Vis mig din brudekjole.... <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

lisbethita

Ranarupta skriver:

Jeg er endnu ikke gift og er pt. ikke til en traditionel kjole, selvom jeg synes, at de er rigtigt fine. (Bare ikke til mig...)

Jeg har tænkt mig, at det skal være noget á la denne... 

Den er rigtigt flot!! Jeg ved faktisk ikke helt, hvad hun vil. Hun er ikke rigtigt som de andre, men om det betyder hvid...eller det betyder hvid + noget der er anderledes (enten smykker eller anden måde), det ved jeg ikke endnu. 

Er enig...den er super super smuk!!

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Ranarupta

lisbethita skriver:

Den er rigtigt flot!! Jeg ved faktisk ikke helt, hvad hun vil. Hun er ikke rigtigt som de andre, men om det betyder hvid...eller det betyder hvid + noget der er anderledes (enten smykker eller anden måde), det ved jeg ikke endnu. 

Er enig...den er super super smuk!!

Kram

Ja, den er virkelig flot!

Og hvis jeg ikke husker galt, så er kjolen faktisk syet (og farvet) af modellens gamle brudekjole. Flere år efter sit bryllup havde hun tabt sig en del kg, så det var en udfordring i Project Runway, at den skulle laves om

Anmeld

26. oktober 2010

lisbethita

Ranarupta skriver:

Ja, den er virkelig flot!

Og hvis jeg ikke husker galt, så er kjolen faktisk syet (og farvet) af modellens gamle brudekjole. Flere år efter sit bryllup havde hun tabt sig en del kg, så det var en udfordring i Project Runway, at den skulle laves om

Det er skisme da sejt, hva???

Anmeld

26. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Nu er jeg ikke blevet gift endnu, men jeg har fundet den kjole jeg umiddelbart allere bedst kan lide på markedet lige nu.

Den er egentlig traditionel, men ikke så klassisk - jeg er fuldstændig forelsket i den. Den er også dyr - altså Av av av dyr. Hehe.

Men ja, jeg er ik så høj så den må ik være for puffet, og så synes jeg taljen er heeelt fantastisk i den.

Jo, den må jeg have en dag (nu manden så gerne vil i kirke).

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. oktober 2010

lisbethita

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nu er jeg ikke blevet gift endnu, men jeg har fundet den kjole jeg umiddelbart allere bedst kan lide på markedet lige nu.

Den er egentlig traditionel, men ikke så klassisk - jeg er fuldstændig forelsket i den. Den er også dyr - altså Av av av dyr. Hehe.

Men ja, jeg er ik så høj så den må ik være for puffet, og så synes jeg taljen er heeelt fantastisk i den.

Piiiiiiiiiiiiftt!!! Den er da lækker!!! Har du nogensinde overvejet, om du kunne finde på at leje en brudekjole og så måske bruge pengene på dyre sko i stedet?? For mig handler det ikke så meget om at kjolen skal være monster dyr. Hvis man kunne finde den kjole der brugt på billedet, ville det så ikke være det værd?? Hvordan har du det med brugt og leje?? Jeg skal snart mødes med min veninde. Glæder mig til at høre hvad hun siger...

Anmeld

26. oktober 2010

cecilie1984

her er min kjole

vi blev gift den 4 april 2009

min kjole er til salg til 2000 hvid nogen er interesseret.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. oktober 2010

Peanut

lisbethita skriver:

Hejsa ;-) Tak for dit indlæg. Den er da også rigtigt fin ;-) Har du haft den på siden?? 500 kr er sørme billigt, hi hi!!! Krammer

Nej har kun haft den på den ene gang 

Anmeld

26. oktober 2010

Piiiiiiiiiiiiftt!!! Den er da lækker!!! Har du nogensinde overvejet, om du kunne finde på at leje en brudekjole og så måske bruge pengene på dyre sko i stedet?? For mig handler det ikke så meget om at kjolen skal være monster dyr. Hvis man kunne finde den kjole der brugt på billedet, ville det så ikke være det værd?? Hvordan har du det med brugt og leje?? Jeg skal snart mødes med min veninde. Glæder mig til at høre hvad hun siger...

Jeg har ikke lyst til at leje, da jeg har en ide om at få en kjole som kan gå i arv eller lign. Men har absolut ikke noget imod at købe brugt.

Skoene har jeg ik tænkt så meget over. Kun at de skal passe til kjolen og ikke være for alt alt for høje - skal kunne bruge dem igen.

En lækker kjole er kompromiset med manden. Han vil i kirke og jeg er ikke til kirker så... Det var måden vi aftalte det skulle være hvis det var. Haha. Man må jo presse frugterne når de er modne. Hehe.

Anmeld

26. oktober 2010

Risen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

WOW den er smuk! 

Anmeld

26. oktober 2010

WOW den er smuk! 

Ja den er fantastisk. Men dyr!! Mener den koster  omkring  30.000 kr. Og så skal man jo have tilbehør til. Men jeg elsker den.

Elsker de spanske designere. Synes de laver nogle af de flotteste kjoler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.