Her var lidt forskellige billeder fra forskellige vinkler. Jeg har ikke rigtig nogen her, hvor man ser hele kjolen.
Min kjole er købt og kostede omkring 10.000kr (husker det ikke helt præcist). Jeg gjorde den fejl, at jeg dels ikke var godt nok forberedt og dels ikke sagde fra overfor en ekspedient, der var meget hurtig om at komme til beslutningen om hvilken kjole jeg skulle have. Her bagefter er jeg godt nok tilfreds med at det blev den, men følte slet ikke at jeg nåede at have "hjertet" med i processen og nærmest bare fik trukket ned over hovedet, at det her var den helt rigtige kjole til mig.
Jeg var slet ikke Bridezilla-agtig i tiden op til brylluppet, og havde ikke nogen faste ideer om hvordan tingene skulle være (blomster, hår, kjole osv). Jeg ville egentlig gerne bare have gået de forskellige steder hen, og spurgt hvad der kunne være pænt eller hvad der kunne være pænt til mig, og så have tænkt lidt over det før jeg besluttede mig, men det var brudeverdenen slet ikke gearet til. Det var tydeligt at alle (kjoleforretning, bageren, frisøren, restauranten...you name it) forventede at man havde gjort sig en masse tanker på forhånd om hvordan alting skulle være, og præcis hvad man ville have. Det syntes jeg var enormt frustrerende, så jeg vil anbefale at man ser på billeder og får ideer til det hele hjemmefra, hvis man ikke er typen, der har haft planlagt sit bryllup siden børnehavealderen. Det kom RET meget bag på mig, hvor mange beslutninger, der faktisk skal tages til et traditionelt bryllup, selvom man bare skal holde en lille og forholdsvis afslappet fest.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld