Kan jeres noget specielt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.357 visninger
56 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Vingummien

Er der noget jeres barn/børn kan i deres alder som i er helt vildt stolte af at de kan og ikke havde forventet de kunne når de havde den alder?

Emil er 2 år og knap 3 mdr gammel.

Han kan kigge sig for over vejen, uden at jeg skal holde ham i hånd. Og han kigger til højre, venstre og så højre igen. Og kommer der bil siger han "as å, BIL" og kommer der ingen siger han "så" og begynder at gå

Og jeg er så vildt stolt, troede slet ikke det var noget han vil kunne i den alder overhovedet. Smelter jo helt inden i når han gør det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Miamaja

Det er ogsaa en rigtig god ting at kunne.

Jeg er noget benaaget over min guldklump paa 3 aar, kan fortaelle de forskellige togmodeller paa vejene med model. nr fra hinanden og ellers ret avancerede udtryk som 'pantagraf trains', Bnsf trains, city trains og 'cowcatchers'.  saa herhjemme er det ham der belaere mig om tog.

Og saa er jeg glad for han kan forstaa 2 sprog. Det er utroligt hvad smaa boern alligevel kan.

Anmeld

28. oktober 2010

Vingummien

Miamaja skriver:

Det er ogsaa en rigtig god ting at kunne.

Jeg er noget benaaget over min guldklump paa 3 aar, kan fortaelle de forskellige togmodeller paa vejene med model. nr fra hinanden og ellers ret avancerede udtryk som 'pantagraf trains', Bnsf trains, city trains og 'cowcatchers'.  saa herhjemme er det ham der belaere mig om tog.

Og saa er jeg glad for han kan forstaa 2 sprog. Det er utroligt hvad smaa boern alligevel kan.

Ja det er vildt er især inponeret over de børn der kan 2 sprog, og mere over dem der kan 3

Anmeld

28. oktober 2010

Kaufie

Min 3-årige har talent for at samle puslespil. 

Han samler nemt billeder med 60-70 brikker alene, hvis motivet er noget kendt (biler, cars, Peter Plys e.l.)

Anmeld

28. oktober 2010

Vingummien

Kaufie skriver:

Min 3-årige har talent for at samle puslespil. 

Han samler nemt billeder med 60-70 brikker alene, hvis motivet er noget kendt (biler, cars, Peter Plys e.l.)

Hold da op

Anmeld

28. oktober 2010

grinbidderen

Hvor er Emil dygtig store dreng..

Valdemar er jo 2 år og 1 månede om lidt.

han kan forskellen på dame, mand , dreng og pige.. når vi ser en dame siger han se dame og lige så med dreng pige mand.. det er super flot når han ik er ældre også snakker han jo der ud af..

Anmeld

28. oktober 2010

LinLin

Da David var 2 år og 9 mdr var vi i IKEA og pludselig sad ungen og sagde "Se, der er er K, A, I, E!" "Tjekkede" lige med et menukort og han kunne ALLE bogstaver, både små og store! - det var jeg ret imponeret over

Anmeld

28. oktober 2010

Vingummien

D & A's mor skriver:

Da David var 2 år og 9 mdr var vi i IKEA og pludselig sad ungen og sagde "Se, der er er K, A, I, E!" "Tjekkede" lige med et menukort og han kunne ALLE bogstaver, både små og store! - det var jeg ret imponeret over

Det er sgu da flot

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

Ja min kære Alexander er jeg super stolt af... Han går i børnehaveklasse og kan allerede matematik med + og - og ikke nok med det så er han begyndt at læse... Hallo i børnehaveklasse... er helt målløs,...

Majbritt

Anmeld

28. oktober 2010

Vingummien

twinboys skriver:

Ja min kære Alexander er jeg super stolt af... Han går i børnehaveklasse og kan allerede matematik med + og - og ikke nok med det så er han begyndt at læse... Hallo i børnehaveklasse... er helt målløs,...

Majbritt

:o wauv. Så ka han jo hjælpe bromand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.