Nørdspørgsmål nr. 467: Kender du en kendt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2008

Lise

Loggidut skriver:

hov astrid, vi kender sgu da også Mikkel!

ham fra Mercenary! af hver vores vejne...lolo...dahm, ham glemte jeg jo midt i nevø-snakken!

Nååja - jeg kendte jo også engang Kral som engang var med i Mercenary

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Loggidut

Lise skriver:

Loggidut skriver:

hov astrid, vi kender sgu da også Mikkel!

ham fra Mercenary! af hver vores vejne...lolo...dahm, ham glemte jeg jo midt i nevø-snakken!

Nååja - jeg kendte jo også engang Kral som engang var med i Mercenary

det er da løgn! ham gik Michael med da han boede i øst!

Anmeld

3. august 2008

Lise

Kender han så også hans kriminelle lillebror Jønne? Og for fanden - er Michael os' fra øst???

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

ja michael gik med ham englænderen...hvad hed han nu...hmmm vent krølhåret og boede på blåkildevej...han hed...dahm den er væk nu(?)

og med en gut de kaldte blomster...Michael boede så vidt jeg kan huske på fyrkildevej...

aj jeg kan sgu ikke huske hvad ham kammyen hed! det var da træls!

Anmeld

3. august 2008

birgittemarie

Hæ hæ, jeg hang ud med Den Gale Pose, før jeg mødte Michael og i mine endnu yngre dage, havde jeg en lille mysning med Erann DD... Han var lækker dengang...
Så har jeg en veninde som er produktionsansvarlig for Orange Scene og hun kender alle, så det gør jeg så også her fra sidelinien lige nu 8D
Jeg nævner i flæng: Snoop Dog, Axl Rose, Anthony Kiedis fra RHC og sådan nogle (C)8D

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] Kender han så også hans kriminelle lillebror Jønne? Og for fanden - er Michael os' fra øst??? [/citat] lise han hed collin! og om han kendte broderen ved jeg ikke...men skal høre om det

Anmeld

3. august 2008

Lise

Englænder...i ØST? Ham kender jeg ikke... Jeg kender heller ingen Blomster. Måske min bror gør. Prøv lige at hør Michael om han kender min bror - han hedder Søren Mikkelsen.

Jeg delte reklamer ud på Blåkildevej i 1992-1993.

Anmeld

3. august 2008

heaven

birgittemarie skriver:

Hæ hæ, jeg hang ud med Den Gale Pose, før jeg mødte Michael og i mine endnu yngre dage, havde jeg en lille mysning med Erann DD... Han var lækker dengang...
Så har jeg en veninde som er produktionsansvarlig for Orange Scene og hun kender alle, så det gør jeg så også her fra sidelinien lige nu 8D
Jeg nævner i flæng: Snoop Dog, Axl Rose, Anthony Kiedis fra RHC og sådan nogle (C)8D

åhhh ja, for hulen... jeg passer erann`s bror`s 2 børn i min børnehave og erann har været med oppe at hente ungerne... how could i forget...8D8D

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

Lise skriver:

Englænder...i ØST? Ham kender jeg ikke... Jeg kender heller ingen Blomster. Måske min bror gør. Prøv lige at hør Michael om han kender min bror - han hedder Søren Mikkelsen.

Jeg delte reklamer ud på Blåkildevej i 1992-1993.

det der søren Mikkelsen...det siger mig et eller andet, jooo, Collin havde en lillesøster...som også hed noget udenlansk, og hun bor så vidt jeg ved derude af endnu, og som jeg kunne forstå på M så var Collin et ret hot emne ved tøsebørnene...men de er jo ´nok også noget ældre end dig!

måske kender du min nevø, eller hans kone, Jeanne...det er et navn man ikke lige glemmer!

Anmeld

3. august 2008

Lise

Jamen, Loggi, dit gamle tågehorn - vi HAR jo allerede talt om Jeanne. Hende kender jeg ikke. Men jeg kender ingen fra Øst, for jeg flygtede derfra tidligt. Men min bror kender/kendte en del..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.