Er en babyalarm et 'Must have' for dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

Low

Hvor er det rart med så mange gode svar

Jeg har ikke nogle endnu da jeg går gået og sparret op og min mor ligger 500kr oven i hvilket jeg er super glad for. Min dreng er nu 5 mdr her den første og har mange gange haft brug for en. Jeg ser til min dreng hvert 15 min. når han sover og det går mig på. Min fars første fødte døde af vuggedøden i en alder af 3,5 måned  så det sidder fast i sindet på mig. jeg går kigget på en til 1300kr som jeg selv synes jeg behøver for jeg kan få bare lidt mere ro i sindet. Tit når Alexanders far og jeg har besøgt nogle f.eks, så har vi sagt til hinanden: Vi kunne godt have haft brug for en alarm nu. Men nu er pengene sparet op uden det går ud over alle de andre udgifter jeg har så jeg bestiller den her den 30 når jeg får penge

Endnu en gang tak for jeres svar 

Hilsen Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

SaNiNa

nej det er det ikke. Vi bruger den ikke ret meget. men hvis barnevognen ikke stå så vi kan se den. så bruger vi alarmen. og hvis vi ikke er hjemme så har vi den også altid med

Anmeld

26. november 2010

LRJ

Maja88 skriver:

D3???? er du måske interesseret i at skulle af med den???

Ja ved det ikk endnu da det er den jeg bruger når det er

Anmeld

26. november 2010

Carina1977

Jeg har stemt nej. Nu er det efterhånden mange år siden det var relevant, men dengang boede vi i en lille lejlighed, og jeg kunne sagtens høre ham, hvis han græd

Når han skulle sove til middag sov han jo selvfølgelig ude på vores altan, men så åbnede jeg blot et vindue, og så kunne jeg høre ham.

Anmeld

26. november 2010

misslea

Ja den kunne jeg sørme ikke undvære...!!! Wilma sover til middag nede i vores gård, og jeg ville ikke være tryg ved det, hvis jeg ikke havde babyalarmen tændt!!!

Tjekker hende flere gange i løbet af en lur, og jeg kan se hende fra køkkenvinduet (bor på 1. sal) alligevel er det dejligt at have den ekstra sikkerhed

Anmeld

26. november 2010

Brams

Pernille08 skriver:

Vi har ikk nogen endnu , men jeg har heller ikk født endnu . jeg har liddt over en månede til termin .

Vi har snaklket MEGET frem og tilbage om det , nogen gange synes jeg det er en virkelig god ide andre gange tror jeg sagtens vi kan undvære den , da barnevognen skal stå lige udeforan vores vindue , og jeg synes egentlig os de er lidt dyre

Men hvis vi skulle have nogen , så skulle det helt klart være dem her , de er så gode har jeg hørt og der skulle ikk være noget støj på dem , men ejg ved vireklig ikk om det er en god invistering for os

Det er også svært at sige om det er en god investering for alle, men for os har det været virkelig godt. Jeg er nok også en rigtig pyller-mor for selv om hun står ganske tæt på et vindue så vil jeg gerne have alarmen på hende hele tiden

Vi kommer til at bruge dem al den tid hun skal sove i barnevognen, men også fremover hvis vi har gæster eller er ude et sted at sove og vi ikke lige kan høre hende, så pengene er godt tjent ind

Du har ret, der er ingen støj på dem og vi er 3 ud af 5 i vores mødregruppe der har de alarmer.

Håber du finder ud af noget

Anmeld

26. november 2010

signe.

Jeg har sagt ja... grundet at min søn er meget hæs efter 9 uger i respirator, så vi kan ikke rigtig høre når han græder medmindre der er helt stille eller han ligger lige ved siden af os i vuggen(som ahn gør om  natten), så en babyalarm er helt klart en musthave for os, for at vi bare overhovedet kan gå ind i et andet rum når han sover

Anmeld

26. november 2010

kitra

Absolut et must have. Vi har 2. Vi har en fast i Emma´s værelse og en ved barnevognen ude i garagen. Jeg ville ikke kunne undvære dem da hun sover på 1 sal i huset og jeg ville blive pæn træt af at skulle ud og tjekke hende konstant når hun sover om dagen. Det skal dog siges at vi kun har købt den ene det er en phillips avent og den anden er en gammel en fra babysam som vi har fået brugt af mine svigerforældre som kommer meget på kræmmermarkeder

Anmeld

27. november 2010

Plysbjørnen

Low skriver:

Ja som overskriften lyder : Er en babyalarm et 'Must have' for dig?

Fortæl gerne hvorfor den er det, hvad for en du har, hvor glad du er for den eller noget andet

Hilsen Ditte

Ja for mig er det, da børneværelserne er på første sal og jeg sidder i stuen og slapper af.

Jeg har en Phillips på det ene, den er jeg rigtig glad for. på det andet har jeg en jeg faktisk ikke kan huske, den var dyre en philipsen men møg dårlig. taber konstant kanalen.

philipsen er en ældre udgave af den her. Virker upåklageligt.

Anmeld

27. november 2010

saxa

Jeg vil ikke sige det er et Must have - men er nu meget glad for den, især hvis vi er ude Men tror nu godt jeg ville kunne undvære den, hvis det skulle være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.