Er en babyalarm et 'Must have' for dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg har svaret Nej.. Jeg har en men har aldrig brugt den, og kan ikke rigtig finde ud af den.. Til og starte med irriterede det mig helt vildt, men nu er jeg hammer ligeglad. Jeg overlever og det gør Malou Selma også, håber også den lille ny gør det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Mor til L&S

Ja!

Ville ikke undvære min når lillepigen er ude at sove i barnevognen...

Anmeld

26. november 2010

Isabeau2206

Low skriver:

Ja som overskriften lyder : Er en babyalarm et 'Must have' for dig?

Fortæl gerne hvorfor den er det, hvad for en du har, hvor glad du er for den eller noget andet

Hilsen Ditte

Jeg har svaret ja, for da min datter stod udenfor i haven i sommers, måtte hun rimelig langt væk fra selve huset for at stå i skygge. Der var det rart med babyalarmen, så jeg kunne høre hende.

Desuden er hendes værelse et stykke fra vores stue, så om aftenen, syns´ jeg oz, den er rar. Så god er min hørelse nu ikke

Anmeld

26. november 2010

LRJ

Maja88 skriver:

må man spørge om hvilken super nova du har?

Den gamle sorte

Anmeld

26. november 2010

mortilnoahogmelina

Brams skriver:

Vi har en Super nova babyalarm som vi er SUPER glade for. Vi kunne slet ikke undvære en alarm for hun står udenfor og sover altid og når vi har gæster og lukker døren ind til stuen så er alarmen også i brug.

Den koster lidt, men er alle pengene værd, kan også vise temperatur.

Vi har ikk nogen endnu , men jeg har heller ikk født endnu . jeg har liddt over en månede til termin .

Vi har snaklket MEGET frem og tilbage om det , nogen gange synes jeg det er en virkelig god ide andre gange tror jeg sagtens vi kan undvære den , da barnevognen skal stå lige udeforan vores vindue , og jeg synes egentlig os de er lidt dyre

Men hvis vi skulle have nogen , så skulle det helt klart være dem her , de er så gode har jeg hørt og der skulle ikk være noget støj på dem , men ejg ved vireklig ikk om det er en god invistering for os

Anmeld

26. november 2010

Maja88

Lone H. skriver:

Den gamle sorte

D3???? er du måske interesseret i at skulle af med den???

Anmeld

26. november 2010

twinboys

Maja88 skriver:

ej det skærer lige i hjertet

piiiv piiiv det var også hårdt

Anmeld

26. november 2010

Maja88

twinboys skriver:

piiiv piiiv det var også hårdt

jamen jeg får altid stildt de forkerte spørgsmål.

Men Majbritt. heldigvis er det fortid og nu har de godt og Oliver skal nok komme ovenpå igen

Anmeld

26. november 2010

Vial

JAAAHHH!

Kunne ikke leve uden med nova.

Jeg bruger den, når de står ude i haven og jeg bruger den, når de sover sammen i soveværelset. Kunsten er nemlig at få trøstet det ene barn før det andet vågner. Hvis jeg først registrerer det, når lyden er nået ind i stuen. JA, så har jeg to vågne børn

Anmeld

26. november 2010

twinboys

Maja88 skriver:

jamen jeg får altid stildt de forkerte spørgsmål.

Men Majbritt. heldigvis er det fortid og nu har de godt og Oliver skal nok komme ovenpå igen

Ingen forkerte spørgsmål kun dumme svar... så spørg endelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.