Kan jeres noget specielt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tulipan skriver:

Av mit hoved siger jeg bare

Der var en dag, lgie i starten, hvor hun kom hjem fra børnehave og var helt sort i hovedet... haha...

Så siger jeg, hvorfor er du helt sort i hovvedet min skat?.. også siger hun: Jamen moar Jeg har da stået på hovedet hele dagen!!!  ÅÅÅKAY så

men tilsyndeladende gør det ikke ondt på hende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Vingummien

Zafir skriver:

Der var en dag, lgie i starten, hvor hun kom hjem fra børnehave og var helt sort i hovedet... haha...

Så siger jeg, hvorfor er du helt sort i hovvedet min skat?.. også siger hun: Jamen moar Jeg har da stået på hovedet hele dagen!!!  ÅÅÅKAY så

men tilsyndeladende gør det ikke ondt på hende...

Haha kan lige set det for mig

Anmeld

29. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Tulipan skriver:

Er der noget jeres barn/børn kan i deres alder som i er helt vildt stolte af at de kan og ikke havde forventet de kunne når de havde den alder?

Emil er 2 år og knap 3 mdr gammel.

Han kan kigge sig for over vejen, uden at jeg skal holde ham i hånd. Og han kigger til højre, venstre og så højre igen. Og kommer der bil siger han "as å, BIL" og kommer der ingen siger han "så" og begynder at gå

Og jeg er så vildt stolt, troede slet ikke det var noget han vil kunne i den alder overhovedet. Smelter jo helt inden i når han gør det

Inden Frederic fyldte 2 år kunne han med bare tæer kravle op af dørkarme... Så var det slut med at se animal planet - abe serie..

Han suste rundt på sin balance cykel da han var 21 mdr.

Han er nu snart 2 år + 2 mdr og kan de alle slags entrepenør maskiner, deres redskaber, antal skovle og farve.

Kan vise på en lastbil hvor gearkasse - motorblok og lign er. Kan de forskellige lastbil og bil mærker. Eks er at moster's bil er en vw og hver gang han ser en med vw logo'et kommer det; se, ligner moster's bil - samme mærke. Og det samme med toyota - peugeot - skoda - man - scania mm.

Han kan også de forskellige vogne som lastbiler kører med; tippe trailer - semi træk - blokvogn og lign.

Anmeld

29. oktober 2010

Henri84

Ved ikke hvor specielt det er
Men Elias (2 år + 2 mdr) er utrolig god til at udvise empati. Han trøster med det samme hvis nogen slår sig, puster gerne hvis det gør ondt Og skal gerne lige flere gang spørge ind til om det hele nu også er godt igen. Ellers er han blevet rigtig god til at snakke, tælle, og lægge mærke til, og huske detaljer. Generelt er jeg bare mega stolt af hans udvikling i forhold til de forudsætninger han har/har haft
Alberte er jo kun 5 1/2 mdr. hun har været god motorisk fra start, rullede fra mave til ryg da hun var 7 uger, og ryg til mave da hun var knap 3 mdr. Så det er hun lidt sej til synes moderen

Anmeld

29. oktober 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Dejlig tråd....

Nicklas er 3½ år gammel. Han kan klokken når den er hel (fx 19.00) så ved han kl er syv. Men når den er halv, kvart over osv osv, det kan han ik endnu.

Så kan han kende forskel på højer og venstre.

Han kan svømme uden hjælp. Kunne svømme ved vinger da han 1½ år gammel.

Derudover så kan han navne på ALT værktøj...

Ved ikke om de ting er noget specielt, men hans mor syntes i hvert fald han er FANTASTISK dygtig....

Anmeld

29. oktober 2010

4xGreve

Daniella har siden hun var 2 kunne tælle til 10 og hun kunne starte op midt i det hele og forsætte derfra, nu er hun begyndt at øve i at komme højer op end 10 og hun kan synge med på shrek på engelsk, og ja syntess sku der er mange ting men det er lige dem jeg er mest bidt af da vi jo ikke er en to sproget familie og da vi aldrig har talt sådan rigtigt sammen med hende... Så er personligt vildt inponeret

Anmeld

29. oktober 2010

4xGreve

Henri84 skriver:

Ved ikke hvor specielt det er
Men Elias (2 år + 2 mdr) er utrolig god til at udvise empati. Han trøster med det samme hvis nogen slår sig, puster gerne hvis det gør ondt Og skal gerne lige flere gang spørge ind til om det hele nu også er godt igen. Ellers er han blevet rigtig god til at snakke, tælle, og lægge mærke til, og huske detaljer. Generelt er jeg bare mega stolt af hans udvikling i forhold til de forudsætninger han har/har haft
Alberte er jo kun 5 1/2 mdr. hun har været god motorisk fra start, rullede fra mave til ryg da hun var 7 uger, og ryg til mave da hun var knap 3 mdr. Så det er hun lidt sej til synes moderen

Åh det der med at trøste gør Daniella også i stor stil hehe også skal vi lige ha en mysser der hvor vi har slået os, og hun er så sart så hun kan mærke bare den mindste humør svingning også er hun der straks og spøger om man er okay og aer og nusser osv. hehe de kære børn hehe.. men det er super flot at han er kommet så meget efte det og supper flot med alberte hun er sku da sej hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.