Er en babyalarm et 'Must have' for dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er en babyalarm et 'Must have' for dig?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.185 visninger
61 svar
0 synes godt om
26. november 2010

Low

Ja som overskriften lyder : Er en babyalarm et 'Must have' for dig?

Fortæl gerne hvorfor den er det, hvad for en du har, hvor glad du er for den eller noget andet

Hilsen Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

roenlund

Jeg har ingen alarm endnu og har derfor skrevet nej, min dreng er kun 1 mdr men har endnu kun en gang tænkr at det ville da være smart... jeg køber nok en billig en så jeg kan lade ham stå i barnevognen og sove videre når vi har været ude at gå, men ellers har jeg ikke brug for en...

men som sagt han er kun 1 mdr og der kan ske meget, så det kan jo være jeg ændrer mening.

Anmeld

26. november 2010

GUSO

Hej.. jeg ville slet ikke kunne undvære min babyalarm, bruger den når hun sover ude i barnevognen som står laaangt væk fra stue/køkken, og så bruger vi den når hun er blevet puttet til natten for hendes værelse er igen langt væk fra der hvor vi opholder os, og så kan vi ikke hørte hende uden.. man kunne da godt putte uden men syntes det giver mig en ro og behøver ikke spekulere på om hun nu sover eller ej..
Camilla

Anmeld

26. november 2010

GUSO

GUSO skriver:

Hej.. jeg ville slet ikke kunne undvære min babyalarm, bruger den når hun sover ude i barnevognen som står laaangt væk fra stue/køkken, og så bruger vi den når hun er blevet puttet til natten for hendes værelse er igen langt væk fra der hvor vi opholder os, og så kan vi ikke hørte hende uden.. man kunne da godt putte uden men syntes det giver mig en ro og behøver ikke spekulere på om hun nu sover eller ej..
Camilla

hov har en super nova og er rigtig glad for den..

Anmeld

26. november 2010

Low

roenlund skriver:

Jeg har ingen alarm endnu og har derfor skrevet nej, min dreng er kun 1 mdr men har endnu kun en gang tænkr at det ville da være smart... jeg køber nok en billig en så jeg kan lade ham stå i barnevognen og sove videre når vi har været ude at gå, men ellers har jeg ikke brug for en...

men som sagt han er kun 1 mdr og der kan ske meget, så det kan jo være jeg ændrer mening.

Jeg har en dreng på 5 mdr her den første og jeg har ingen selv om min mor har sagt at hun gerne vil ligge 500 kr til det men mange gange har jeg haft brug for en synes jeg og jeg tænker når han får sit eget værelse så ville det være smart så jeg kan høre ham hvis han vågner om natten

Anmeld

26. november 2010

2babygirls

Jeg har også svaret ja.. er helt forundret over hvor mange der har svaret nej...

Men bruger også min når hun sover ude, eller når hun sover ovenpå. Samtidig kan jeg jo se hvad temperaturen er ude i barnevognen hos hende.

Har en super nova og er super glad for den

Anmeld

26. november 2010

Low

GUSO skriver:

Camilla

Okay, hvor gammel er din datter nu?

Anmeld

26. november 2010

Tdittmann

Jeg er en af dem der ingen alarm har og ønsker heller ikke at få det.

Hvis jeg synes jeg hører en lyd går jeg gerne en ekstra tur ud eller ned til værelset og ser til ham.

Til den første havde jeg lånt en alarm men brugte den kun en uge for jeg stolede simpelhent ikke på den så jeg gik alligevel frem og tilbage mellem værelse og stue eller stue/køkken og barnevogn

Knus Tanja

Anmeld

26. november 2010

Isabella_mor

jeg skal have den der rækker længst...  fordi at vi har en hund og kan nogengange blive nødsaget til at skulle gå med hunden mens lillemanden sover hvis jeg er alene hjemme en aften så er det rart at kunne høre hvis han vågner imens man er ude så man kan komme hurtigt hjem igen...  jeg har forelsket mig i en der kan række op til 800 meter... 

Anmeld

26. november 2010

Cris

Den lille har altid sovet udenfor (også storebror har gjord, nu sover han hellere inde, når han er hjemme, helst på sofaen ) og om vinteren med vindue lukket kan vi ikke høre ham, når han vågner. Vi bor på stuen (en høj stue, næsten som et første sal) og jeg har ikke lyst til at gå op og ned hver gang der er en lille lyd (for nogle gange hoster ham eller noget lignende, men han sover videre)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.