Hunderacer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

CHD

Jack Russell Terrier uden tvivl og uden sammenligning verdens dejligste race i mine øjne, men vi har også en lille kennel med JRT opdræt.

Det er en stor hund i en lille krop, med høj intelligens og stor kærlighed til familien. Og ja, jeg kunne fortsætte mine rosende ord, men i stedet......

Tjek vores hjemmeside:

www.houseofjacks.dk

Hilsen Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

mortilflere

Labador fordi de er gode til jagt og børn , vi har 2.

Anmeld

24. november 2010

SSL

wamse skriver:

Ej hvor er de da bare lækre

Mange tak  Det bliver man jo ikke træt af at hører

Anmeld

24. november 2010

B&J

smillaluna skriver:

Nå på den måde.... Så må du skrive en Bernersennen på ønskelisten til jul

hihihhihi jaaaa men men men den er nu rimelig dyr lige nu især når vi bor i lejlighed og gerne vil flytte så vi kan få en og lille manden kræver også en del penge

Anmeld

24. november 2010

wamse

B&J skriver:

hihihhihi jaaaa men men men den er nu rimelig dyr lige nu især når vi bor i lejlighed og gerne vil flytte så vi kan få en og lille manden kræver også en del penge

Den er garanteret også vildt træls at pakke ind

Anmeld

24. november 2010

B&J

wamse skriver:

Den er garanteret også vildt træls at pakke ind

Jaaaaaaaaa hihihihhhi det bliver en svær ting

Anmeld

24. november 2010

Sujan

Dobermann... total familie hund..er opvokset med dem og vil gerne have en selv når tiden er til det

Ja dobermann.. Har selv en og en dobermann labrador blanding.. De kærligste hunde jeg har haft..

Dog bliver de aldrig rigtig voksne:-)

Næste gang skal jeg dog have en mindre hund, muligvis en fransk bulldog... Mere fordi jeg har svært ved at følge med i dobermannens energi.. Er svært at opfylde deres løbebehov.. Og hvis vi en dag får børn er jeg bange for tiden ikke er til det...

Anmeld

24. november 2010

*Toffee*

Min klare favorit er klart beagle. Har selv et velopdragent pragteksemplar af slagsen.

Beaglen er skarpt forfulgt af den tibetanske terrier og dværgschnauzeren. Sidstnævnte har jeg også et skønt eksemplar af

Anmeld

24. november 2010

Mira0911

Pia. skriver:

Jamen jeg hælder jo uden tvivl til mine labrador Retrievere

Jeg elsker den race, da den indeholder ren godhed.. Den er klog, dygtig, smuk og så kan man bruge den til lige hvad man ønsker - jagthund, familiehund, føre/handicap hjælper - jamen der er ikke det man ikke kan lære en Lab...

I den anledning vil jeg da lige vise mine smukke hunde frem...

Far-Matti, Mor-Jemma og deres 6 små hvalpe...

Knus Pia.

Kan kun sige det samme... Labber er virkelig skønne.... Her er vores labber Thor... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. november 2010

SHERO

Jeg er VILD med gigant racerne... Har haft newfoundlændere hele min barndom (det er min gamle bamse på billedet) Men mødte 2 leonbergere på strøget i sensommeren og blev forelsket, de er bare SÅ smukke, og har lige en personlighed for mig...

(den sorte newfounder, den rødlige Leonberger)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.