NF og moderkagebiopsi :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

S.Maria

Så fik vi endelig svar......

De foreløbige undersøgelser viser sig at være normale, så det er rigtig dejligt at få at vide og så venter vi os sørme en lille pige 

Så venter vi bare på resten af undersøgelsen om de mindre udbredte kromosom fejl inden for de næste 2 uger.

Får du også undersøgt de andre kromosom fejl eller var det kun dem med down syndrom?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Mortilxx

KarinaIda skriver:

Hej..

Så godt da jeg havde sendt det, at du havde været inde for 2 dage siden!!! Hehe...

Men dejligt med sådan et fantastisk svar, og tillykke med I venter jer en lille dreng

knus

Det er bare iorden

Og tusind tak, jeg er så glad for det

Knus

Anmeld

4. november 2010

Mortilxx

S.Maria skriver:

Så fik vi endelig svar......

De foreløbige undersøgelser viser sig at være normale, så det er rigtig dejligt at få at vide og så venter vi os sørme en lille pige 

Så venter vi bare på resten af undersøgelsen om de mindre udbredte kromosom fejl inden for de næste 2 uger.

Får du også undersøgt de andre kromosom fejl eller var det kun dem med down syndrom?

Eeeeeejj hvor dejligt Og tillykke med den lille pige!

Vi får et brev om to uger, hvori der vil stå om der er de mindre kromosomfejl. Så det er helt det samme

Anmeld

4. november 2010

Mortilxx

Zafir skriver:

Det forstår jeg godt. Nu er der virkelig noget at glæde sig til Også fordi man har prøvet at være tæt på at miste ham, så føles det endnu bedre.

Jeg er rigtig rigtig glad på dine vegne

Det er nemlig rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.