Synes det er svært - rigtig svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Maalene

annec skriver:

Ja Mange mange tak, er os bare SÅ glad. Men alligevel bare ekstrem bange for at det samme sker igen!

Sender en masse af babystøv til jer søde & håber i får den bedste julegave!

Kan jeg godt forstå søde - det skal nok gå denne her gang, det er jeg sikker på - vi skal ikke udsættes for det her 2 gange

Tusind mange tak - håber virkelig også på et mirakel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Maalene

CmarianN skriver:

Jeg kan godt forstå du har de tanker og følelser omkring abort osv - det er der ikke noget at sige til.

Ja jeg er også spændt på gynækologen på Onsdag. Skal nok lige gi en opdate!!!

Vil bare lige sige, at jeg krydser fingre og håber på det bedste for jer i morgen

Anmeld

7. december 2010

Maalene

maria_wt skriver:

Kære Malene

Jeg er slet ikke i tvivl om at jeres ønske bliver opfyldt meget snart. En fantastisk mor kommer ikke til at gå fri 

Jeg kan mærke det, og DET KOMMER TIL AT SKE 

Kære Maria

WOW - hvor rører dine ord mig dybt - er lige gået fra kulkælderen til den lyserøde sky på de sekunder det tog at læse din besked...

Nu er jeg optimist og ser frem til testdag og håber på det bedste

Du har lige reddet min aften og mit humør resten af ugen - detskal du virkelig bare vide

Stort knus fra Malene

Anmeld

7. december 2010

maria_wlt

Maalene skriver:

Kære Maria

WOW - hvor rører dine ord mig dybt - er lige gået fra kulkælderen til den lyserøde sky på de sekunder det tog at læse din besked...

Nu er jeg optimist og ser frem til testdag og håber på det bedste

Du har lige reddet min aften og mit humør resten af ugen - detskal du virkelig bare vide

Stort knus fra Malene

Altid til tjeneste Malene

Du skriver altid med hjertet til andre og så fortjener man kun det samme retur.

Glæder mig til at høre nærmere når test dagen er der

Anmeld

7. december 2010

Maalene

maria_wt skriver:

Altid til tjeneste Malene

Du skriver altid med hjertet til andre og så fortjener man kun det samme retur.

Glæder mig til at høre nærmere når test dagen er der

Åhh, hvor er du bare sød

De ord varmer mere end du aner og betyder SÅ meget

Håber dine krydsede fingre bærer frugt og vi får vores julemirakel

Ønsker dig ALT det bedste de sidste 18 uger af graviditeten, er sikker på jeres nye vidunder er ligeså smukt og dejligt som jeres første vidunder

Stort knus fra Malene

Anmeld

10. december 2010

CmarianN

Maalene skriver:

Vil bare lige sige, at jeg krydser fingre og håber på det bedste for jer i morgen

Hej Malene-pigen!

Hvordan står det til ved jer?

Jeg var jo til gyn. i Onsdags. Havde egentlig for nogle uger siden afkræftet PCO, men gynækologen så på scanningen at jeg have mange små umodne æg, så han mistænker mig for PCO

Jeg har fået henvisning til blodprøver som skal tages på rimelig præcise dage i min kommende cyklus, for 100% at kunne be/afkræfte PCO. Så nu er vi tilbage i "ingenmandsland".

Han sagde ligeledes at hvis det kom til, at vi skulle have hjælp ville jeg være nød til at tabe mig mellem 10 og 15 kg, før man ville det. Jeg har en tid ved gyn igen sidst i Januar!

Så er egentlig ikke ved særlig godt mod pt, men lovede jo lige at gi en opdate uanset.

God jul sødte

Anmeld

13. december 2010

Maalene

CmarianN skriver:

Hej Malene-pigen!

Hvordan står det til ved jer?

Jeg var jo til gyn. i Onsdags. Havde egentlig for nogle uger siden afkræftet PCO, men gynækologen så på scanningen at jeg have mange små umodne æg, så han mistænker mig for PCO

Jeg har fået henvisning til blodprøver som skal tages på rimelig præcise dage i min kommende cyklus, for 100% at kunne be/afkræfte PCO. Så nu er vi tilbage i "ingenmandsland".

Han sagde ligeledes at hvis det kom til, at vi skulle have hjælp ville jeg være nød til at tabe mig mellem 10 og 15 kg, før man ville det. Jeg har en tid ved gyn igen sidst i Januar!

Så er egentlig ikke ved særlig godt mod pt, men lovede jo lige at gi en opdate uanset.

God jul sødte

Åhh, hvor er det da bare træls

Men selvfølgelig positivt, at der er en grund til I ikke bliver gravide - men ihh... PCO er nok ikke lige den fedeste grund

Men har hørt om mange, som er blevet hurtigt gravide, selvom de har PCO, så håber virkelig at lykken snart vender, så du kan blive MOR

Havde ÆL for en lille uge siden, så nu går vi bare og venter på det bliver testdag... Men tror desværre ikke den er der denne gang, har efterhånen mistet modet lidt - synes det er træls det skal være så svært og hårdt at få vores drømmebaby - men det kan du vel kun snakke med om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.