Vis mig din brudekjole.... <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Moderator

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Miamaja

Her er min smukke brudekjole. Jeg elsker den helt vildt og jeg vil absolut ikke af med den, uanset om jeg skulle blive skilt i fremtiden haha. Man kan ikke se det saa godt men den er snehvid med fine broderinger over det hele og fjerlet at have paa, hvilket var vidunderligt da vi holdt bryllup i den hedeste sommer maaned i Californien. Jeg er mest til det enkle look for jeg ville gerne kunne danse og ikke drukne i den

Anmeld

5. november 2010

lisbethita

Piwi83 skriver:

Tak for komplimenet og ja jeg tror du har ret, det er jo også svært at forstille sig inden hvordan det er at have en brudekjole på

Det tror jeg også ;-) Kram

Anmeld

6. november 2010

Cris

Here it goes 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. november 2010

lisbethita

Cris skriver:

Here it goes 

HVOR ER DU SMUK!! Elsker dit sjal. Er det spansk??? Nøj sådan et vil jeg gerne have....!!!!!!!!!! KNUS

Anmeld

9. november 2010

Cris

lisbethita skriver:

HVOR ER DU SMUK!! Elsker dit sjal. Er det spansk??? Nøj sådan et vil jeg gerne have....!!!!!!!!!! KNUS

Tak!

Ja, den er spansk. Det er typisk fra Spanien, det er meget fint lavet af silke og det er også håndbroderet. Mine veninder har givet denttil mig som gave

Kjolen havde jeg fundet et par måneder før bryllupet på et market i Mexico og da jeg så den besluttede jeg mig, at jeg skulle have den på (jeg kunne ikke finde noget som kunne passe godt og var lidt afslappet og der var ikke så meget tid tilbage)

Anmeld

9. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Du kan købe sjaler her:

https://www.flamenco-world.com/tienda/shop.php?&op_shop=shop&id_cat=14

Men det er vist amerikansk... tror jeg lige kan finde noget som er billigere

Ja jeg har ik andet at lave i dag, haha.

Anmeld

10. november 2010

lisbethita

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hmm-....ja..men så er det produceret af mexikanere eller spaniere. Tienda betyder butik på spansk nemlig. Det er super smukt!!!! 

Anmeld

10. november 2010

lisbethita

Cris skriver:

Tak!

Ja, den er spansk. Det er typisk fra Spanien, det er meget fint lavet af silke og det er også håndbroderet. Mine veninder har givet denttil mig som gave

Kjolen havde jeg fundet et par måneder før bryllupet på et market i Mexico og da jeg så den besluttede jeg mig, at jeg skulle have den på (jeg kunne ikke finde noget som kunne passe godt og var lidt afslappet og der var ikke så meget tid tilbage)

Sejt outfit!!!!!!!! God historie ;-) 

Anmeld

10. november 2010

lisbethita

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg må have fat i sådan et bryllupssjal. Vidste godt det eksisterede (har boet med en spanier i tre år), men havde lidt glemt det!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.