Havde egenlig tænk mig at springe bort fra et her emne.......har en søn med svær adhd, som er i medicinsk behandling. Han er 10. Fik diagnose som 4 årig, inden da blev han fysiolisk og psykologisk udredt i over 2 år!!!!
Ja nogle børn får en forkert diagnose, men jeg orker ikke at dikuterer min søn diagnose, fordi andre har travlt med at plante en diagnose på deres barn, hvor problemerne omhandler noget helt andet.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at vi gjore det rigtige da vi valgte medicinen!! Hvis vi ikke havde gjort det, var han død i dag!!
Han er den eneste ud af vores fem børn der har en diagnose, og der er heller ikke tegn på at de skulle have det! Ved ham var jeg ikke itvivl!
Han er jordens mest dejligste dreng, omsorgsfuld og kærlig, men han har nogle problemer der ofte sætte ham selv i farer eller andre i farer. Han går i special skole og skulle ligge på 4. klassetrin, men han er fagligt langt bagud. Han har sproglige vanskeligheder og meget mere!
Der er da ingen forældre der ønsker en diagnose til deres børn....slet ikke når den omhandler en dyster fremtid.......
Æv jeg fortryder at jeg ikke bare gik vidre på nettet........men jeg vil ikke have at min søn ender i rendestenen fordi nogle uvidene folk ikke ved hvad de taler om, og fordi nogle børn fejlagtigt får en diagnose!
Her er min dejlige dreng, som må kæmpe med at man ikke kan se hans handicap....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld