Hunderacer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Ellim

Mops - men der er godt nok maget bøvl med div sygdomme efterfølgende.. : (

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Ranarupta

Ellim skriver:

Årh... Hvor er den fin! 

Anmeld

25. november 2010

Diana...

En golden retriever Er bare min hund  Han er så dejlig og så glad og har bare det dejligste sind. Mors store bamse hund som er bedste venner med min søn Lucas og vores andre dyr. 

Mors bamse Jackie 

Anmeld

25. november 2010

Chalala85

Sujan skriver:

Ja dobermann.. Har selv en og en dobermann labrador blanding.. De kærligste hunde jeg har haft..

Dog bliver de aldrig rigtig voksne:-)

Næste gang skal jeg dog have en mindre hund, muligvis en fransk bulldog... Mere fordi jeg har svært ved at følge med i dobermannens energi.. Er svært at opfylde deres løbebehov.. Og hvis vi en dag får børn er jeg bange for tiden ikke er til det...

Det kan jeg godt følge dig i. Børnene skal i hvert faldet have en vis alder så  Jeg havde min første var jeg blev født til jeg var 9 år.. den bedste ven at vokse op med.

Jeg kan egenlig godt lide at de altid er lidt hvalpede...

Anmeld

25. november 2010

SSL

Ellim skriver:

Mobs'er er også bare dejlige

Men jeg ved ikke om det er rigtigt, men kan man ikke godt se tilbage i generne, hvis de er med tavle? Så man ved om deres gener er ok, og man sikre sig ret godt uden om alle de arvelige sygdomme??

Jeg ved f.eks med chihuahua, at der er der oftes patella teste på deres 'forældre, forfædre osv', så man kan gå lidt tilbage og avlen og se det, jeg har heldigvis ikke været ramt på mine med de der typisk arvelige sygdomme, 7-9-13  

Anmeld

25. november 2010

Guldet

helt klart en Engelsk springer spaniel.. de første 2 billeder er som lille hvalp.

Her er vores Amy

Anmeld

25. november 2010

Hasselnødden

Lotus86 skriver:

Ja det kan jeg godt se du skrev, men nu var det så heller ikke ment på dig, var mere fordi trådstarter spurgte til hvilken race folk kunne anbefale dem, og så ville jeg blot lige pointere, at Amstaffen ikke længere er en mulighed.

Ah nej det var ikke TS (undertegnede) der spurgte hvilken hund I kunne anbefale  - jeg blev bare nysgerrig på hvilken hund brugerne herinde bedst kunne lide og hvorfor - men den kære kvinde med allergi i familien under mit indlæg ville gerne have nogen fif til hvilke hunde der kunne være gode for dem  

Anmeld

25. november 2010

K.Rehder

jeg er mest til blandingshunde Synes de har en helt speciel charme og færre sygdomme.

Her er det lille Victor...Blanding mellem Dværgpincher og Yorkshire terrier. Han er lidt mindre end en alm. huskat, ganske nem at have med alle steder og slet ikke en hidsigprop, som mange små hunde ellers har tendens til

Anmeld

25. november 2010

Lotus86

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Ah nej det var ikke TS (undertegnede) der spurgte hvilken hund I kunne anbefale  - jeg blev bare nysgerrig på hvilken hund brugerne herinde bedst kunne lide og hvorfor - men den kære kvinde med allergi i familien under mit indlæg ville gerne have nogen fif til hvilke hunde der kunne være gode for dem  

Ja det ved jeg nu, skrev også og beklagede i går

Anmeld

25. november 2010

Hasselnødden

Lotus86 skriver:

Ja det ved jeg nu, skrev også og beklagede i går

Den må jeg have overset - beklager. Men en undskyldning skal du nu ikke komme med, det kan ske - tager det ikke så tungt  det var mere af hensyn til min pb, tænk hvis det væltede ind med anbefalinger?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.