Hunderacer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

anna-jonas

lisbeth2910 skriver:

Her er valget faldet på en basset hound

Vi valgte denne race fordi vi gerne ville have en stor hund, men ikke en hund der var så stor at evt. gæster der ikke elsker hunde skulle føle ubehag ved at besøge os.

Samtidig er vi faldet for basset hundens sind - som er meget roligt, men den er stadig en meget aktiv hund.

Her er Nemo på 5 år som bare er verdens nemmeste, sødeste og roligste hund

Den er da bare helt, helt vidunderlig...................og så gør en Basset på en helt speciel måde............sådan mere dybt.

Hvis vi skulle have en hund, så skulle det klart være sådan en "Basse"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Dictes mor

Tandfeen i forklædning skriver:

Mine yndlingshunderacer (har nemlig et par stykker ) er

- Collie, har altid syntes at ollien var en fantastisk smuk hund, og så har den mange gode egenskaber. Vi har selv collie nu

- Amerikansk Akita og Finsk hyrdehund, det er hunde jeg virkelig godt kunne tænke mig engang i fremtiden

- Schæfer, oss en vanvittig dejlig hund synes jeg

I ska da lige ha et billede af vores dejlige Walther på 3 år

Jeg har sagt det før, og nu siger jeg det lige igen. Han er og bliver verdens smukkeste hund!

Anmeld

26. november 2010

mor til 2 skønne piger .

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Jeg blev lige nysgerrig jvf. et indlæg i en anden tråd...

Hvilken hunderace er jeres favorit og hvorfor?

min ynglings race er en amstaff har selv en på 1½ år ( en rigtig putter ).valgte racen fordi den har så mange gode ting i sig hvis man behandler den ordenligt' så er den en familie hund ,og så er de så nysgerige og elsker a være med deres ejer og kræver meget motion og aktivering og det passer fint til alle mine ture i skoven

Anmeld

26. november 2010

Bavianis

Helt sikkert dansk/svensk gårdhund!

Det er en PERFEKT familiehund:

• Gør næsten ikke
  • Har ikke terrier-temperament, men er nem om omgåelig
  • Er ufattelig nem at træne - deraf også racekælenavnet "cirkushund"
  • Pga størrelsen er den nem at have med - men er stadig en "rigtig" hund og sporty at se på
  • Kræver ikke super meget motivation i hverdagen og ikke maaange timers motion - dog skal den selvfølgelig luftes hver dag
  • Er meget børnevenlig og tolerant, da den er avlet som familiehund på en gård, hvor den både skulle fange mus og rotter, men samtidig også lege med børnene

- Og så har jeg selvfølgelig selv et pragteksemplar ;-)

Anmeld

26. november 2010

Hvem?

Jeg blev lige nysgerrig jvf. et indlæg i en anden tråd...

Hvilken hunderace er jeres favorit og hvorfor?

Min favorithund er helt klart vores Berner Sennen tæve, hun er en rigtig familiehund, hun elsker sine mennekser over alt på jorden, hun er en knald go vagthund også er hun et stort legebarn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. november 2010

Hasselnødden

SanneBoe skriver:

Min favorithund er helt klart vores Berner Sennen tæve, hun er en rigtig familiehund, hun elsker sine mennekser over alt på jorden, hun er en knald go vagthund også er hun et stort legebarn

Jeg kender kun hunden per navn, men kunne ikke sætte snude på - men wow hvor er den bare smuk  

Og til resten af indlægsskriverne, hvor er det bare dejligt at se billeder af jeres dejlige hunde og høre jer fortælle om dem - og sikke en opbakning der er kommet om tråden.

Anmeld

26. november 2010

Hvem?

Jeg kender kun hunden per navn, men kunne ikke sætte snude på - men wow hvor er den bare smuk  

Og til resten af indlægsskriverne, hvor er det bare dejligt at se billeder af jeres dejlige hunde og høre jer fortælle om dem - og sikke en opbakning der er kommet om tråden.

Ja, syntes du ikke

Hun har sin helt egen personlighed, og hun er min "lille" bebs, hun er med overalt og nu hvor vi har fået børn er hun bare den bedste, min dreng kan kravle rudt på hende og hun ligger bare helt bom stille og hvis ikke hun gider, så går hun bare ud i kurven

Anmeld

26. november 2010

Na-Wi

En blandings hund 

Vores hund Balou er en blanding af Amstaff og Bulldog og er den skønneste hund

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. november 2010

SoffiLine

Naannaa87 skriver:

En blandings hund 

Vores hund Balou er en blanding af Amstaff og Bulldog og er den skønneste hund

skøn hund 

Anmeld

26. november 2010

Na-Wi

SoffiLine skriver:

skøn hund 

Har du helt ret i Hvad er det du har sendt til mig på pb ?  må være lidt langsom for fatter intet af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.