NF og moderkagebiopsi :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Mortilxx

SoffiLine skriver:

Jeg fik tallene 1:21850 og er 21 .

Krydser fingre for dig! Glæder mig til opdatering!

Tak og puuh håber alt er som det skal være <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Mortilxx

Charlotte89 skriver:

Jeg fik lavet en fostervandsprøve da jeg var for langt henne til at få lavet en moderkagebiopsi, men det foregår stort set på samme måde. Jeg synes ikke at det gjorde ondt, men det var da en smule ubehageligt. Jeg fik tallene 1:20 også pga. min blodprøve. Alt så/ser fin ud her, og jeg venter en sund og rask lille dreng.

Held og lykke.  for at det hele ser fin ud hos dig/jer også.

//Charlotte 28+1

Dejligt at høre at det ikke gør så ondt Det er jeg nemlig også rigtig bange for Nu skal mine lille guldklump bare være et sundt og raskt barn <3.

Og dejligt at høre at du/i skal have en sund og rask lille dreng, tillykke med det.

Anmeld

28. oktober 2010

Lotte14

Dejligt at høre at det ikke gør så ondt Det er jeg nemlig også rigtig bange for Nu skal mine lille guldklump bare være et sundt og raskt barn <3.

Og dejligt at høre at du/i skal have en sund og rask lille dreng, tillykke med det.

Bare slap rigtig godt af når du skal have den lavet, og vær så lidt nervøs som overhovedet muligt, så skal det hele nok gå fint.

Ham overlægen som lavede prøven på mig, sagde at når selve scanningen så rigtig fin ud, så var sansynligheden for at der var noget galt meget lille. Og din scanning så jo fin ud, så jeg tror på at det er en sund og rask baby du har i maven.

Tusinde tak.

//Charlotte 28+1

Anmeld

28. oktober 2010

Mortilxx

Charlotte89 skriver:

Bare slap rigtig godt af når du skal have den lavet, og vær så lidt nervøs som overhovedet muligt, så skal det hele nok gå fint.

Ham overlægen som lavede prøven på mig, sagde at når selve scanningen så rigtig fin ud, så var sansynligheden for at der var noget galt meget lille. Og din scanning så jo fin ud, så jeg tror på at det er en sund og rask baby du har i maven.

Tusinde tak.

//Charlotte 28+1

Jeg tror heller ikke at der er noget galt med den lille, meen jeg er selvfølgelig meget nervøs alligevel. Nu skal jeg bare lige have diskuteret lidt med min kæreste, om vi ikke lige skal vide kønnet på barnet

Når jeg skal ind og have lavet en blodprøve hvilket jeg også hader, så tager jeg det meget fint indeni. Det er som at min hjerne helt isner, fordi jeg diskutere så meget med mig selv om hvor vigtigt det er. Jeg siger nærmest til mig selv at jeg da ikke er en lille kylling. Så bare jeg ikke får mig selv kørt helt op, tror jeg nok at alt skal gå

Knus Ninna

Anmeld

28. oktober 2010

Lotte14

Nihell skriver:

Jeg tror heller ikke at der er noget galt med den lille, meen jeg er selvfølgelig meget nervøs alligevel. Nu skal jeg bare lige have diskuteret lidt med min kæreste, om vi ikke lige skal vide kønnet på barnet

Når jeg skal ind og have lavet en blodprøve hvilket jeg også hader, så tager jeg det meget fint indeni. Det er som at min hjerne helt isner, fordi jeg diskutere så meget med mig selv om hvor vigtigt det er. Jeg siger nærmest til mig selv at jeg da ikke er en lille kylling. Så bare jeg ikke får mig selv kørt helt op, tror jeg nok at alt skal gå

Knus Ninna

Det er klart at man er nervøs og tænker meget over det, det gjorde jeg også. Jaa, det med kønnet må i nok hellere lige få snakket lidt om, det kan i jo få at vide med 100 procent sikkerhed ud fra prøven.

Så længe at du klare en blodprøve fint, så klare du også moderkagebiopsien helt fint. Du må endelig lige komme med en opdatering på det hele.

for dig/jer. Held og lykke med det hele endnu engang.

//Charlotte 28+1

Anmeld

28. oktober 2010

Mortilxx

Charlotte89 skriver:

Det er klart at man er nervøs og tænker meget over det, det gjorde jeg også. Jaa, det med kønnet må i nok hellere lige få snakket lidt om, det kan i jo få at vide med 100 procent sikkerhed ud fra prøven.

Så længe at du klare en blodprøve fint, så klare du også moderkagebiopsien helt fint. Du må endelig lige komme med en opdatering på det hele.

for dig/jer. Held og lykke med det hele endnu engang.

//Charlotte 28+1

Jeg skriver en opdatering på mandag når jeg er kommet hjem fra hospitalet

Tak

Anmeld

1. november 2010

Mortilxx

Nu kommer der så lige en opdatering omkring min moderkageprøve

Jeg har været inde på Randers sygehus her til morgen, for at få taget moderkageprøven og det gik bare rigtig godt! Det gjorde næsten ikke ondt og var overstået på 12 min.

Jeg får svar på prøven onsdag, så der kommer også en lille opdatering der

Anmeld

1. november 2010

Valle81

Nihell skriver:

Jeg har været inde på Randers sygehus her til morgen, for at få taget moderkageprøven og det gik bare rigtig godt! Det gjorde næsten ikke ondt og var overstået på 12 min.

og håber at alt bare er ok:0)

Christina

Anmeld

1. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nihell skriver:

Jeg sad og tænkte på dig idag. Glad for at høre at du har fået lavet prøven. Krydser fingre for resultatet.!!

Men ja - det gør ikke vidlt ondt, det føles bare MEGA SÆRT og anderledes, at få stukket sådan en kæmpe nål ind i maven...

Anmeld

1. november 2010

Cherry_77

Jeg krydser fingre for dig:-)

Har selv fået taget en moderkageprøve, fordi vi også var i højrisikogruppen. Ventetiden var forfærdelig. Desværre fik vi ikke et godt svar, men lad dig ikke skræmme af det, for i langt de fleste tilfælde er der ikke kromosomfejl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.