Vis mig din brudekjole.... <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

lisbethita

BlyViol skriver:

skal ike giftes lige forløbig, men når jeg skal, skal det være a la dem her :

Havde ikke set den her. FOR DÆLEN DEN ER SMUUUUUUK!!!!!!!! Hold da fast!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Vidunderligeunger

lisbethita skriver:

Ha ha ha ...80.000!!! Er du vimmer mand. Man kan rejse over på den anden side af jorden for de penge..ha ha ha!! Knuser

ja netop.. totaaal sindsygt.. man kan leje den for "kun" 15000 ja wauw.. 

Anmeld

27. oktober 2010

Siljesmor

Her er et billede af mig, hvor man kan se kjole, buket og lidt af håret  Det er fra den 22-7-06

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. oktober 2010

DM88

Uhh... Tænk at det allerede er over 3 år siden.. 

Jeg elskede vores bryllup! Det var bare den dejligste dag! Som i kan se på det sidste billede styrt regnede det på vores bryllupsdag. Vi skulle have haft en havebryllup, men vi endte i svigerfamiliens hus.. Det var SÅ hyggeligt, ganske utraditionelt, præcis ligesom os.. 

Anmeld

29. oktober 2010

Christina.78

DeniseM skriver:

Uhh... Tænk at det allerede er over 3 år siden.. 

Jeg elskede vores bryllup! Det var bare den dejligste dag! Som i kan se på det sidste billede styrt regnede det på vores bryllupsdag. Vi skulle have haft en havebryllup, men vi endte i svigerfamiliens hus.. Det var SÅ hyggeligt, ganske utraditionelt, præcis ligesom os.. 

den kjole er da bare også for smuk....

Anmeld

29. oktober 2010

DM88

Tak.. Jeg var også rigtig glad da jeg fandt den.. Prøvede en masse hvide kjoler, men jeg følte mig helt forkert! Så blev det den her! Jubii.. Ville slet ikke have den af igen, da jeg prøvede den.. 

Anmeld

29. oktober 2010

lisbethita

Siljesmor skriver:

Her er et billede af mig, hvor man kan se kjole, buket og lidt af håret  Det er fra den 22-7-06

Åhhh hvor en smuk kjole altså.....snøft.... og meget meget smuk brudebuket!! Hvorfor arbejder jeg ikke med sådan noget her til dagligt?? Det er da meget sjovere at hjælpe med at forberede bryllupper end at sælge tøj til sure franskmænd ;-) Fnis....

Tusind tak fordi du sendte billedet. Rigtigt fint man også kan se håret ;-)

Anmeld

31. oktober 2010

Piwi83

Her er min kjole. Jeg troede jeg var til lyserød, tyl, perler osv.. men da jeg prøvede kjoler fandt jeg hurtigt ud af, at jeg var til noget mere råt og enkelt.

Anmeld

31. oktober 2010

lisbethita

Piwi83 skriver:

Her er min kjole. Jeg troede jeg var til lyserød, tyl, perler osv.. men da jeg prøvede kjoler fandt jeg hurtigt ud af, at jeg var til noget mere råt og enkelt.

Hvor er det sjovt, at du ændrede mening....!! Tror tit det er sådan - at man tror man vil have en ting, men ender med at vælge noget helt andet. Tak for de flotte billeder ;-) Du ser så smuk ud ;-) Ihhh..... ;-) 

Anmeld

3. november 2010

Piwi83

lisbethita skriver:

Hvor er det sjovt, at du ændrede mening....!! Tror tit det er sådan - at man tror man vil have en ting, men ender med at vælge noget helt andet. Tak for de flotte billeder ;-) Du ser så smuk ud ;-) Ihhh..... ;-) 

Tak for komplimenet og ja jeg tror du har ret, det er jo også svært at forstille sig inden hvordan det er at have en brudekjole på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.