Du bliver aldrig tynd igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.567 visninger
55 svar
0 synes godt om
2. december 2010

merichs

Det var hvad jeg fik at vide af en bekendt den anden dag  Øh jamen tak for opmuntringen tænkte jeg  

Inden jeg blev gravid, vejede jeg 60 kg, jeg tog 31 kg på under min graviditet (jeg ved godt det er meget), det er små 8 uger siden jeg fødte og har indtil nu smidt 14 kg.

Jeg forventer ikke at det hele ryger i løbet af få måneder og ved godt at det kommer til at kræve træning og sund kost, men det kan vel lade sig gøre?

Er der nogen som tog meget på under graviditeten som har smidt det hele igen?

Vh Marlene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

LRJ

merichs skriver:

Det var hvad jeg fik at vide af en bekendt den anden dag  Øh jamen tak for opmuntringen tænkte jeg  

Inden jeg blev gravid, vejede jeg 60 kg, jeg tog 31 kg på under min graviditet (jeg ved godt det er meget), det er små 8 uger siden jeg fødte og har indtil nu smidt 14 kg.

Jeg forventer ikke at det hele ryger i løbet af få måneder og ved godt at det kommer til at kræve træning og sund kost, men det kan vel lade sig gøre?

Vh Marlene

Har fået det samme af vide og jeg kender da folk der har tabt sig igen..
Jeg tog 38 kg på og har tabt de 20

Anmeld

2. december 2010

Kildebakken

Selvfølgelig kan det lade sig gøre - hun har nok haft en dårlig dag

Anmeld

2. december 2010

<3

merichs skriver:

Vh Marlene

Ja Og lidt til faktisk.

Jeg er 178cm høj så min før graviditetsvægt på 79 var ok men på kanten. Tog en 25-30kilo på. Nu vejer jeg 75kg og vil gerne ned på 70 tror jeg.

Det tog 3år, de første 16 kilo raslede af i løbet af de første 3 uger og så gik det langsomt. min vægt stod rimelig stille indtil efter mit ammestop. Men sammenlagt har jeg tabt mig 1kg om måneden i 3 år. Det er ganske godt gået Og ikke mindst et sundt og fornuftigt vægttab.

Anmeld

2. december 2010

Mullebergen

Personligt tror jeg virkelig heller aldrig at jeg bliver tynd igen, men sådan er det jo bare.

Anmeld

2. december 2010

merichs

Lone H. skriver:

Har fået det samme af vide og jeg kender da folk der har tabt sig igen..
Jeg tog 38 kg på og har tabt de 20

20 kg det er da flot

Anmeld

2. december 2010

merichs

Kildebakken skriver:

Selvfølgelig kan det lade sig gøre - hun har nok haft en dårlig dag

Hmm ja det kan godt være hun havde en dårlig dag

Anmeld

2. december 2010

merichs

Kirle skriver:

Ja Og lidt til faktisk.

Jeg er 178cm høj så min før graviditetsvægt på 79 var ok men på kanten. Tog en 25-30kilo på. Nu vejer jeg 75kg og vil gerne ned på 70 tror jeg.

Det tog 3år, de første 16 kilo raslede af i løbet af de første 3 uger og så gik det langsomt. min vægt stod rimelig stille indtil efter mit ammestop. Men sammenlagt har jeg tabt mig 1kg om måneden i 3 år. Det er ganske godt gået Og ikke mindst et sundt og fornuftigt vægttab.

Wauv, det er godt gået Så er der håb for mig

Anmeld

2. december 2010

Margorie

Ej okay- man kan jo sagtens tabe sig hvis man virkelig vil.. Min dreng er 15 dage og jeg har smidt 13 kg indtil videre- mangler stadig 10-15 kg- og de skal nok komme af Man skal bare have mod på det- og en god sund kogebog

Anmeld

2. december 2010

merichs

MatildeS skriver:

Personligt tror jeg virkelig heller aldrig at jeg bliver tynd igen, men sådan er det jo bare.

Det afhænger vel også af om man er motiveret til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.