Kan jeres noget specielt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Mi

Tulipan skriver:

Flot men ja så hjælper det nok ikke så meget mere :p

Nej, det er træls, for hun er jo ikke stor nok til at kunne færdes frit på den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Vingummien

MarianneSonne skriver:

Nej, det er træls, for hun er jo ikke stor nok til at kunne færdes frit på den.

Nej det er rigtigt. Ville være synd hvis der skete noget

Anmeld

28. oktober 2010

TbCp

Tjah.... Liva kan charme!
Og så er hun drøn god motorisk og ikke bange for at kaste sig ud i motoriske udfordringer

Anmeld

28. oktober 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Tjah.... Liva kan charme!
Og så er hun drøn god motorisk og ikke bange for at kaste sig ud i motoriske udfordringer

Ja det kan hun!!

Anmeld

28. oktober 2010

Svei

Tulipan skriver:

Er der noget jeres barn/børn kan i deres alder som i er helt vildt stolte af at de kan og ikke havde forventet de kunne når de havde den alder?

Emil er 2 år og knap 3 mdr gammel.

Han kan kigge sig for over vejen, uden at jeg skal holde ham i hånd. Og han kigger til højre, venstre og så højre igen. Og kommer der bil siger han "as å, BIL" og kommer der ingen siger han "så" og begynder at gå

Og jeg er så vildt stolt, troede slet ikke det var noget han vil kunne i den alder overhovedet. Smelter jo helt inden i når han gør det

Min den store kunne alle bogstaver og skrive alle navne i familien og en del andre ord da han fyldte tre¨år, det syntes jeg var og er ret fantastisk, dengang tænkte jeg ikke over det, men tror det var ret så flot..

Anmeld

28. oktober 2010

Vingummien

Jbk skriver:

Min den store kunne alle bogstaver og skrive alle navne i familien og en del andre ord da han fyldte tre¨år, det syntes jeg var og er ret fantastisk, dengang tænkte jeg ikke over det, men tror det var ret så flot..

Det er da rigtig flot.

Emil får i hvert fald travlt hvis han skal lære alt det inden han bliver 3 skal vist kunne sit eget først

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Idun kan stå på hovedet Uden at stå op af noget eller noget som helst. Hun har lært det af sig selv (fatter stadig ikke hvordan, en dag kunne hun bare). Hun har stået på hovedet siden hun var lige fyldt 5 år...

Ikke det bedste billede, men hun kan stå og stå længe og klappe med fødderne og alt muligt sært!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. oktober 2010

Vingummien

Zafir skriver:

Idun kan stå på hovedet Uden at stå op af noget eller noget som helst. Hun har lært det af sig selv (fatter stadig ikke hvordan, en dag kunne hun bare). Hun har stået på hovedet siden hun var lige fyldt 5 år...

Ikke det bedste billede, men hun kan stå og stå længe og klappe med fødderne og alt muligt sært!!

Av mit hoved siger jeg bare

Anmeld

28. oktober 2010

lauras*mor*

kom lige i tanke om noget jeg synes er vildt ved min mands nevø... da han var knap 3 kunne han farverne og navnene på motorcross maskinerne... Det var så vildt... hvis man fx pegede på noget grønt og spurgte hvem der havde grøn sagde han kawazaki (staves), eller at rød var honda osv osv... Jeg kan dem stadig ikke.. hehe.. han kunne også den anden vej rundt... det var noget han selv havde lært fordi han bare var meget interesseret i motorcross og begyndte at køre det sidste år da han var fyldt 4.. nøj en lille bitte maskine... hihi... så sødt...

blev bare lige nødt til at sige det.. hehe..

Så dem "konkurrere" vi jo lidt med... ;-)

Anmeld

28. oktober 2010

Vingummien

lauras*mor* skriver:

kom lige i tanke om noget jeg synes er vildt ved min mands nevø... da han var knap 3 kunne han farverne og navnene på motorcross maskinerne... Det var så vildt... hvis man fx pegede på noget grønt og spurgte hvem der havde grøn sagde han kawazaki (staves), eller at rød var honda osv osv... Jeg kan dem stadig ikke.. hehe.. han kunne også den anden vej rundt... det var noget han selv havde lært fordi han bare var meget interesseret i motorcross og begyndte at køre det sidste år da han var fyldt 4.. nøj en lille bitte maskine... hihi... så sødt...

blev bare lige nødt til at sige det.. hehe..

Så dem "konkurrere" vi jo lidt med... ;-)

hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.