Er en babyalarm et 'Must have' for dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

oo

ja, den er, for Sol sover på 1. salen og stuen er...i stuen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Pige2009

Nej, jeg synes det er spild af penge og har ingen

Anmeld

26. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Low skriver:

Ja som overskriften lyder : Er en babyalarm et 'Must have' for dig?

Fortæl gerne hvorfor den er det, hvad for en du har, hvor glad du er for den eller noget andet

Hilsen Ditte

har stemt ja, kan slet ikke undvære den.

vi har en super nova. 

I start stod den nede ved hans hoved når han sov, da hen var en gylper. 

Men vi bruger den stadig til at høre ham om natten. Ellere rettere til min mand, han er stort set døv på det ene øre og har behov for baby alarm. da jeg nogle gange har nattevagt mm.

Anmeld

26. november 2010

LRJ

Jeg har en super Nova og en avent men bruger dem faktisk ikk det hvertfald sjældent jeg gør

Anmeld

26. november 2010

GUSO

Low skriver:

Okay, hvor gammel er din datter nu?

Hej.. hun er lige knap 8 mdr...

Anmeld

26. november 2010

Maja88

Lone H. skriver:

Jeg har en super Nova og en avent men bruger dem faktisk ikk det hvertfald sjældent jeg gør

må man spørge om hvilken super nova du har?

Anmeld

26. november 2010

Maja_4000

Jeg har ikke barn endnu .. Men den kommer til at blive et "must have" om en måneds tid .. Vi bor i lejlighed , og kommer derfor ikke til at kunne høre den lille ude i vognen uden en alarm (:

Anmeld

26. november 2010

Skouboe

Ja, vi har 2 - en til hver af tøserne og begge fra Super Nova.

Den lille sover i carporten i og jeg gider ikke at rende i fast rutefart derud for at lytte, eller ikke kunne høre musik, se tv eller støvsuge fordi jeg så slet ikke ville kunne høre hende.

I weekenderne sover den store inde, men vi har et hus på over 200 kvm og værelserne ligger på 1. sal, så der bruger vi også alarmen til middagsluren.

Om aftenen har vi en hos hver af tøserne, igen fordi vi har et stort hus og hvis vi er i stuen, kan vi ikke høre et grædende barn på 1. salen før barnet er blevet helt hysterisk og det vil jeg altså ikke byde mine børn. Jeg går ikke ind/ud til dem medmindre de virkelig græder - al smasken, mumlen, øffen osv ignorerer jeg bare.

Om natten bruger vi ikke babyalarm, fordi vores soveværelse ligger imellem de to børneværelser, og jeg kan sagtens høre pigerne hvis de græder. Jeg har dog døren ind til Silja stående på klem når vi går i seng, fordi hun ikke græder så højt, mens døren ind til Freja er lukket. Hvis jeg havde alarmen på ville jeg blive vækket af alle de lyde de laver og det gider jeg ikke. Jeg går derind hvis de græder og virkelig mener det, og ikke før. 

Anmeld

26. november 2010

Low

GUSO skriver:

Hej.. hun er lige knap 8 mdr...

Nåe okay. Så er det ikke for sent at købe en til min søn

Anmeld

26. november 2010

Brams

Low skriver:

Ja som overskriften lyder : Er en babyalarm et 'Must have' for dig?

Fortæl gerne hvorfor den er det, hvad for en du har, hvor glad du er for den eller noget andet

Hilsen Ditte

Vi har en Super nova babyalarm som vi er SUPER glade for. Vi kunne slet ikke undvære en alarm for hun står udenfor og sover altid og når vi har gæster og lukker døren ind til stuen så er alarmen også i brug.

Den koster lidt, men er alle pengene værd, kan også vise temperatur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.