Har dit barn/børn ADHA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

Talbutikken

Det var det spørgsmålet oprindeligt hed.

Det her var det oprindelig spørgsmål

Der er en masse snak om at flere og flere børn har ADHD. Så jeg kunne godt tænke mig at se hvor mange her inde på baby som har et eller flere børn med ADHD

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Moar'en

Talbutikken skriver:

Det her var det oprindelig spørgsmål

Der er en masse snak om at flere og flere børn har ADHD. Så jeg kunne godt tænke mig at se hvor mange her inde på baby som har et eller flere børn med ADHD

Ja det er rigtig, men hvis du tager udgang i undersøgelsen, hedder det Har dit barn/børn ADHD?

Anmeld

5. februar 2011

SiLiMiMa

Grynt/Tina skriver:

dejligt at høre, at ingen af dine børn har ADHD......men skulle der være en grund til at de havde??

Grynt

nå, undskylder mange gange. så har jeg misforstået.....

Anmeld

5. februar 2011

SiLiMiMa

Moar'en skriver:

Det var det spørgsmålet oprindeligt hed.

Anmeld

5. februar 2011

Talbutikken

Moar'en skriver:

Ja det er rigtig, men hvis du tager udgang i undersøgelsen, hedder det Har dit barn/børn ADHD?

Ja, det er rigtigt nok

Anmeld

5. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Low skriver:

Der er en masse snak om at flere og flere børn har ADHD. Så jeg kunne godt tænke mig at se hvor mange her inde på baby som har et eller flere børn med ADHD.

Jamin bonus søn på 13 år har AHDH.Men pyha kun i den lave ende..

Min stor søn på 10 år har det måske også vides ikke inu. .

Henriette

Anmeld

6. februar 2011

Moar'en

Heise skriver:

Hi hi det er ikke mig du skal undskylde til Jeg skrev på dine vegne hvorfor du havde skrevet som du havde, for der var intet forkert idet. Du svarede netop på det spørgsmålet gik på

Anmeld

6. februar 2011

SiLiMiMa

Moar'en skriver:

Hi hi det er ikke mig du skal undskylde til Jeg skrev på dine vegne hvorfor du havde skrevet som du havde, for der var intet forkert idet. Du svarede netop på det spørgsmålet gik på

åh, ups. kom vist til at skrive mit svar 2 steder....... det skulle jo ikke have været til dig..... sorry hihihi.....var vist lidt ...

Anmeld

6. februar 2011

Moar'en

Heise skriver:

åh, ups. kom vist til at skrive mit svar 2 steder....... det skulle jo ikke have været til dig..... sorry hihihi.....var vist lidt ...

bare helt iorden

Anmeld

23. maj 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Havde egenlig tænk mig at springe bort fra et her emne.......har en søn med svær adhd, som er i medicinsk behandling. Han er 10. Fik diagnose som 4 årig, inden da blev han fysiolisk og psykologisk udredt i over 2 år!!!!

Ja nogle børn får en forkert diagnose, men jeg orker ikke at dikuterer min søn diagnose, fordi andre har travlt med at plante en diagnose på deres barn, hvor problemerne omhandler noget helt andet.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at vi gjore det rigtige da vi valgte medicinen!! Hvis vi ikke havde gjort det, var han død i dag!!

Han er den eneste ud af vores fem børn der har en diagnose, og der er heller ikke tegn på at de skulle have det! Ved ham var jeg ikke itvivl! 

Han er jordens mest dejligste dreng, omsorgsfuld og kærlig, men han har nogle problemer der ofte sætte ham selv i farer eller andre i farer. Han går i special skole og skulle ligge på 4. klassetrin, men han er fagligt langt bagud. Han har sproglige vanskeligheder og meget mere!

Der er da ingen forældre der ønsker en diagnose til deres børn....slet ikke når den omhandler en dyster fremtid.......

Æv jeg fortryder at jeg ikke bare gik vidre på nettet........men jeg vil ikke have at min søn ender i rendestenen fordi nogle uvidene folk ikke ved hvad de taler om, og fordi nogle børn fejlagtigt får en diagnose!

Her er min dejlige dreng, som må kæmpe med at man ikke kan se hans handicap....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.