Du bliver aldrig tynd igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

<3

merichs skriver:

Wauv, det er godt gået Så er der håb for mig

Selvfølgelig er der det! MEN vent med de strenge lavkaloriekure før efter du er færdig med at amme! Surt at blive fejlernæret pga. et par kilo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Mullebergen

merichs skriver:

Det afhænger vel også af om man er motiveret til det

Nææ ikke som sådan. Jeg gjorde i hvert fald enormt meget for det før jeg blev gravid med nummer 2 og der skete absolut intet 

Anmeld

2. december 2010

Susan1978

min gode veninde Tina2 herinde har alle 3 gange taget en del kilo på under hendes graviditet - og efter de 2 første blev hun stang lækker igen..   og hun er godt på vej nu for 3 gang.. 

så det der skal du ikke tage til dig..  bare ind i kampen.

Anmeld

2. december 2010

LRJ

merichs skriver:

20 kg det er da flot

Tak Du skal nok få det tabt

Anmeld

2. december 2010

merichs

Margorie skriver:

Ej okay- man kan jo sagtens tabe sig hvis man virkelig vil.. Min dreng er 15 dage og jeg har smidt 13 kg indtil videre- mangler stadig 10-15 kg- og de skal nok komme af Man skal bare have mod på det- og en god sund kogebog

Anmeld

2. december 2010

merichs

Kirle skriver:

Selvfølgelig er der det! MEN vent med de strenge lavkaloriekure før efter du er færdig med at amme! Surt at blive fejlernæret pga. et par kilo

Helt sikkert

Anmeld

2. december 2010

<3

merichs skriver:

Helt sikkert

Nemlig

Anmeld

2. december 2010

merichs

MatildeS skriver:

Nææ ikke som sådan. Jeg gjorde i hvert fald enormt meget for det før jeg blev gravid med nummer 2 og der skete absolut intet 

Det var da træls

Anmeld

2. december 2010

Mumto3

merichs skriver:

Det var hvad jeg fik at vide af en bekendt den anden dag  Øh jamen tak for opmuntringen tænkte jeg  

Inden jeg blev gravid, vejede jeg 60 kg, jeg tog 31 kg på under min graviditet (jeg ved godt det er meget), det er små 8 uger siden jeg fødte og har indtil nu smidt 14 kg.

Jeg forventer ikke at det hele ryger i løbet af få måneder og ved godt at det kommer til at kræve træning og sund kost, men det kan vel lade sig gøre?

Er der nogen som tog meget på under graviditeten som har smidt det hele igen?

Vh Marlene

Jeg tog over 30 kg på da jeg var gravid første gang, og jeg gjorde INTET for at slippe af med dem igen! Da min baby var blevet 8-9mdr gammel var jeg tilbage på normalvægt.

Jeg ammede simpelthen alle kiloerne af. Det er den mest effektive slankekur man kan være på.

Jeg har i alle 3 graviditeter taget rigtig meget på, og kiloerne er raslet af mig igen. Så fat mod! Det kan sagtens lade sig gøre! -også uden de store anstrengelser, ud over at passe en baby og gå ture med barnevogen

Anmeld

2. december 2010

Mullebergen

merichs skriver:

Det var da træls

Jeg har lært at leve med det -Længe leve oversize moden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.