Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tulipan skriver: wauv. Så ka han jo hjælpe bromand
wauv. Så ka han jo hjælpe bromand
Jeps... jamen synes det er helt vildt...
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: Jeps... jamen synes det er helt vildt... Majbritt
Ja tror jeg på
Tulipan skriver: Ja tror jeg på
Hvor er du sød... er du snart klar til at få sengetøj
Alex bliver bliver 4 til Dec. og han kan tælle til 20 på ENGELSK ! og sige små sætninger også på engelsk
min datter kan smile, grine og pludre.. og nogen gange lyder det sku som om hun siger mor.. er sååå stolt...
vanessa kunne vinke da hun var 6mdr på komando. hun vinkede på den rigtige måde men åben og lukke.
det var jeg vildt stolt af, det har jeg ikke oplevet mange der kunne.
twinboys skriver: Hvor er du sød... er du snart klar til at få sengetøj
Uh ja, du skulle have dem imorgen. De der du ved er ikke kommet, men får dem midlertidig til de kommer.
Du ved hvad jeg mener
merle2010 skriver: min datter kan smile, grine og pludre.. og nogen gange lyder det sku som om hun siger mor.. er sååå stolt...
Det siger hun da også er jeg sikker på
det lyder i hvert fald som om hun kalder og siger MOr.. men hun er jo kun et halvt år, så mon dog.. men ville da ønske det var det hun sagde
merle2010 skriver: det lyder i hvert fald som om hun kalder og siger MOr.. men hun er jo kun et halvt år, så mon dog.. men ville da ønske det var det hun sagde
Altså er jo nogle der starter tidligt. Ikke sikker det er meningen hun vil sige det, men kan være hun efterligner lyden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128