Vis mig din brudekjole.... <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

JonTri

lisbethita skriver:

ps. glemte at skrive, at du virkeligt ligner en hollywoodbride!!! Hold fast hvor er den dog smuk den kjole! Hvor har du købt den?? Hvis det ikke er for langt væk, så kan det være vi vil prøve den butik. 

KRAM ;-)

Hej...

Ih mange tak... Jeg går også ind for det enkle. Og kjolen er såmænd til salg - skal jo ikke bruge den igen. Butikken hedder Frejas brudekjoler og ligger i viborg, men de har en hjemmeside.

Buketten valgte jeg selv - min mand var med inde og tale om det, men ønskede ikke at vælge for mig. Så ku jeg også prøve den inden kirken, da nogle brudebuketter ikke er såå nemme at bære "rigtigt". 

He he min far bor i Moskva, hvor han købte det, hmm, moderne jakkesæt - men fedt er det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

MariaJ

Her var lidt forskellige billeder fra forskellige vinkler. Jeg har ikke rigtig nogen her, hvor man ser hele kjolen.

Min kjole er købt og kostede omkring 10.000kr (husker det ikke helt præcist). Jeg gjorde den fejl, at jeg dels ikke var godt nok forberedt og dels ikke sagde fra overfor en ekspedient, der var meget hurtig om at komme til beslutningen om hvilken kjole jeg skulle have. Her bagefter er jeg godt nok tilfreds med at det blev den, men følte slet ikke at jeg nåede at have "hjertet" med i processen og nærmest bare fik trukket ned over hovedet, at det her var den helt rigtige kjole til mig.

Jeg var slet ikke Bridezilla-agtig i tiden op til brylluppet, og havde ikke nogen faste ideer om hvordan tingene skulle være (blomster, hår, kjole osv). Jeg ville egentlig gerne bare have gået de forskellige steder hen, og spurgt hvad der kunne være pænt eller hvad der kunne være pænt til mig, og så have tænkt lidt over det før jeg besluttede mig, men det var brudeverdenen slet ikke gearet til. Det var tydeligt at alle (kjoleforretning, bageren, frisøren, restauranten...you name it) forventede at man havde gjort sig en masse tanker på forhånd om hvordan alting skulle være, og præcis hvad man ville have. Det syntes jeg var enormt frustrerende, så jeg vil anbefale at man ser på billeder og får ideer til det hele hjemmefra, hvis man ikke er typen, der har haft planlagt sit bryllup siden børnehavealderen. Det kom RET meget bag på mig, hvor mange beslutninger, der faktisk skal tages til et traditionelt bryllup, selvom man bare skal holde en lille og forholdsvis afslappet fest.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. oktober 2010

lisbethita

rikkekrogh skriver:

Hej...

Ih mange tak... Jeg går også ind for det enkle. Og kjolen er såmænd til salg - skal jo ikke bruge den igen. Butikken hedder Frejas brudekjoler og ligger i viborg, men de har en hjemmeside.

Buketten valgte jeg selv - min mand var med inde og tale om det, men ønskede ikke at vælge for mig. Så ku jeg også prøve den inden kirken, da nogle brudebuketter ikke er såå nemme at bære "rigtigt". 

He he min far bor i Moskva, hvor han købte det, hmm, moderne jakkesæt - men fedt er det!

Nååh? Hvad havde du tænkt at få for den (og hvad var nypris?). Så kan jeg altid vise hende den og se hvad hun siger. Hvad str er den?? Og tak fordi du lige skrev, hvor du købte den. Altid rart med anbefaling af butik. 

Jeg synes virkeligt hans jakkesæt er flot. Det er da totalt elegant til et bryllup. Mænd er tit bare i sort. 

Kram

Anmeld

25. oktober 2010

MariaJ

Jeg læste lige dine spørgsmål igen og kan se jeg glemte at svare på det med skoene. Jeg ville ikke have rigtige brudesko, fordi jeg syntes det ikke gav nogen mening at købe sko, der ikke kunne bruges igen. Jeg blev gift i et par rigtig fine champagnefarvede satinsandaler med hæl, som har været mine trofaste festsko lige siden. De sidder som støbt på foden, og jeg kan danse i dem hele natten. De er fra en almindelig skoforretning og kostede nok en fem-sekshundrede kr. 

Anmeld

25. oktober 2010

JonTri

lisbethita skriver:

Nååh? Hvad havde du tænkt at få for den (og hvad var nypris?). Så kan jeg altid vise hende den og se hvad hun siger. Hvad str er den?? Og tak fordi du lige skrev, hvor du købte den. Altid rart med anbefaling af butik. 

Jeg synes virkeligt hans jakkesæt er flot. Det er da totalt elegant til et bryllup. Mænd er tit bare i sort. 

Kram

Skal nok have omkring 2500 for den. Det er en kjole til 8400. Det er en str 38, men den blev lagt lidt ud - dette kan jo reguleres. Der er snørrer i ryg. 

Anmeld

25. oktober 2010

lisbethita

rikkekrogh skriver:

Skal nok have omkring 2500 for den. Det er en kjole til 8400. Det er en str 38, men den blev lagt lidt ud - dette kan jo reguleres. Der er snørrer i ryg. 

Ok...giver det lige videre! Så kan hun tænke over det! 

Tak for inspirationen 

Anmeld

25. oktober 2010

DitteMarie

https://www.baby.dk/debat/63075pi1/bryllup/smuk-brudekjole-med-plads-til-den-gravide-mave-saelges-.aspx

Billeder af min fine kjole findes andet sted her på baby.dk Klik på linket. Overvejelserne omkring kjolen, var at den skulle være behagelig og med god plads til maven, jeg er gravid i 6. md. 

Min frisør kender mig godt og fik frie hænder. Skoene skulle igen være behagelige og røde- bare for sjov

Ditte- som også vil giftes hver dag- med den samme mand

Anmeld

25. oktober 2010

LouiseNielsen

Her er masser af billeder fra vores uforglemmelige dag.... D 3 juli 2010!!

Anmeld

25. oktober 2010

lisbethita

Banditte skriver:

https://www.baby.dk/debat/63075pi1/bryllup/smuk-brudekjole-med-plads-til-den-gravide-mave-saelges-.aspx

Billeder af min fine kjole findes andet sted her på baby.dk 

Nej hvor er du smuk!!! Åh altså!!!!! Det er SÅ fedt at se så forskellige bryllupskjoler og blive man så rørt hver gang!!! Tror da det bliver en tårvædende oplevelse at hjælpe hende for en hormonella som mig, hi hi!! Jeg ELSKER at den er så enkel og også med håret, men nu er det jo ikke mig, som skal giftes, hi hi, men du er SÅÅÅÅ smuk!!! 

Tak for dit bidrag! Jeg kigger straks i dit link ;-) Ej...jeg vil sgu også snart giftes. Må skal prikke til ham kæresten, ha ha ha!

KRam

Anmeld

25. oktober 2010

DitteMarie

lisbethita skriver:

Nej hvor er du smuk!!! Åh altså!!!!! Det er SÅ fedt at se så forskellige bryllupskjoler og blive man så rørt hver gang!!! Tror da det bliver en tårvædende oplevelse at hjælpe hende for en hormonella som mig, hi hi!! Jeg ELSKER at den er så enkel og også med håret, men nu er det jo ikke mig, som skal giftes, hi hi, men du er SÅÅÅÅ smuk!!! 

Tak for dit bidrag! Jeg kigger straks i dit link ;-) Ej...jeg vil sgu også snart giftes. Må skal prikke til ham kæresten, ha ha ha!

KRam

Tusind tak...jamen kan så godt forstå at du glæder dig, til at det bliver din tur- det er en vidunderlig oplevelse :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.