Er en babyalarm et 'Must have' for dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

twinboys

Ja klart for da vores drenge var små havde de ikke lyd på når de græd og vi kunne jo så ikke høre dem... men vi kiggede alligevel tit til dem så vi havde ikke babyalarmen for at kunne høre de græd...

men for at høre deres vejrtrækning om de græd...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Maja88

twinboys skriver:

Ja klart for da vores drenge var små havde de ikke lyd på når de græd og vi kunne jo så ikke høre dem... men vi kiggede alligevel tit til dem så vi havde ikke babyalarmen for at kunne høre de græd...

men for at høre deres vejrtrækning om de græd...

Majbritt

græd de uden lyd???? havde det noget med deres størrelse at gøre?

Anmeld

26. november 2010

Karo

Ja det er det.

Vi bor i lejlighed og vores børn sover middagslur i barnevognen. De står i en lukket går låst fast når de sover så jeg ved der ikke er noget der kan kører med vognen mens de ligger og sover. Men derfor kan man jo stadig snuppe barnet op ad barnevognen og derfor har jeg allarm på. Har engang prøvet at der stod en nysgerig dame og gloede ned i barnevognen hvor min datter sov. Alarmen gik igang med det samme og hun fik vist noget at et sjok over at jeg pludselig stod ved siden af hende og spurgte hvad hun havde gang i. Derudover er det jo et pluds at jeg kan hører når de vågner

Anmeld

26. november 2010

twinboys

Maja88 skriver:

græd de uden lyd???? havde det noget med deres størrelse at gøre?

Mange respiratorbehandlinger

Anmeld

26. november 2010

Dictes mor

Ja har en og jeg bruger den også tit, man jeg kunne sagtens have undværet den.

Anmeld

26. november 2010

LR85

jeg kan heller ikke undvære min babyalarm.

vi har en fra philips. super god.

Anmeld

26. november 2010

Maja88

twinboys skriver:

Mange respiratorbehandlinger

ej det skærer lige i hjertet

Anmeld

26. november 2010

Kløver

For os er det klart ja.....

vi har hus i 3 etager, og en lille have, som gør at vi har købt en baby-alarm til indenfor, en billig model til strøm, som ikke kan en masse smart, men kun til det, en ababy-alarm nu er beregnet til, netop pga de 3 etager, så vi kan høre den lille, på værelset på 1 sal, når vi er i stuen eller kælderen.

Derudover har vi bestilt, et sæt super nova, babyalermer, til udenfor, da vi jo har have, og den lille ikke vil kunne sove lige udenfor døren, men derimod nede i haven, hvor der er mere læ. og igen også med de 3 etager.

så vi kommer til at have 2 sæt, og har passet min venindes søn nogle gange, også med overnatning, og der er det bare guld værd, hun har også supernova, så der brugte vi deres, og så vores egne indensørs, og det har fungeret super godt

Anmeld

26. november 2010

spj

Jeg har svaret ja. Vi bruger vores rigtig meget, da vi bor i lejlighed og vores datter på 7 måneder står nede i gården hver dag og sover. Vi bruger den også meget, når vi er hjemme hos nogen og hun så står i et andet værelse og sover. Det giver mig en tryghed ellers ville jeg rende frem og tilbage hele tiden og ikke kunne slappe af. Hvis vi selv har gæster bruger vi den også selvom soveværelset ligger lige op til stuen, men det er ikke altid hun græder så højt og synes ikke jeg vil sidde og tysse på gæsterne, for at kunne høre om hun siger noget ;-)
I sommers brugte vi den også meget når vi besøgte vores forældre og hun sov i haven, selvom vi også selv var i haven, men det var rart at man kunne sætte hende i den anden ende af haven og stadigvæk kunne høre hende. Vi har også super nova og er meget glade for den. Den er så nem at finde ud af også er det smart, at der er flere kanaler på som man selv kan indstille, så andres babyalarmer ikke går ind over når nu man bor et sted med mange børn.
Så vi ville slet ikke kunne undvære den.

Anmeld

26. november 2010

lauras*mor*

det er helt sikkert et must have for mig... Vi bruger den også stadig.. Nu kom Laura på eget værelse da hun var 2 mdr, og for at være sikker på vi hørte hende havde vi alarmen klar... vi kunne dog for det meste godt høre hende uden, men det var en rar sikkerhed at ha for mig... vi hørte hende også hurtigere er jeg sikker på.. Vi bruger den også når hun sover til middag herhjemme.. Og så bruger vi den også hvis vi er inde i byen en dag på cafe eller lign. og hun skal ud og sove til middag... så kan jeg nemlig være til stede ved bordet og ikke sidde og kigge på vognen igennem vinduet hele tiden.. Og så kan jeg godt lide tanken om at den bipper vildt hvis den kommer for langt væk.. dvs en sikkerhed for at jeg hører hvis den skulle blive snuppet.. :-)

den vi har er en prima nova... super lækker, lille, og nem at ha med.. ikke for mange dikedare, og man kan ikke komme til at trykke på noget forkert.. holder batteri længe synes jeg..

jeg var selv sådan lidt ja ja hvor meget kommer man lige til at bruge den før jeg fødte... men elsker at ha den nu, og ville absolut ikke undvære den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.