Kan jeres noget specielt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Vingummien

lauras*mor* skriver:

hvor har i barre nogle mega seje børn altså!!!

Min datter er 1,5... Jeg synes det er ret vildt at hun ved hvad blå, rød og grøn er, hun kan sige dem og hun tager den rigtige farve når vi spørger efter den røde, grønne eller blå.. Så synes jeg det er vildt at hun på egen hånd tog bukserne ned foran toilettet og da hun kom op sad hun og sagde tisse tisse tisse.. Uden jeg nogensinde har sagt eller vist hende det... 

Åhh hvor skønt, hun smider da hurtig bleen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Dictes mor

Hvor er han dygtig! Det er skisme flot, det er der mange større børn, der kunne lære noget af!

Anmeld

28. oktober 2010

Vingummien

Dictes mor skriver:

Hvor er han dygtig! Det er skisme flot, det er der mange større børn, der kunne lære noget af!

Tak viste ham det en gang. Og nu gør han det hver gang han skal over en vej

Anmeld

28. oktober 2010

lauras*mor*

Tulipan skriver:

Åhh hvor skønt, hun smider da hurtig bleen

det vil jeg nu ikke være så sikker på... jeg synes personligt det er meget tidligt overhovedet at tænke på at "træne" hende af bleen... men ser lige den næste tid an og ser hvor interesseret hun er, og ellers må jeg skaffe et bræt til hende jo...

Anmeld

28. oktober 2010

Vingummien

lauras*mor* skriver:

det vil jeg nu ikke være så sikker på... jeg synes personligt det er meget tidligt overhovedet at tænke på at "træne" hende af bleen... men ser lige den næste tid an og ser hvor interesseret hun er, og ellers må jeg skaffe et bræt til hende jo...

JA i den alder ville jeg også tage det stille og roligt, og lade det komme. For kan sagtens være en leg for hende fordi hun har set her gøre det.

Anmeld

28. oktober 2010

Stephanie3

Jeg er skide stolt af alle 3. Men blev specielt stolt idag over Lucca på 10 måneder. Hun tog sit første skridt!

Anmeld

28. oktober 2010

lauras*mor*

Tulipan skriver:

JA i den alder ville jeg også tage det stille og roligt, og lade det komme. For kan sagtens være en leg for hende fordi hun har set her gøre det.

lige præcis... hastværk er lastværk som man siger...

Anmeld

28. oktober 2010

Mi

lauras*mor* skriver:

Mine store piger blev begge renlige den måned de fyldte to år og det gik uden de store problemer. De var helt sikkert klar, så måske går det også hurtigt ved jer.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

28. oktober 2010

Mi

Altså mine store piger begyndte at lære bogstaver da de var 2½ år. De ville selv og var mægtig glade for et bogstavpuslespil deres bedstemor havde. Da de var 3-4 år var næsten alle bogstaver på plads.

Maja har lige lært at åbne trappegitteret og hun er 23 måneder og den er pisse stram. Sådan lidt ØV, men det er da flot.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

28. oktober 2010

Vingummien

MarianneSonne skriver:

Altså mine store piger begyndte at lære bogstaver da de var 2½ år. De ville selv og var mægtig glade for et bogstavpuslespil deres bedstemor havde. Da de var 3-4 år var næsten alle bogstaver på plads.

Maja har lige lært at åbne trappegitteret og hun er 23 måneder og den er pisse stram. Sådan lidt ØV, men det er da flot.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Flot men ja så hjælper det nok ikke så meget mere :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.