Pernille08 skriver:
Vi har ikk nogen endnu , men jeg har heller ikk født endnu . jeg har liddt over en månede til termin .
Vi har snaklket MEGET frem og tilbage om det , nogen gange synes jeg det er en virkelig god ide andre gange tror jeg sagtens vi kan undvære den , da barnevognen skal stå lige udeforan vores vindue , og jeg synes egentlig os de er lidt dyre 
Men hvis vi skulle have nogen , så skulle det helt klart være dem her , de er så gode har jeg hørt og der skulle ikk være noget støj på dem , men ejg ved vireklig ikk om det er en god invistering for os

Det er også svært at sige om det er en god investering for alle, men for os har det været virkelig godt. Jeg er nok også en rigtig pyller-mor for selv om hun står ganske tæt på et vindue så vil jeg gerne have alarmen på hende hele tiden 

Vi kommer til at bruge dem al den tid hun skal sove i barnevognen, men også fremover hvis vi har gæster eller er ude et sted at sove og vi ikke lige kan høre hende, så pengene er godt tjent ind 
Du har ret, der er ingen støj på dem og vi er 3 ud af 5 i vores mødregruppe der har de alarmer.
Håber du finder ud af noget 
Anmeld