Vis mig din brudekjole.... <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

lisbethita

Cris skriver:

Som sagt, brullypet er altid en business i alle stedder. Hvis de sælger hvide sjal som brullups sjæl så er det godt for dem for deres forretning. Den hedder helt sikkert mantón de boda og du kan også søge efter matón de manila, som man kan også finde dem i hvide, det ender med at være det samme ting  . Jeg ved ikke så meget om det, for jeg har aldrig kikket på bryllups ting i Spanien. Men go for it, for det bliver dejligt at have den på og du kan bruge den senere, når de skal som gæst til andre brylluper

Nemlig....Mantón de boda!! Det var det, som den hedder!!! ;-) Gracias ;-) 

Anmeld

19. november 2010

lisbethita

BlyViol skriver:

skal ike giftes lige forløbig, men når jeg skal, skal det være a la dem her :

Hej...det indlæg har jeg da totalt overset. FLOT kjole.... wwwwwwwuuuhuuu!!! Piiiiiiiiift!!! ;-)

Anmeld

19. november 2010

lisbethita

BlyViol skriver:

det aner jeg ik fandt bare billeder på google... har een mere som jeg gerne ville have også, men den koster 80.000  - og det bliver ikke i dette liv

Det havde jeg så HELLER IKKE set....tsk tsk tsk....! 80.000 mand. Er du gal? Er den af guld eller diamanter?? Fnis...

Anmeld

19. november 2010

Kruse90

Hvor er det nogle fine kjoler

Anmeld

19. november 2010

lisbethita

DeniseM skriver:

Uhh... Tænk at det allerede er over 3 år siden.. 

Jeg elskede vores bryllup! Det var bare den dejligste dag! Som i kan se på det sidste billede styrt regnede det på vores bryllupsdag. Vi skulle have haft en havebryllup, men vi endte i svigerfamiliens hus.. Det var SÅ hyggeligt, ganske utraditionelt, præcis ligesom os.. 

GIIIIIIIIISP!!!! DET HER INDLÆG HER JEG HELLER ALDRIG SET! Det må du meget undskylde!!! Hvor ER du smuk! Du er virkeligt en inspiration!!!

Jeg er lige ved at skrive en takketur rundt til alle der sendte billeder. (Tråden hedder: TAK PIGER: I hjalp mig med at starte www.vintagebrud.dk). Du må hellere læse tråden, for selvom jeg ikke havde set dit svar, så er du bestemt en stor stor inspiration. Tusind tak!

Kig ind på min blog....jeg lover at lade mig inspirerer af dig til temaet Rådhusbryllup!! 

KÆMPE KNUS 

Anmeld

19. november 2010

lisbethita

Kruse90 skriver:

Hvor er det nogle fine kjoler

Suk...det synes jeg også!!! KRAM

Anmeld

19. november 2010

DM88

lisbethita skriver:

GIIIIIIIIISP!!!! DET HER INDLÆG HER JEG HELLER ALDRIG SET! Det må du meget undskylde!!! Hvor ER du smuk! Du er virkeligt en inspiration!!!

Jeg er lige ved at skrive en takketur rundt til alle der sendte billeder. (Tråden hedder: TAK PIGER: I hjalp mig med at starte www.vintagebrud.dk). Du må hellere læse tråden, for selvom jeg ikke havde set dit svar, så er du bestemt en stor stor inspiration. Tusind tak!

Kig ind på min blog....jeg lover at lade mig inspirerer af dig til temaet Rådhusbryllup!! 

KÆMPE KNUS 

Uhh, tusind tak.. Bliver helt flov over de fine komplimenter. TAK! Glad for at jeg kunne hjælpe..

Har allerede været inde på din nye blog, og den er rigtig rigtig flot og spændende!

Hvis jeg havde været på facebook havde jeg klart kligget på linket "jeg syntes godt om"!!

KÆMPE KRAM TIL DIG OGSÅ! OG STORT TILLYKKE MED DIN NYE BLOG!

Anmeld

19. november 2010

lisbethita

DeniseM skriver:

Uhh, tusind tak.. Bliver helt flov over de fine komplimenter. TAK! Glad for at jeg kunne hjælpe..

Har allerede været inde på din nye blog, og den er rigtig rigtig flot og spændende!

Hvis jeg havde været på facebook havde jeg klart kligget på linket "jeg syntes godt om"!!

KÆMPE KRAM TIL DIG OGSÅ! OG STORT TILLYKKE MED DIN NYE BLOG!

TUUUSIND tak!!! ;-) Du skal ikke være flov, men bare være stolt af de valg du tog. Jeg synes du er super sej ;-) Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.