Du bliver aldrig tynd igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Charlotte Wberg

merichs skriver:

Jeg er rimelig stædig så håber det holder ved mht vægttab

Det skal man også være

Har lovet mig selv og manden at tage mig sammen når vi kommer der til... så jeg skal have fundet noget stædighed frem, det må være derinde et sted...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Sillebob

merichs skriver:

Det var hvad jeg fik at vide af en bekendt den anden dag  Øh jamen tak for opmuntringen tænkte jeg  

Inden jeg blev gravid, vejede jeg 60 kg, jeg tog 31 kg på under min graviditet (jeg ved godt det er meget), det er små 8 uger siden jeg fødte og har indtil nu smidt 14 kg.

Jeg forventer ikke at det hele ryger i løbet af få måneder og ved godt at det kommer til at kræve træning og sund kost, men det kan vel lade sig gøre?

Er der nogen som tog meget på under graviditeten som har smidt det hele igen?

Vh Marlene

Hahaha - har hun mon selv boern ??  Maaske ved hun ikke at for mange er det den ultimative slankekur at faa boern for man er jo konstant paa farten. Og personligt synes jeg at det var svaert at finde tid til at spise med en lille ny

Jeg tog selv 17kg paa og efter 6 mrd havde jeg tabt alt + ekstra 5 kg

Saa jeg tror sagtens at det kan lade sig goere at blive tynd igen - men om din kropsfacon bliver helt lige som foer.....hmmm det er jo en helt anden sag

Knuser

Anmeld

2. december 2010

merichs

KaMa skriver:

Jeg tog 20 kilo på og havde tabt dem alle sammen og lidt til, da jeg tjekkede ud fra hospitalet 10 dage efter kejsersnittet.

Det er først nu her, at jeg begynder at tage på. Jeg lever så skidt fordi at jeg hverken har tid eller overskud til at være sund - føler jeg.

Jeg er blevet SÅ sukkerafhængig.

Så ærgeligt, når jeg ved, at jeg gør noget skidt for mig selv, og bare ikke kan tage mig sammen.

Sukker er roden til alt ondt

Anmeld

2. december 2010

merichs

Sillebob skriver:

Hahaha - har hun mon selv boern ??  Maaske ved hun ikke at for mange er det den ultimative slankekur at faa boern for man er jo konstant paa farten. Og personligt synes jeg at det var svaert at finde tid til at spise med en lille ny

Jeg tog selv 17kg paa og efter 6 mrd havde jeg tabt alt + ekstra 5 kg

Saa jeg tror sagtens at det kan lade sig goere at blive tynd igen - men om din kropsfacon bliver helt lige som foer.....hmmm det er jo en helt anden sag

Knuser

Figuren bliver nok ikke helt den samme igen men det gør heller ikke så meget

Anmeld

2. december 2010

merichs

Charlotte Wberg skriver:

Det skal man også være

Har lovet mig selv og manden at tage mig sammen når vi kommer der til... så jeg skal have fundet noget stædighed frem, det må være derinde et sted...

Ja stædigheden skal nok være der et sted hvis man virkelig ønsker det

Anmeld

2. december 2010

Anne85

Jeg tog 21 kg på første gang - tabte de 16 i løbet af et par måneder. her anden gang tog jeg 27-28 kg på - og her 4 måneder efter fødslen har jeg tabt 24-25 kg... så det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld

3. december 2010

Lulle25

merichs skriver:

Det var hvad jeg fik at vide af en bekendt den anden dag  Øh jamen tak for opmuntringen tænkte jeg  

Inden jeg blev gravid, vejede jeg 60 kg, jeg tog 31 kg på under min graviditet (jeg ved godt det er meget), det er små 8 uger siden jeg fødte og har indtil nu smidt 14 kg.

Jeg forventer ikke at det hele ryger i løbet af få måneder og ved godt at det kommer til at kræve træning og sund kost, men det kan vel lade sig gøre?

Er der nogen som tog meget på under graviditeten som har smidt det hele igen?

Vh Marlene

Selvfølgelig kan du blive tynd igen, men det kræverjo at man selv gør noget ved det.

Tog 36 kg på under første graviditet og tabte alt og vejede 52 igen efter 1år, men ikke uden kamp. Hård træning hver dag og sund kost.

2. gang tog jeg 20 kg på da Mathilde var 8 mdr var alt væk efter hård træning og sund kost.

3. gang tog jeg 21 kg på og var igang med træningen igen efter 4 uger, det hele var væk efter ca 8 mdr. Men træner også meget. Hvis ikke jeg når og træne går jeg en lang tur med barnevognen eller lign. så man er igang hver dag, det bliver hurtig en vane og man bliver afhængig af træning.

I Denne graviditet har jeg bækkenløsning og træner stadig det jeg kan, for at holde kondien, og træner igen efter fødslen. Så op på hesten

Anmeld

3. december 2010

Anne85

Lulle25 skriver:

Selvfølgelig kan du blive tynd igen, men det kræverjo at man selv gør noget ved det.

Tog 36 kg på under første graviditet og tabte alt og vejede 52 igen efter 1år, men ikke uden kamp. Hård træning hver dag og sund kost.

2. gang tog jeg 20 kg på da Mathilde var 8 mdr var alt væk efter hård træning og sund kost.

3. gang tog jeg 21 kg på og var igang med træningen igen efter 4 uger, det hele var væk efter ca 8 mdr. Men træner også meget. Hvis ikke jeg når og træne går jeg en lang tur med barnevognen eller lign. så man er igang hver dag, det bliver hurtig en vane og man bliver afhængig af træning.

I Denne graviditet har jeg bækkenløsning og træner stadig det jeg kan, for at holde kondien, og træner igen efter fødslen. Så op på hesten

Du er simpelthen så sej Louise  Og tænk at se sårn ud efter fire graviditeter... smækker lækker mutti

Men ja - det er hårdt arbejde - men man blir squ afhængig af det. Her står den også på sund kost og motion hver eneste dag - kondien har langsomt skulle arbejdes op igen - men her efter 4 måneder er jeg da oppe på at kunne løbe en time uden pause - og det gør jeg hver anden dag - de andre dage går jeg power walk ture med barnevognen.

Anmeld

3. december 2010

Cris

Nå, så er du godt på vej! Jeg synes, at man taber sig meget mere, når barsel er slut og du skal løbe fra arbejde til institutionen og så skal man købe ind og nå alt muligt andet... Så kan du tro, at du kommer til at tabe dig noget mere. Nyd din baby og din barsel, så længe det varer, det går aaaalt for hurtigt!

Anmeld

3. december 2010

Sigge

Du vælger jo selv om du taber de kilo, men der er jo mange kvinder der ikke taber sig men det er jo deres eget valg. Jeg kan personligt ikke forstå at man bare lader stå til, men det er jo et valg man tager.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.