Fru. Skovrup skriver:
Hej maalene.
Jeg blev ked da jeg så det her debat indlæg, da vi to fulgtes ad før alt det her skete.
Min mand's søster er 22år, hun var to uger længere fremme end jeg, men én dag før vi skulle på ferie sammen i tyrkiet fik hun en voldsom blødning, og det viste jeg den lille var død i 6. uge, jeg blev ked på hendes vejne da det var hendes 2 abort. De var begge (hendes kæreste og hende selv) meget medtaget af situationen, og i øjeblikket er det svært for mig at se dem, for jeg bære rundt på noget de har prøvet på at få gennem et par år, og det gør mig ondt.
Jeg kan ikke sige jeg forstår din situation, men jeg kender det fra en anden vinkel, det er hårdt for mig, da jeg er i familie med en der virkelig vil have en lille, og jeg så selv føler jeg skal "gemme" min graviditet, for ikke at såre dem.
Jeg håber alt det bedste i verden for dig, og at det lykkes for jer! Jeg er sikker på med alle de gode tanker vi alle kommer med til dig, at det nok skal lykkes.
Knus og Kram og en masse tanker fra mig
Ja, det er hårdt når sådan noget sker, og det er jo også rigtig hårdt og svært for ens nærmeste, for de ved jo heller ikke rigtig hvad de ska sige og gøre...
Kan virkelig godt forstå, at det er svært med din mands søster... Det er noget af et dilemma du er kommet i
Men uanset hvad, må hendes meget triste historie ikke tage noget fra det fantastiske eventyr I får jer en lykkelig slutning på til maj

I er velsignede med et skøøønt lille vidunder, som I har fået fordi I fortjener det (ikke at jeg og din mands søster ikke har fortjent det, men I skal virkelig nyde denne skønne og tid og nyde i fulde drag, at I skal være forældre

) Er også sikker på, at din mands søster ville være ked af at ødelægge jeres oplevelse - jeg ønsker højere end noget andet, at de som er gravide virkelig nyder hvert sekund på trods af, at andre ikke er i så heldige omstændigheder, da det jo på ingen måde er jeres skyld, at vi har mistet, og I virkelig fortjener at være lykkelige i denne fantastiske tid

Jeg krydser alt hvad jeg kan, for at der snart flytter en ny blyb ind i din mands søsters hule, så I kan få denne oplevelse sammen - og du ikke behøver gå og "skjule" din graviditet for hende - det er trods alt hverken din eller hendes skyld

Stort knus herfra