Kan jeres noget specielt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

*Sofie*

Hvor er det bare en dejlig tråd, og hvor er jeres unger dygtige!
Jeg synes selv at min Malou på 1½ er rigtig dygtig til mange ting *GS*
Fx. smører hun selv ærmerne op når når hun skal vaske hænder, hun holder sig for munden når hun hoster, hun finder selv hagesmæk når vi skal spise, og hendes 'job' ved madlavningen er at give mig varmeplader, som gryder/pander kan stå på på bordet. Ai, nu får jeg hende til at lyde som en rigtig lille dengse, haha *G*
De sidste nye ord hun har lært er a-pel-siin  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

twinboys

Tulipan skriver:

Uh ja, du skulle have dem imorgen. De der du ved er ikke kommet, men får dem midlertidig til de kommer.

Du ved hvad jeg mener

Jepper jeg ved besked og snart kommer der sengetøj østover

Anmeld

28. oktober 2010

Vingummien

twinboys skriver:

Jepper jeg ved besked og snart kommer der sengetøj østover

Weehuuuu

Anmeld

28. oktober 2010

NatasjaL

Victoria bliver 2 år om 1 månede, og hun kan sige, shake your body, oh my good, og i love you ;-)

Anmeld

28. oktober 2010

klmf

Oliver kunne sikkert komme fra liggende til siddende, da han var 7½ måned. Nok ikke den eneste, men jeg synes det var meget godt klaret af den lille fis

Anmeld

28. oktober 2010

Vingummien

NatasjaL skriver:

Victoria bliver 2 år om 1 månede, og hun kan sige, shake your body, oh my good, og i love you ;-)

Nårh hvor sødt

Anmeld

28. oktober 2010

NatasjaL

Tulipan skriver:

Nårh hvor sødt

De siger også i hendes vuggestue at hun snakker som en på 3, det synes jeg er lidt vildt ;-)

Anmeld

28. oktober 2010

Vingummien

NatasjaL skriver:

De siger også i hendes vuggestue at hun snakker som en på 3, det synes jeg er lidt vildt ;-)

Det er da skønt

Anmeld

28. oktober 2010

NatasjaL

Tulipan skriver:

Det er da skønt

Meget :-)

Anmeld

28. oktober 2010

lauras*mor*

hvor har i barre nogle mega seje børn altså!!!

Min datter er 1,5... Jeg synes det er ret vildt at hun ved hvad blå, rød og grøn er, hun kan sige dem og hun tager den rigtige farve når vi spørger efter den røde, grønne eller blå.. Så synes jeg det er vildt at hun på egen hånd tog bukserne ned foran toilettet og da hun kom op sad hun og sagde tisse tisse tisse.. Uden jeg nogensinde har sagt eller vist hende det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.