Synes det er svært - rigtig svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Maalene

CmarianN skriver:

Hej Malene!

Har lige siddet og læst alle dine indlæg omkring jeres lille blypper  Det gør mig rigtig ondt, den rutche tur I har været igennem, men håber I kommer stærkere ud på den anden side. Dejligt for jer I nu kan fortsætte/genoptag PB og lad os håbe der SNART er en sund og rask blyp i mavsen igen

PØJ PØJ til os begge

Tusind tak - hvor er du sød

Ja, det har virkelig været noget af en rutsjetur - var så sikker på der var en lille derinde, som havde det godt, men næhh nej

Ja, lad os krydse alt hvad vi kan for at vi begge for en SKØN decembernyhed - hvornår har du testdag?

Stort knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Maalene

Fru. Skovrup skriver:

Hej maalene.

Jeg blev ked da jeg så det her debat indlæg, da vi to fulgtes ad før alt det her skete.

Min mand's søster er 22år, hun var to uger længere fremme end jeg, men én dag før vi skulle på ferie sammen i tyrkiet fik hun en voldsom blødning, og det viste jeg den lille var død i 6. uge, jeg blev ked på hendes vejne da det var hendes 2 abort. De var begge (hendes kæreste og hende selv) meget medtaget af situationen, og i øjeblikket er det svært for mig at se dem, for jeg bære rundt på noget de har prøvet på at få gennem et par år, og det gør mig ondt.

Jeg kan ikke sige jeg forstår din situation, men jeg kender det fra en anden vinkel, det er hårdt for mig, da jeg er i familie med en der virkelig vil have en lille, og jeg så selv føler jeg skal "gemme" min graviditet, for ikke at såre dem.

Jeg håber alt det bedste i verden for dig, og at det lykkes for jer! Jeg er sikker på med alle de gode tanker vi alle kommer med til dig, at det nok skal lykkes.

Knus og Kram og en masse tanker fra mig

Ja, det er hårdt når sådan noget sker, og det er jo også rigtig hårdt og svært for ens nærmeste, for de ved jo heller ikke rigtig hvad de ska sige og gøre...

Kan virkelig godt forstå, at det er svært med din mands søster... Det er noget af et dilemma du er kommet i

Men uanset hvad, må hendes meget triste historie ikke tage noget fra det fantastiske eventyr I får jer en lykkelig slutning på til maj I er velsignede med et skøøønt lille vidunder, som I har fået fordi I fortjener det (ikke at jeg og din mands søster ikke har fortjent det, men I skal virkelig nyde denne skønne og tid og nyde i fulde drag, at I skal være forældre ) Er også sikker på, at din mands søster ville være ked af at ødelægge jeres oplevelse - jeg ønsker højere end noget andet, at de som er gravide virkelig nyder hvert sekund på trods af, at andre ikke er i så heldige omstændigheder, da det jo på ingen måde er jeres skyld, at vi har mistet, og I virkelig fortjener at være lykkelige i denne fantastiske tid

Jeg krydser alt hvad jeg kan, for at der snart flytter en ny blyb ind i din mands søsters hule, så I kan få denne oplevelse sammen - og du ikke behøver gå og "skjule" din graviditet for hende - det er trods alt hverken din eller hendes skyld

Stort knus herfra

Anmeld

29. november 2010

annec

Jeg kunne også have været i uge 16+0 idag. Og jeg VED bare det er hårdt, også selvom folk siger man godt kan blive gratid igen.

Men vil ønske jer meget held og lykke!

Anmeld

29. november 2010

Maalene

MariaE skriver:

Kender alle dine følelser, for fik nøjagtig det samme af vide af alle vi kendte.

Efter 14 mdr blev jeg jo gravid og vi synes selv vi havde prøvet lææænge. Så var SÅ lykkelig da der endelig var gevinst. Men det endte også i kirurgisk abort fordi den ikke levede mere. Og alle sagde, jamen du er jo kun 24, der er MASSER af tid. Jamen for filan, jeg skulel jo være MOR til et barn...treode jeg. Og snadheden slår sgu en hårdt i sådan et tilfælde når moder natur tager ens lille mirakkel fra sig. OGså selv om man selvfølgelig kunne have prøvet det der er værre.

Og at det tog mig 2 ÅR bagefter før der var gevinst igen, hjalp fandme heller ikke på mit humør. Gik og var trist over det længe og kunne ikke forstå hvorfor vi ikke måtte få vores lille baby når andre bare fik dem på stribe.

Så kan kun sige, been there-og kom over det. Men det holdt hårdt:-)

Og når sandheden skal frem, så er det jo længden det hele værd når man først har sit ønskebarn. Det er bare turen dertil der er hård at komme igennem, men når du når ud på den anden side, hvilket du sikkert snart gør, så ser verden helt anderledes ud:-)

Da jeg skulle have en lillesøster/bror, måtte jeg igennem en SA også. DEt holdt også hårdt de første par uger fordi jeg synes moder natur var en lort, synes jo jeg havde taget min del første gang. Men blev sørme gravid igen inden næste mens kom, så lidt godt kom der jo trods alt ud af det:-)

Åhh, det er bare lige præcis sådan jeg har det - hvor er det dejligt der er en der forstår ens følelser og frustrationer

2 ÅR!? Åhh, det kan jeg slet ikke holde til at tænke på, hvis der skulle gå så lang tid... Vi var så heldige, at den var der i første hug sidste gang, så man kan jo ikke lade være med at "regne" lidt med, at det denne gang går ligeså hurtigt, men det tør jeg slet ikke tro på, så heldige kan vi simpelthen ikke være - men håber det da af hele mit hjerte

Men hvor er det bare dejligt at høre, at du har fået to fantasisk skønne guldklumper ud af det

Og ja, selvom det koster tårer, frustrationer og knuste hjerter - så er de små guldklumper det HELE værd

Anmeld

29. november 2010

Maalene

annec skriver:

Jeg kunne også have været i uge 16+0 idag. Og jeg VED bare det er hårdt, også selvom folk siger man godt kan blive gratid igen.

Men vil ønske jer meget held og lykke!

Åhh, hvor er jeg ked af at høre du har været det samme igennem

Men tusind tak - og også ALT mulig held og lykke til dig

Anmeld

29. november 2010

annec

Maalene skriver:

Åhh, hvor er jeg ked af at høre du har været det samme igennem

Men tusind tak - og også ALT mulig held og lykke til dig

Mange tak! Det er godt nok 7 uger siden, og har stadig ikke fået min mens s;

Hvor lang tid efter fik du din første mens. efter?

Anmeld

29. november 2010

Maalene

annec skriver:

Mange tak! Det er godt nok 7 uger siden, og har stadig ikke fået min mens s;

Hvor lang tid efter fik du din første mens. efter?

Det lyder da mærkeligt, fik og vide jeg ville få den 4-6 uger efter indgrebet og fik den i onsdags - præcis 4 uger efter...

Du er ikke blevet gravid igen nu her, eller?

Håber jeg selvfølgelig for dig - kunne være så dejligt for jer

Anmeld

29. november 2010

annec

Maalene skriver:

Det lyder da mærkeligt, fik og vide jeg ville få den 4-6 uger efter indgrebet og fik den i onsdags - præcis 4 uger efter...

Du er ikke blevet gravid igen nu her, eller?

Håber jeg selvfølgelig for dig - kunne være så dejligt for jer

ja syntes nemlig også det er mærkeligt. For fik også at vide at der vil gå 4-6 uger.

Nej har testet 4 gange :/

Anmeld

29. november 2010

Maalene

annec skriver:

ja syntes nemlig også det er mærkeligt. For fik også at vide at der vil gå 4-6 uger.

Nej har testet 4 gange :/

Det lyder godt nok mærkeligt...

Jeg ville nok ringe til lægen, hvis det var mig... Ihvertfald senest mandag, hvis det ikke er kommet der...

Anmeld

29. november 2010

annec

Maalene skriver:

Det lyder godt nok mærkeligt...

Jeg ville nok ringe til lægen, hvis det var mig... Ihvertfald senest mandag, hvis det ikke er kommet der...

Ringede til vagtlægen i går og spurgte om det var normalt, han sagde at jeg godt kunne vente i 2 uger endnu, før jeg ringede til lægen s:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.