Heldigt for mig at man kan svare ano....
Jeg var til noget koncert halløj for nogle (en del) år siden og mødte en gammel flamme.... vi blev enige om at følges hjem, så jeg brændte min veninde af...
på vejen blev vi noget så lystne og der skulle bare ske noget nu nu nu... så vi fandt den første den bedste mørke indkørsel og jaaaa... midt i det hele kommer husets ejere hjem, han bliver edder rasende og nærmest skriger af os at vi skal fordufte ellers ringer han til politiet... ... ...rolig nu siger flammen og vi hankede op i bukser og diverse og luskede af... senere samme aften da vi var på spruthus sad vi og snakkede om at vi jo egentlig var midt i noget da vi blev forstyrret.... så vi forduftede og fortsatte i en gyde... ... ... da kommer en vagt gående og lyser os lige i bæret og spør pænt hvad vi laver... flammen svarer "vi hygger lige"... ja det kan jeg se siger vagten, men det må i ikke her og siger flammen og vi pakker endnu engang sammen...
ja, så tog vi hjem og gik hver til sit og blev aldrig færdige... jeg var ikke ret gammel dengang og har ALDRIG fortalt det til nogen da jeg synes det var mega pinligt...
Anmeld