Synes det er svært - rigtig svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

CmarianN

Maalene skriver:

Tusind tak - hvor er du sød

Ja, det har virkelig været noget af en rutsjetur - var så sikker på der var en lille derinde, som havde det godt, men næhh nej

Ja, lad os krydse alt hvad vi kan for at vi begge for en SKØN decembernyhed - hvornår har du testdag?

Stort knus herfra

Det ville være historiens bedste julegave, en positiv test

Jeg aner ikke lige hvornår jeg har testdag faktisk, for min mens lever sit eget liv  Så det er altid en "overraskelse"....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Maalene

annec skriver:

Ringede til vagtlægen i går og spurgte om det var normalt, han sagde at jeg godt kunne vente i 2 uger endnu, før jeg ringede til lægen s:

Ej, hvor mærkeligt... Kan ikke forstå de ikke tjekker op på dig, for lige at sikre sig alt er som det skal være...

Hvis de nu ikke har fået det hele med ud, så kan det da være derfor din mens ikke kommer

Har du ellers ondt eller noget?

Håber alt er som det skal være, og vi får to skønne decemberoverraskelser

Anmeld

1. december 2010

Maalene

CmarianN skriver:

Det ville være historiens bedste julegave, en positiv test

Jeg aner ikke lige hvornår jeg har testdag faktisk, for min mens lever sit eget liv  Så det er altid en "overraskelse"....

Åhh, hvor træls med en utilregnelig mens

Hvor længe har I været igang med PB?

Ja for pokker - så skal vi juble sammen i vildens sky (og drikke os fulde i børnechampagne)

Anmeld

1. december 2010

Laulund87

Åh jeg føler mig altid dum når jeg vil kommentere et indlæg som dit, for jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, men jeg vil ikke smutte uden at give dig en KÆMPE

Anmeld

1. december 2010

annec

Maalene skriver:

Ej, hvor mærkeligt... Kan ikke forstå de ikke tjekker op på dig, for lige at sikre sig alt er som det skal være...

Hvis de nu ikke har fået det hele med ud, så kan det da være derfor din mens ikke kommer

Har du ellers ondt eller noget?

Håber alt er som det skal være, og vi får to skønne decemberoverraskelser

Ja håber jeg også, krydser finger for os

Var på sygehuset 3 gange efter udsrabningen, fordi jeg havde så mange smerter, og der tjekkede de alt. Og der var alt kommet ud.

Anmeld

1. december 2010

Maalene

Laulund87 skriver:

Åh jeg føler mig altid dum når jeg vil kommentere et indlæg som dit, for jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, men jeg vil ikke smutte uden at give dig en KÆMPE

Tusind mange tak - og tro mig et varmt knus betyder mere end du aner

Anmeld

1. december 2010

Laulund87

Maalene skriver:

Tusind mange tak - og tro mig et varmt knus betyder mere end du aner

Åh det var godt!

Anmeld

1. december 2010

CmarianN

Maalene skriver:

Åhh, hvor træls med en utilregnelig mens

Hvor længe har I været igang med PB?

Ja for pokker - så skal vi juble sammen i vildens sky (og drikke os fulde i børnechampagne)

Ja uregelmæssig mens, ud med det, det kan vi ikke bruge til noget  Vi er lige gået i gang på 9 mdr. nu...

Anmeld

1. december 2010

Maalene

annec skriver:

Ja håber jeg også, krydser finger for os

Var på sygehuset 3 gange efter udsrabningen, fordi jeg havde så mange smerter, og der tjekkede de alt. Og der var alt kommet ud.

Godt nok - så er jeg mere rolig...

Ville ikke kunne klare at skulle det igennem en gang til, og kunne forestille mig det var det samme for dig - så rigtig dejligt at høre, at alt er helt som det skal være (bortset fra den manglende mens)

Begyndte du selv at abortere, eller havde du også en missed abortion?

Anmeld

1. december 2010

annec

Maalene skriver:

Godt nok - så er jeg mere rolig...

Ville ikke kunne klare at skulle det igennem en gang til, og kunne forestille mig det var det samme for dig - så rigtig dejligt at høre, at alt er helt som det skal være (bortset fra den manglende mens)

Begyndte du selv at abortere, eller havde du også en missed abortion?

Nu kan det godt være at jeg spørger dumt, men hvad er forskellen med at selv abortere og missed abortion?

(Håber vi får en god julegave )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.