Umiddelbart skulle det være muligt for alle at komme ned på sin normalvægt, der er vidst ingen der er bygget til at være overvægtige, om der så kan være sygdomme eller medicinsk indtag der forhindre det er en anden snak...

Jeg har enormt svært ved at tabe mig, men det er 100 % min egen skyld, for elsker simpelhent mad og hyggeguf... Is og cola.. og kager...

Så jeg kommer vidst på seriøst arbejde efter fødsel og amning... puhaaa...

Men med den rette kost, motion og vejledning burde det være muligt... om maveskinnet så vil med på plads, må vi jo se til den tid...

Anmeld

2. december 2010

merichs

Mumto3 skriver:

Jeg tog over 30 kg på da jeg var gravid første gang, og jeg gjorde INTET for at slippe af med dem igen! Da min baby var blevet 8-9mdr gammel var jeg tilbage på normalvægt.

Jeg ammede simpelthen alle kiloerne af. Det er den mest effektive slankekur man kan være på.

Jeg har i alle 3 graviditeter taget rigtig meget på, og kiloerne er raslet af mig igen. Så fat mod! Det kan sagtens lade sig gøre! -også uden de store anstrengelser, ud over at passe en baby og gå ture med barnevogen

Jeg ammer også så kan da håbe det hjælper mig lidt på vej

Anmeld

2. december 2010

Risen

Jeg tog 25 kilo på og har tabt det nu hvor min datter er 5 måneder. Faktisk har jeg tabt mig mere bare det jeg tog på under graviditeten

Anmeld

2. december 2010

3rollinger

merichs skriver:

Det var hvad jeg fik at vide af en bekendt den anden dag  Øh jamen tak for opmuntringen tænkte jeg  

Inden jeg blev gravid, vejede jeg 60 kg, jeg tog 31 kg på under min graviditet (jeg ved godt det er meget), det er små 8 uger siden jeg fødte og har indtil nu smidt 14 kg.

Jeg forventer ikke at det hele ryger i løbet af få måneder og ved godt at det kommer til at kræve træning og sund kost, men det kan vel lade sig gøre?

Er der nogen som tog meget på under graviditeten som har smidt det hele igen?

Vh Marlene

Jeg er slankere efter jeg blev gravid end foer.

Jeg har taget en del paa under hver graviditet, men jeg taber det igen. Ved at gaa paa kur og goere en indsats, men det kan sagtens lade sig goere.

Anmeld

2. december 2010

merichs

MatildeS skriver:

Jeg har lært at leve med det -Længe leve oversize moden 

Haha ja hiphurra for oversize moden 

Anmeld

2. december 2010

merichs

Charlotte Wberg skriver:

Umiddelbart skulle det være muligt for alle at komme ned på sin normalvægt, der er vidst ingen der er bygget til at være overvægtige, om der så kan være sygdomme eller medicinsk indtag der forhindre det er en anden snak...

Jeg har enormt svært ved at tabe mig, men det er 100 % min egen skyld, for elsker simpelhent mad og hyggeguf... Is og cola.. og kager...

Så jeg kommer vidst på seriøst arbejde efter fødsel og amning... puhaaa...

Men med den rette kost, motion og vejledning burde det være muligt... om maveskinnet så vil med på plads, må vi jo se til den tid...

Jeg er rimelig stædig så håber det holder ved mht vægttab

Anmeld

2. december 2010

merichs

Risen skriver:

Jeg tog 25 kilo på og har tabt det nu hvor min datter er 5 måneder. Faktisk har jeg tabt mig mere bare det jeg tog på under graviditeten

Super flot klaret

Anmeld

2. december 2010

merichs

3rollinger skriver:

Jeg er slankere efter jeg blev gravid end foer.

Jeg har taget en del paa under hver graviditet, men jeg taber det igen. Ved at gaa paa kur og goere en indsats, men det kan sagtens lade sig goere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.