Synes det er svært - rigtig svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

Maalene

CmarianN skriver:

Ja uregelmæssig mens, ud med det, det kan vi ikke bruge til noget  Vi er lige gået i gang på 9 mdr. nu...

9 måneder er godt nok lang tid - ved godt nogle venter længere, men 9 måneder vil jeg stadig synes ville føle som en evighed...

Vi var så mega heldige, at få den i første hug, da vi blev gravide - så det er svært ikke at forvente på et eller andet plan, at vi ikke også bliver hurtigt gravide denne gang, når det gik så stærkt sidst (ved ikke om det giver mening, uden at lyde forkert?)

Man ønskede det så brændende sidst, men om muligt, så ønsker man sig det ENDNU mere nu her, det er svært at komme rigtigt videre før vi bliver gravide igen synes jeg...

Hvornår havde du sidst mens? Ville være fantastisk at få de mest vidunderlige og uerstattelige julegaver i år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Maalene

annec skriver:

Nu kan det godt være at jeg spørger dumt, men hvad er forskellen med at selv abortere og missed abortion?

(Håber vi får en god julegave )

En spontan abort er når man selv begynder at bløde og ustøde fostret, men man ikke bløder ved en missed abortion, der får man og vide, når man kommer til scanning, at hjertet ikke slår og fostret ikke lever længere... Jeg havde desværre en missed abortion, hvor forstret ikke var vokset siden uge 6

Hvad med dig, var det en spontan abort?

Anmeld

1. december 2010

Maalene

annec skriver:

Nu kan det godt være at jeg spørger dumt, men hvad er forskellen med at selv abortere og missed abortion?

(Håber vi får en god julegave )

Håber også vi får en god julegave

Anmeld

1. december 2010

annec

Maalene skriver:

En spontan abort er når man selv begynder at bløde og ustøde fostret, men man ikke bløder ved en missed abortion, der får man og vide, når man kommer til scanning, at hjertet ikke slår og fostret ikke lever længere... Jeg havde desværre en missed abortion, hvor forstret ikke var vokset siden uge 6

Hvad med dig, var det en spontan abort?

Altså jeg blødte en lille bitte smule, virkelig meget meget lidt.

Men ringede til lægevagten, og han sagde at det var ingenting. Men jeg sagde at jeg VIL ind og scannes, og der slog hjertet ikke Og fostret var kun 6 uger, og var rigtig 9+3 henne Så ved ikke om det er en spontan abort eller en missed abortion?

Det er bare så hårdt.

Anmeld

1. december 2010

Maalene

annec skriver:

Altså jeg blødte en lille bitte smule, virkelig meget meget lidt.

Men ringede til lægevagten, og han sagde at det var ingenting. Men jeg sagde at jeg VIL ind og scannes, og der slog hjertet ikke Og fostret var kun 6 uger, og var rigtig 9+3 henne Så ved ikke om det er en spontan abort eller en missed abortion?

Det er bare så hårdt.

Åhh, hvor er jeg ked af at høre det... Uge 6 er nok en rigtig kritisk uge, synes jeg har hørt om mange, hvor fostret er gået til der?

Ja, det er SINDSYGT hårdt... Og så ser man dem man "fulgtes" med ligge billeder ind af deres voksende maver og scanningsbilleder - og så bliver man bare RIGTIG ked af det

Men selvfølgelig skal de lægge billeder ind, ingen tvivl om det, ville jeg også selv gøre - men er også bare for dum at gå ind og kigge billederne - men det hele bliver SÅ meget nemmere, når vi begge to får et dejligt lille spir igen

Anmeld

1. december 2010

annec

Maalene skriver:

Åhh, hvor er jeg ked af at høre det... Uge 6 er nok en rigtig kritisk uge, synes jeg har hørt om mange, hvor fostret er gået til der?

Ja, det er SINDSYGT hårdt... Og så ser man dem man "fulgtes" med ligge billeder ind af deres voksende maver og scanningsbilleder - og så bliver man bare RIGTIG ked af det

Men selvfølgelig skal de lægge billeder ind, ingen tvivl om det, ville jeg også selv gøre - men er også bare for dum at gå ind og kigge billederne - men det hele bliver SÅ meget nemmere, når vi begge to får et dejligt lille spir igen

Ja det bare så hårdt.

Håber det snart sker for oos, kunne være dejligt!

Anmeld

1. december 2010

Maalene

annec skriver:

Ja det bare så hårdt.

Håber det snart sker for oos, kunne være dejligt!

Jaaa - helt vildt...

Det er da også virkelig synd for jer, at I skal gå og vente på din mens... Hvis den ikke udebliver pga et lille spir, så skal den helst bare komme, så man kan komme igang igen...

Anmeld

1. december 2010

annec

Maalene skriver:

Jaaa - helt vildt...

Det er da også virkelig synd for jer, at I skal gå og vente på din mens... Hvis den ikke udebliver pga et lille spir, så skal den helst bare komme, så man kan komme igang igen...

Ja, er den ikke kommet inden mandag hvor det er 8 uger siden, så ringer jeg til lægen.

Er i begyndt at prøve igen, eller?

Anmeld

2. december 2010

Maalene

annec skriver:

Ja, er den ikke kommet inden mandag hvor det er 8 uger siden, så ringer jeg til lægen.

Er i begyndt at prøve igen, eller?

Det kan jeg godt forstå - havde jeg også gjort... Håber godt nok de tager det alvorligt og finder ud af, om der er noget galt - det lyder ihvertfald rigtig underligt, at du ikke har fået sin mens endnu...

Ja, det er vi... Vi ventede heller ikke til efter første mens,og psykisk betød det rigtig meget, for inden vi gik igang kunne het kun tænke på det vi havde mistet, og efter vi gik igang med PB, kunne man pludselig se frem af i stedet for tilbage - ved ikke om det giver nogen mening?

Men ingen.gevinst i første runde - så krydser alt hvad jeg kan for gevinst i denne omgang

Hvad med jer?

Anmeld

2. december 2010

annec

Maalene skriver:

Det kan jeg godt forstå - havde jeg også gjort... Håber godt nok de tager det alvorligt og finder ud af, om der er noget galt - det lyder ihvertfald rigtig underligt, at du ikke har fået sin mens endnu...

Ja, det er vi... Vi ventede heller ikke til efter første mens,og psykisk betød det rigtig meget, for inden vi gik igang kunne het kun tænke på det vi havde mistet, og efter vi gik igang med PB, kunne man pludselig se frem af i stedet for tilbage - ved ikke om det giver nogen mening?

Men ingen.gevinst i første runde - så krydser alt hvad jeg kan for gevinst i denne omgang

Hvad med jer?

Vi brugte kun kondom de første 2 gange, og så kom vi bare igang derefter Sidst jeg var gravid kunne jeg først teste positiv da jeg var i uge 6. Så håber lidt på at det er derfor min mens ikke er kommet. men tuer ikke håbe!

Jo det giver mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.