Du bliver aldrig tynd igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

merichs

Dejligt at vide at det godt kan lade sig gøre  Så vil jeg gøre hvad jeg kan for at få det til at lykkes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Tina2

Jeg er 180 cm og vejer normalt 70-72 kg...

1. gang jeg var gravid tog jeg 25 kg på.... Da min datter var 4 mdr havde jeg tabt 30 kg...

2. gang tog jeg 31 kg på og da min søn var 9 mdr havde jeg tabt de 31 kg...

3. gang tog jeg 22 kg på og mangler 6½ kg, min datter er 3 mdr imorgen....

2. gang tog jeg jo rigtig meget på, jeg fik et par kommentarer af min far (ment i sjov, men ikke sjovt at høre) fx at nu havde jeg sgu da en ligeså stor røv som min mor!!!! Min søn var nok ca 1 md da han sagde det.....

Hold da op den kommentar sved, MEN DEN HJALP!!!! Jeg tænkte at jeg sku fandme nok vise dem jeg ku tabe de kg igen! Min mor sagde jeg ligeså godt ku sige til mig selv at 5-7 kg ville blive siddende, sådan var det bare......

Da Milas var 9 mdr sendte jeg en STOR buket blomster til mine forældre og et kort hvor der stod "Tak fordi I ikke troede på mig, jeg kan nu orientere jer om at jeg vejer det samme nu som inden jeg blev gravid" 

Min mor ringede selvfølgelig og sagde tillykke- jeg ved de ikke troede jeg ku!  Men selvfølgelig ku jeg det.....

Kan dog mærke jeg også skal kæmpe godt for det denne gang...  Men af skal de nok komme, nu har jeg jo tabt 15½ kg.... Så mangler lige de sidste + 4-5 ekstra

Held og lykke med det, du skal nok komme ned på din førvægt HVIS DU VIL!!!! Sig til dig selv at ingen skal sige sådan noget til dig, du skal vise dem at det kan du GODT! :-)

Anmeld

6. december 2010

Kløver

merichs skriver:

Det var hvad jeg fik at vide af en bekendt den anden dag  Øh jamen tak for opmuntringen tænkte jeg  

Inden jeg blev gravid, vejede jeg 60 kg, jeg tog 31 kg på under min graviditet (jeg ved godt det er meget), det er små 8 uger siden jeg fødte og har indtil nu smidt 14 kg.

Jeg forventer ikke at det hele ryger i løbet af få måneder og ved godt at det kommer til at kræve træning og sund kost, men det kan vel lade sig gøre?

Er der nogen som tog meget på under graviditeten som har smidt det hele igen?

Vh Marlene

Jeg kender en, som tog 30 kg på under graviditeten, og hun har tabt det hele igen

Anmeld

7. december 2010

merichs

Tina2 skriver:

Jeg er 180 cm og vejer normalt 70-72 kg...

1. gang jeg var gravid tog jeg 25 kg på.... Da min datter var 4 mdr havde jeg tabt 30 kg...

2. gang tog jeg 31 kg på og da min søn var 9 mdr havde jeg tabt de 31 kg...

3. gang tog jeg 22 kg på og mangler 6½ kg, min datter er 3 mdr imorgen....

2. gang tog jeg jo rigtig meget på, jeg fik et par kommentarer af min far (ment i sjov, men ikke sjovt at høre) fx at nu havde jeg sgu da en ligeså stor røv som min mor!!!! Min søn var nok ca 1 md da han sagde det.....

Hold da op den kommentar sved, MEN DEN HJALP!!!! Jeg tænkte at jeg sku fandme nok vise dem jeg ku tabe de kg igen! Min mor sagde jeg ligeså godt ku sige til mig selv at 5-7 kg ville blive siddende, sådan var det bare......

Da Milas var 9 mdr sendte jeg en STOR buket blomster til mine forældre og et kort hvor der stod "Tak fordi I ikke troede på mig, jeg kan nu orientere jer om at jeg vejer det samme nu som inden jeg blev gravid" 

Min mor ringede selvfølgelig og sagde tillykke- jeg ved de ikke troede jeg ku!  Men selvfølgelig ku jeg det.....

Kan dog mærke jeg også skal kæmpe godt for det denne gang...  Men af skal de nok komme, nu har jeg jo tabt 15½ kg.... Så mangler lige de sidste + 4-5 ekstra

Held og lykke med det, du skal nok komme ned på din førvægt HVIS DU VIL!!!! Sig til dig selv at ingen skal sige sådan noget til dig, du skal vise dem at det kan du GODT! :-)

Det er godt nok flot klaret af dig

Har besluttet mig for at jeg nok skal tabe det og så kan dem som ikke tror på mig stå med en lang næse når jeg har tabt mig (selvom det er for min egen skyld og ikke andres at jeg vil tabe mig)  

Anmeld

7. december 2010

Anne G

Bare rolig du skal nok tabe dig igen..

Ved min første graviditet tog jeg 20 kg på og smed dem ganske hurtigt igen.. 
Her anden gang tog jeg 28 kg på, og har smidt dem alle plus lidt ekstra og han er nu 9 mdr..

Begge gange har jeg ammet indtil de var 5 mdr, de hjalp rigtig meget men jeg manglede stadig lidt efter ammestop, men de ryger lige så stille af synes jeg..

Så tag du bare og nyd din dejlige lille baby og ikke tænk på hvad hun har sagt  

Anmeld

7. december 2010

Tina2

merichs skriver:

Det er godt nok flot klaret af dig

Har besluttet mig for at jeg nok skal tabe det og så kan dem som ikke tror på mig stå med en lang næse når jeg har tabt mig (selvom det er for min egen skyld og ikke andres at jeg vil tabe mig)  

Ja det skal bestemt være for din egen skyld...  Men man vil jo også gerne af med det, ik?

Jeg bruger pt Madlog... Taster ikke ALT ind hver eneste dag, men bare det at kunne se sidst på eftermiddagen hvor mange kalorier man har tilbage, hjælper lidt mht at passe lidt på om aftenen hvor jeg er mest slik-sulten  De andre gange har jeg dog ikke brugt noget, bare spist almindelig og passet på de søde sager.....

Og jeg kan godt sige dig det er FEDT FEDT FEDT den dag du har smidt det hele!!!! Her var det især fedt efter jeg tabte alle de 31 kg 2. gang for jeg havde virkelig fået mange kommentarer om den vægtstigning..... Så jeg var simpelthen SÅ glad da de var væk!

Så bare igang, så skal du nok få sparket de kg af dig!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.