Kender alle dine følelser, for fik nøjagtig det samme af vide af alle vi kendte.
Efter 14 mdr blev jeg jo gravid og vi synes selv vi havde prøvet lææænge. Så var SÅ lykkelig da der endelig var gevinst. Men det endte også i kirurgisk abort fordi den ikke levede mere. Og alle sagde, jamen du er jo kun 24, der er MASSER af tid. Jamen for filan, jeg skulel jo være MOR til et barn...treode jeg. Og snadheden slår sgu en hårdt i sådan et tilfælde når moder natur tager ens lille mirakkel fra sig. OGså selv om man selvfølgelig kunne have prøvet det der er værre.
Og at det tog mig 2 ÅR bagefter før der var gevinst igen, hjalp fandme heller ikke på mit humør. Gik og var trist over det længe og kunne ikke forstå hvorfor vi ikke måtte få vores lille baby når andre bare fik dem på stribe.
Så kan kun sige, been there-og kom over det. Men det holdt hårdt:-)
Og når sandheden skal frem, så er det jo længden det hele værd når man først har sit ønskebarn. Det er bare turen dertil der er hård at komme igennem, men når du når ud på den anden side, hvilket du sikkert snart gør, så ser verden helt anderledes ud:-)
Da jeg skulle have en lillesøster/bror, måtte jeg igennem en SA også. DEt holdt også hårdt de første par uger fordi jeg synes moder natur var en lort, synes jo jeg havde taget min del første gang. Men blev sørme gravid igen inden næste mens kom, så lidt godt kom der jo trods alt ud af det:-)
Anmeld