merichs skriver:
Det var hvad jeg fik at vide af en bekendt den anden dag
Øh jamen tak for opmuntringen tænkte jeg 
Inden jeg blev gravid, vejede jeg 60 kg, jeg tog 31 kg på under min graviditet (jeg ved godt det er meget), det er små 8 uger siden jeg fødte og har indtil nu smidt 14 kg.
Jeg forventer ikke at det hele ryger i løbet af få måneder og ved godt at det kommer til at kræve træning og sund kost, men det kan vel lade sig gøre?
Er der nogen som tog meget på under graviditeten som har smidt det hele igen?
Vh Marlene
Selvfølgelig kan du blive tynd igen, men det kræverjo at man selv gør noget ved det.
Tog 36 kg på under første graviditet og tabte alt og vejede 52 igen efter 1år, men ikke uden kamp. Hård træning hver dag og sund kost.
2. gang tog jeg 20 kg på da Mathilde var 8 mdr var alt væk efter hård træning og sund kost.
3. gang tog jeg 21 kg på og var igang med træningen igen efter 4 uger, det hele var væk efter ca 8 mdr. Men træner også meget. Hvis ikke jeg når og træne går jeg en lang tur med barnevognen eller lign. så man er igang hver dag, det bliver hurtig en vane og man bliver afhængig af træning.
I Denne graviditet har jeg bækkenløsning og træner stadig det jeg kan, for at holde kondien, og træner igen efter fødslen. Så op på hesten
Anmeld