Er en babyalarm et 'Must have' for dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

Mullebergen

JA! 

Min datter er ikke super god til at sove når barnevognen står stille så de er rare at have når jeg afleverer storebror i børnehaven, så kan jeg høre hvis hun vågner.

Når vi flytter i lejlighed på 2. sal om en måned, blir de også gode at have når hun står på altanen og sover (Hvilket jeg virkelig håber hun vil!)

Jeg har Phillips Avent som min bror har købt til ½ pris af hvad de koster herhjemme, på amazon 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

SHERO

BBK skriver:

Ja for mig er det, da børneværelserne er på første sal og jeg sidder i stuen og slapper af.

Jeg har en Phillips på det ene, den er jeg rigtig glad for. på det andet har jeg en jeg faktisk ikke kan huske, den var dyre en philipsen men møg dårlig. taber konstant kanalen.

philipsen er en ældre udgave af den her. Virker upåklageligt.

Den har jeg også, altså den model på billedet... Virker rigtig godt... Købte den på tilbud til 299 kr, så det kan vist næsten ikke gøres billigere...

Til TS: kunne ikke undvære min, min søn har sovet på eget værelse siden han var 2 mdr, så her blir der skruet højt op så jeg er sikker på jeg vågner..

Anmeld

28. november 2010

lulleh

nej . jeg har faktisk ikke fået købt en endnu
- men kan godt høre ham udenfor alligevel.

Anmeld

29. november 2010

ma82

Jeg har svaret ja - vi har en fra Ikea til 250,-, den virker super godt, og helt som den skal... Og så er det ikke den store pris at give,  hvis du nu ikke bliver glad for den...

Anmeld

29. november 2010

Nalle

Low skriver:

Hvor er det rart med så mange gode svar

Jeg har ikke nogle endnu da jeg går gået og sparret op og min mor ligger 500kr oven i hvilket jeg er super glad for. Min dreng er nu 5 mdr her den første og har mange gange haft brug for en. Jeg ser til min dreng hvert 15 min. når han sover og det går mig på. Min fars første fødte døde af vuggedøden i en alder af 3,5 måned  så det sidder fast i sindet på mig. jeg går kigget på en til 1300kr som jeg selv synes jeg behøver for jeg kan få bare lidt mere ro i sindet. Tit når Alexanders far og jeg har besøgt nogle f.eks, så har vi sagt til hinanden: Vi kunne godt have haft brug for en alarm nu. Men nu er pengene sparet op uden det går ud over alle de andre udgifter jeg har så jeg bestiller den her den 30 når jeg får penge

Endnu en gang tak for jeres svar 

Hilsen Ditte

Sebastian har sådan en madras han ligger på, så hvis han ikke trækker vejret i 23 sekunder bipper den ligesom en brand alarm :-)

Alm baby alarm har vi aldrig brugt til nogle af vores.

Anmeld

29. november 2010

Valle81

Low skriver:

Ja som overskriften lyder : Er en babyalarm et 'Must have' for dig?

Fortæl gerne hvorfor den er det, hvad for en du har, hvor glad du er for den eller noget andet

Hilsen Ditte

Jeg har svaret nej.

Havde ikke en til min datter, men med Anton har jeg investeret i en - men kun af den grund at jeg er gravid og havde en periode hvor jeg var så sindsygt træt og var nødt til at unne gp i seng og sove når han sov. Så kunne jeg ligge i soveværelset og være sikker på jeg hørte ham:0)

Men nu er jeg ovre den fase og bruger den ikke mere:0)

Christina

20+1

Anmeld

29. november 2010

anjada

Jeg siger nej..... Jeg fik en alarm til min første, og den brugte jeg overhovedet ikke, så jeg vil ingen have denne gang. Jeg synes det giver en falsk tryghed, og vil hellere gå ind/ud for at lytte til den lille, har jeg det bedst med :-)

Anmeld

29. november 2010

Vidunderligeunger

jeg kunne godt have udværet... vi købte en brugt på DBA, tror den hedder prima nova, den ældre model af super nova vel. 

jeg brugte den da hun var heeeelt lille og skulle støvsuge mens hun sov.. men nu, nej. Hun vil ikke sove/kan ikke sove på vores terrasse så når hun sover til middag/eftermiddag, så går vi med hende et par timer... hun sover i hendes seng ellers... 

vi bor på 2. sal, så hun kan ikke komme ned og ud i en gård eller sådan.

hvis vi er nogen steder og hun skal sove i barnevognen, så har jeg den med (hvis jeg husker det) men det er forskelligt

Anmeld

29. november 2010

Mette.

Ja, den er absolut et must-have her.

I starten brugte vi den ikke da Emilie ikke ville sove i sin barnevogn, men fra hun var 5 måneder sover hun nu ude mindst 2 x 2 timer og selvom jeg kan se barnevognen hele tiden, er det rart at have alarmen ved hende, så man er sikker på hun sover.

Anmeld

29. november 2010

mama09

Nej har aldrig haft en eller haft brug for en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.