KÆRE TØSER,
Nu er der jo nogle stykker herinde, som enten skal giftes eller som allerede er blevet gift. Jeg har en veninde, som skal giftes til næste år, som jeg skal hjælpe med at finde "udstyret"! Jeg har før set flere af jer sende billeder af jeres smukke kjoler og jeg tænkte, om I ikke kunne hjælpe mig? Jeg har brug for jeres gode råd og erfaringer til at give lidt mere inspiration. SÅ....VIS MIG JERES BRYLLUPSFOTO ELLER VIS MIG DIN BRUDEKJOLE <3 (man må gerne vedhæfte flere billeder)
Hvad gjorde I jer af overvejelser mht kjolen?? Gik I bare ind i 1 butik og så var dét, det?? Vidste I nogenlunde, hvordan den skulle se ud eller endte det med at blive noget helt andet, end I regnede med?? Hvilken prisklasse var den i?? Lejet eller købt? Dette er jo meget interessant, hvad I har valgt der. Personligt har jeg ikke behov for at købe en kjole. Jeg vil hellere leje og købe et par dyre sko jeg kan bruge bagefter, men ....jeg skal selvfølgelig heller ikke giftes lige nu, fnis....
Hvad med håret?? Havde I fundet et billede i et blad inden, som I tog med til frisøren?? Havde du slør på (det viser billedet nok) eller blomsterkrans, blomster i hår, spænde eller ikke noget...???
Hvad med skoene?? Gik du meget op i, om de skulle kunne bruges bagefter eller var det "rigtige brudesko" som man kun bruger 1 gang?
GLÆDER mig meget til at se, om nogen vil dele deres store dag med os andre herinde! Og glæder mig sindsygt til at høre jeres tanker bag de valg I traf. Håber at blive klogere....
På forhånd tak ;-)
Anmeld