CmarianN skriver:
Du kan tro 9 mdr. føles også som lang tid i vores sko
men tålmodighed er jo en sys, som de kloge siger.
Kan godt forstå I har en slag "forventning" nu når I var så (mega) heldige at få bonus første gang sidst. Ønsker jer i hvert fald al held og lykke 
Min sidste mens havde jeg engang i November. Men den springer sådan med 5-7-10-14-20-26 dage over tid
Så ved ikke hvad man skal regne med. Det er bestemt hårdt og et eller andet sted føler man måske også, at ens krop svigter en. Men den følelse kender du måske om nogen?

glædelig jul!
Det kan jeg godt forstå - men når man tænker på, hvad man får ud af al ventetiden, frustrationerne, længlsen og det hele - så er det jo det hele værd

Tusind mange tak - ønsker ihvertfald også jer ALT held og lykke

Åhh, hvor er det synd for jer, at den skal være så uregelmæssig, så ved man jo slet ikke hvad man skal regne med

Og der er vel ikke rigtig noget man kan gøre for det, eller hvordan?
Ja, forstår dig fuldt ud med hensyn til ens krop svigter en... Jeg har ihvertfald følt, at det var MIN skyld, at MIN krop ikke duede - og at det var derfor vores lille foster ikke overlevede... Det er så frustrerende, når man ved hvor brændende ens kæreste (og en selv selvfølgelig) ønsker sig en lille guldklump...
Men er sikker på I lige pludselig står med to streger i hånden - hvis du har haft p-piller optil, så har de jo også lige skulle ud af kroppen først - så krydser får vi begge to får julemirakler at se
Anmeld