Ja, vi har 2 - en til hver af tøserne og begge fra Super Nova.
Den lille sover i carporten i og jeg gider ikke at rende i fast rutefart derud for at lytte, eller ikke kunne høre musik, se tv eller støvsuge fordi jeg så slet ikke ville kunne høre hende.
I weekenderne sover den store inde, men vi har et hus på over 200 kvm og værelserne ligger på 1. sal, så der bruger vi også alarmen til middagsluren.
Om aftenen har vi en hos hver af tøserne, igen fordi vi har et stort hus og hvis vi er i stuen, kan vi ikke høre et grædende barn på 1. salen før barnet er blevet helt hysterisk og det vil jeg altså ikke byde mine børn. Jeg går ikke ind/ud til dem medmindre de virkelig græder - al smasken, mumlen, øffen osv ignorerer jeg bare.
Om natten bruger vi ikke babyalarm, fordi vores soveværelse ligger imellem de to børneværelser, og jeg kan sagtens høre pigerne hvis de græder. Jeg har dog døren ind til Silja stående på klem når vi går i seng, fordi hun ikke græder så højt, mens døren ind til Freja er lukket. Hvis jeg havde alarmen på ville jeg blive vækket af alle de lyde de laver og det gider jeg ikke. Jeg går derind hvis de græder og virkelig mener det, og ikke før.
Anmeld