Jamen Bastian og Felix var kort sagt de eneste navne vi kunne blive enige om....
Vi var selvfølgelig også meget inde over aserne, men kunne simpelthen ikke blive enige... Jeg synes jo for eksempel at Balder simpelthen lød for meget som en hund, og Loke var sgu godt nok for intrigant til mig

Vi var dog ret enige om, at de ikke skulle hedde Peter og Michael ikke

Vi gad ikke de der navne hvor man risikerer at der er 3 af slagsen i hver klasse....
Så altså Bastian og Felix, som de eneste navne vi kunne blive enige om....
Bastian ville jeg egentlig have haft skulle hedde Mattis, men det ville Kenneth absolut ikke gå med til

Og Bastian er jo også ret lækkert synes jeg (never ending story)
Felix var egentlig bare noget vi blev enige om, og det sjove er lidt, at den gang prinsen fik det navn synes vi begge det var noget af det mest latterlige man kunne kalde et barn, fordi det lød som en kat... Men idag swinger det sgu da meget godt ikke

Jeg hedder så Rytter og Simonsen - hurra for helt normale navne (min mor hedder Elleholm til 3. navn, ville jeg egentlig nok hellere have haft) Hvad jegved af har ingen af de navne nogen særlig oprindelse, og derfor ej heller nogen særlig grund til eksklusiv viderførelse.....
Og farmand hedder Grundtmann... Sådan kort sagt, og uden egentlig HELT at kunne huske og være sikker, så går historien vidst på, at Farmands tip tip tip eller deromkring, var greve af et eller andet, men insisterede på at gifte sig borgerligt med en af sine egne tjenestepiger vidst... Straffen var at han så mistede sin titel og ret som greve, men fik i stedet navnet Grundtmann.
Grundtmann findes der vidst så to grene af herhjemme... Altså de er alle i familie med hinanden vidst, men først helt der ude i det der tip tip noget....
Så ungerne hedder Bastian Grundtmann, og Felix Grundtmann... Fordi farmand ikke ville have alle mulige mærkelige mellemnavne, for det har man ikke i farmands familie, slut færdig... Og jeg gad ikke diskutere det... Mine navne er jo alligevel ikke noget at råbe hurra for...