Min datter hedder Wilma Elvira (og så har hun 2 efternavne)
Historien bag Wilma-navnet er lidt sjov:
For præcis et år siden var vi til min nevøs 5 års fødselsdag! Min søster, min søsters veninde og jeg sad og snakkede om børn og børnenavne! Jeg fortæller om nogle drenegnavne, som jeg syntes var SUPER søde, og hvis vi engang fik en dreng, så skulle han hedde ditten og datten osv!!! Jeg siger så, at hvis vi engang fik en pige, så skulle hun nok hedde Wilma (det var egentlig ikke noget vi sådan havde talt super meget om, men vi syntes begge det var et FEDT navn)!!! Pludselig udbryder min søsters veninde "Guuud jamen det får I - I får snart en lille Wilma... jeg kan se hende for mig"!!! Min søster og jeg bliver helt varme i hjertet, for vi ved begge, at Amalile (søsters veninde) har nogle helt specielle evner, hvad den slags angår!!! Hun har forudset de vildeste ting i hendes og min søsters liv lige siden de var små.... hun er bare helt fantastisk!!!
Min mand og jeg syntes det var RIMELIG vildt, for hun anede intet om, at vi faktisk netop liiige akurat var begyndt på projekt baby!!!
Præcis 3 måneder efter var jeg gravid, og inden vi fortæller det til nogen andre, så ringer jeg selvfølgelig til min elskede søster! Hun bliver selvfølgelig elle-vild, og fortæller, at 2 dage forinden havde Amalie ringet og spurgt, om min søster havde hørt fra mig, for hun var fuldstændig sikker på, at jeg var gravid!!! På tidspunkt anede jeg ikke engang selv, at jeg var gravid..... SÅÅÅÅ SYRET altså!!!
DERFOR var der jo absolut ingen tvivl om, at det var vores lille Wilma, som Amalie havde set i okt-måned sidste år!!!
Vi fik lavet en scanning, og fik at vide, at det var en lille pige, vi ventede.... slet ikke overraskende, for det var jo vores elskede lille Wilma, som Amalie allerede mange måneder forinden havde fortalt os, snart ville være på vej!!! 
Nu er lille Wilma 13 dage gammel... 
Hun skal hedde Elvira til mellemnavn efter min mands oldemor!!!
Det var sådan ca. sådan vi blev helt sikre på, at vores lille skat skulle bære navnet Wilma