Synes det er svært - rigtig svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.233 visninger
56 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Maalene

Hej piger...

Åhh, sikke en lorte-dag jeg har haft i dag... Synes det er SÅ svært at acceptere, at vores drøm blev knust! Ved ikke om det bare er mig, men har bare været i skod-humør hele dagen - uden rigtig at have nogen grund - har jo verdens skønneste familie, fantastiske kæreste og dejlige venner...

Men tanken om, at jeg i dag kunne have været 14+5 - have en begyndende baby-bule og bare vide at vi skulle være forældre til en SKØN prins eller prinsesse om et halvt år er bare så svær at slippe...

Har lige overstået min første mens efter den kirurgiske abort, så nu kan vi for alvor komme igang med projekt baby igen - nu kan vi ihvertfald beregne ÆL og håbe på at vi kan få os verdens mest fantastiske julegave

Alle siger bare, at vi jo kan blive gravide og skal være glade for det, og at det er godt vi ikke er ældre (er 22, manden 28) - men det er bare ikke rigtig nogen trøst lige nu... Men folk vil jo gerne bare hjælpe en, og det er nok svært at finde andet og sige...

Ved ikke hvad jeg ville med det her, havde nok bare brug for lige at få luftet alle tankerne og frustrationerne - og ved hvor fantastiske I er herinde til lige at gøre ens dag endnu bedre

Mange varme knus fra Malene - som så brændende øsnker sig at blive mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Hej piger...

Åhh, sikke en lorte-dag jeg har haft i dag... Synes det er SÅ svært at acceptere, at vores drøm blev knust! Ved ikke om det bare er mig, men har bare været i skod-humør hele dagen - uden rigtig at have nogen grund - har jo verdens skønneste familie, fantastiske kæreste og dejlige venner...

Men tanken om, at jeg i dag kunne have været 14+5 - have en begyndende baby-bule og bare vide at vi skulle være forældre til en SKØN prins eller prinsesse om et halvt år er bare så svær at slippe...

Har lige overstået min første mens efter den kirurgiske abort, så nu kan vi for alvor komme igang med projekt baby igen - nu kan vi ihvertfald beregne ÆL og håbe på at vi kan få os verdens mest fantastiske julegave

Alle siger bare, at vi jo kan blive gravide og skal være glade for det, og at det er godt vi ikke er ældre (er 22, manden 28) - men det er bare ikke rigtig nogen trøst lige nu... Men folk vil jo gerne bare hjælpe en, og det er nok svært at finde andet og sige...

Ved ikke hvad jeg ville med det her, havde nok bare brug for lige at få luftet alle tankerne og frustrationerne - og ved hvor fantastiske I er herinde til lige at gøre ens dag endnu bedre

Jeg ville bare lige give dig et KÆMPE  med på vejen .

Det skal nok lykkedes for jer , meget snart . jeg  alt hvad jeg har for at den er der inde for de næste 2 måneders tid .

Det har været en grim oplevelse i måtte igennem , derfor fortjener i virkelig os at det lykkedes for jer , måske i får det som en lille nytårs gave , hvem ved .

men i hvertfald rigtig meget held og lykke med det .

Jeg har tænkt meget på dig siden jeg skrev med dig sidst.

Anmeld

28. november 2010

Sofia24

Først en krammer

Jeg har prøvet det samme som dig - jeg var dog kun 12+3 da jeg fik at vide til en scanning at vores lille spir ikke sprællede mere

Det var FRYGTELIGT hårdt! Fik en kirugisk abort dagen efter. Vores familie og venner var helt uundværlige i den efterfølgende tid og det er SÅ vigtigt at få snakket om det og grædt!! Det hjalp i hvert fald mig!

Men det hele ender lykkeligt, for halvanden måned senere var jeg atter gravid og i dag har vi en SKØN dreng på snart 4 måneder

Håber at I hurtigt får hvad I så brændende ønsker Jer!

Kram Sofia

Anmeld

28. november 2010

Maalene

Pernille08 skriver:

Jeg ville bare lige give dig et KÆMPE  med på vejen .

Det skal nok lykkedes for jer , meget snart . jeg  alt hvad jeg har for at den er der inde for de næste 2 måneders tid .

Det har været en grim oplevelse i måtte igennem , derfor fortjener i virkelig os at det lykkedes for jer , måske i får det som en lille nytårs gave , hvem ved .

men i hvertfald rigtig meget held og lykke med det .

Jeg har tænkt meget på dig siden jeg skrev med dig sidst.

Tusind tak søde

Hvor er det sjovt du lige har skrevet - har lige sendt en besked til dig - det må kaldes go' timing

Ja, håber virkelig også på en nytårsgave - havde planer om at teste juleaften, hvis min mens ikke er kommet (skal have min mens den 20. dec), men vil nok ødelægge dagen lidt, hvis den er negativ, så nu må vi lige se... Kan være jeg slet ikke kan lade være, når det kommer til den 20.

Men dejligt at høre at du har tænkt på mig - du aner ikke hvor meget det betyder

Anmeld

28. november 2010

Maalene

Sofia24 skriver:

Først en krammer

Jeg har prøvet det samme som dig - jeg var dog kun 12+3 da jeg fik at vide til en scanning at vores lille spir ikke sprællede mere

Det var FRYGTELIGT hårdt! Fik en kirugisk abort dagen efter. Vores familie og venner var helt uundværlige i den efterfølgende tid og det er SÅ vigtigt at få snakket om det og grædt!! Det hjalp i hvert fald mig!

Men det hele ender lykkeligt, for halvanden måned senere var jeg atter gravid og i dag har vi en SKØN dreng på snart 4 måneder

Håber at I hurtigt får hvad I så brændende ønsker Jer!

Kram Sofia

Åhh, hvor er det bare dejligt at høre en skøn historie, når man lige nu har svært ved at se lyst på det hele...

Vi har også fået og vide, at det kun sker 1 gang for de fleste (ved godt der desværre er undtagelser), men så håber jeg på, at det her var vores ene gang og at det så er overstået og vi snart får vores højt-ønskede baby

Tusind tak for din dejlige historie - så har jeg noget positivt at gå og tænke på, når det hele ind imellem ser lidt trist ud

Anmeld

28. november 2010

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Tusind tak søde

Hvor er det sjovt du lige har skrevet - har lige sendt en besked til dig - det må kaldes go' timing

Ja, håber virkelig også på en nytårsgave - havde planer om at teste juleaften, hvis min mens ikke er kommet (skal have min mens den 20. dec), men vil nok ødelægge dagen lidt, hvis den er negativ, så nu må vi lige se... Kan være jeg slet ikke kan lade være, når det kommer til den 20.

Men dejligt at høre at du har tænkt på mig - du aner ikke hvor meget det betyder

Jaa , man må sige det er ret pudsigt

Du har os lige fået et svar med tilbage på beskeden

Uhh , sådan lige et par dage før juleaften , jeg håber bare så meget at der er et lille mirakel i maven til den tid , det ville bare gøre det hele så meget perfekt .

Jeg har tænkt RIGTIG meget på dig , det synes jeg vikrelig du har fortjent

Anmeld

29. november 2010

CmarianN

Maalene skriver:

Hej piger...

Hej Malene!

Har lige siddet og læst alle dine indlæg omkring jeres lille blypper  Det gør mig rigtig ondt, den rutche tur I har været igennem, men håber I kommer stærkere ud på den anden side. Dejligt for jer I nu kan fortsætte/genoptag PB og lad os håbe der SNART er en sund og rask blyp i mavsen igen

PØJ PØJ til os begge

Anmeld

29. november 2010

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Hej maalene.

Jeg blev ked da jeg så det her debat indlæg, da vi to fulgtes ad før alt det her skete.

Min mand's søster er 22år, hun var to uger længere fremme end jeg, men én dag før vi skulle på ferie sammen i tyrkiet fik hun en voldsom blødning, og det viste jeg den lille var død i 6. uge, jeg blev ked på hendes vejne da det var hendes 2 abort. De var begge (hendes kæreste og hende selv) meget medtaget af situationen, og i øjeblikket er det svært for mig at se dem, for jeg bære rundt på noget de har prøvet på at få gennem et par år, og det gør mig ondt.

Jeg kan ikke sige jeg forstår din situation, men jeg kender det fra en anden vinkel, det er hårdt for mig, da jeg er i familie med en der virkelig vil have en lille, og jeg så selv føler jeg skal "gemme" min graviditet, for ikke at såre dem.

Jeg håber alt det bedste i verden for dig, og at det lykkes for jer! Jeg er sikker på med alle de gode tanker vi alle kommer med til dig, at det nok skal lykkes.

Knus og Kram og en masse tanker fra mig

Anmeld

29. november 2010

Muffinmus

Kender alle dine følelser, for fik nøjagtig det samme af vide af alle vi kendte.

Efter 14 mdr blev jeg jo gravid og vi synes selv vi havde prøvet lææænge. Så var SÅ lykkelig da der endelig var gevinst. Men det endte også i kirurgisk abort fordi den ikke levede mere. Og alle sagde, jamen du er jo kun 24, der er MASSER af tid. Jamen for filan, jeg skulel jo være MOR til et barn...treode jeg. Og snadheden slår sgu en hårdt i sådan et tilfælde når moder natur tager ens lille mirakkel fra sig. OGså selv om man selvfølgelig kunne have prøvet det der er værre.

Og at det tog mig 2 ÅR bagefter før der var gevinst igen, hjalp fandme heller ikke på mit humør. Gik og var trist over det længe og kunne ikke forstå hvorfor vi ikke måtte få vores lille baby når andre bare fik dem på stribe.

Så kan kun sige, been there-og kom over det. Men det holdt hårdt:-)

Og når sandheden skal frem, så er det jo længden det hele værd når man først har sit ønskebarn. Det er bare turen dertil der er hård at komme igennem, men når du når ud på den anden side, hvilket du sikkert snart gør, så ser verden helt anderledes ud:-)

Da jeg skulle have en lillesøster/bror, måtte jeg igennem en SA også. DEt holdt også hårdt de første par uger fordi jeg synes moder natur var en lort, synes jo jeg havde taget min del første gang. Men blev sørme gravid igen inden næste mens kom, så lidt godt kom der jo trods alt ud af det:-)

Anmeld

29. november 2010

Maalene

Pernille08 skriver:

Jaa , man må sige det er ret pudsigt

Du har os lige fået et svar med tilbage på beskeden

Uhh , sådan lige et par dage før juleaften , jeg håber bare så meget at der er et lille mirakel i maven til den tid , det ville bare gøre det hele så meget perfekt .

Jeg har tænkt RIGTIG meget på dig , det synes jeg vikrelig du har fortjent

Århh - hvor er du bare sød altså

Ja, lige et par dage før juleaften - håber på at få en magisk jul

Det tager vidst lidt tid at svare tilbage på din dejlige besked, så den må lige vente til i morgen, så du får et ordentligt svar tilbage - tror jeg trænger til at se dyner nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.