Nørdspørgsmål nr. 467: Kender du en kendt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2008

Rasmine

Hvem er kusinen, MrsM?
Og hvordan går det egentlig med svineriet?
;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Plysbjørnen

Det nærmeste jeg kommer på at kende nogen kendte er den tidligere boss fra Danfoss (Jørgen Clausen), og ham kender jeg ikke engang... Arbejder på hans fabrik... Men ved ikke om han tæller med bortset fra at han og familie i ny og næ er til fest hos de kongelige...

Betina

Anmeld

3. august 2008

ka li ja

og jeg er i familie med jon fra popstars!

Anmeld

3. august 2008

Plysbjørnen

ka li ja skriver:

og jeg er i familie med jon fra popstars!

Så er du mere kendt end os andre... hehe...

Anmeld

3. august 2008

Marco2

Kender og kender.. og kendte og kendte... Har været med til Michelle Belaiches (TV2-vært) bryllup til tidligere mand... Og været hjemme og spise ved Uffe Dreesen (TV2-kommentator) Så har jeg et par gange spist med Anders Hansen (Golfspiller).. Lisbeth Østergaard (værtinde på det der danseprogram) har jeg boet i lejr med et par gange på Skanderborg festivalen... Og min veninde har gennem længere tid været kæreste med Sebastian Dorset....(stand-up'er) men det er de ikke længere, så ham har jeg da mødt nogle gange... Casper Elgaard og John Nielsen (racerkørere) møder jeg ofte da de kører i det motorsports team som Thomas' firma ejer. Ja, og så self Peter Halvorsen (en af danmarks rigeste mænd, som sommetider florerer i diverse ugeblade) Han er Thomas' chef, så ham ser jeg da ofte. Og i de kredse kommer der jo ofte kendisser, så jeg støder da ofte på nogle af dem.... Han var nabo til Brian Laudrup, spillet golf med Schmeichel, motorsport med ham den gustne prins osv... Men de skrifter vel underbukser ligeså ofte som jeg gør.... AG

Anmeld

3. august 2008

LouiseViola

Hmm ja, den mest kendte jeg "kender" er jo nok kronprinsen, har i mine unge dage spist middag sammen med ham :-o Den må ryge højt op på kendisbarometeret;)

Anmeld

3. august 2008

Rasmine

Wow, M2.
Du er sgu da fremme i skoene derude i Aarhus.

:)

Anmeld

3. august 2008

ivfmarie

Min fætter var tidligere trommeslager i D.A.D
:D

Lise! Hvor er verden lille, hør her: Nicolai Grandjean er sønnesøn(er jeg næsten sikker på) af Jean Grandjean (nu afdød), som var gift med min Faster(nu afdød), som var mor til førnævnte trommeslager!!

Anmeld

3. august 2008

Rasmine

LouiseViola skriver:

Hmm ja, den mest kendte jeg "kender" er jo nok kronprinsen, har i mine unge dage spist middag sammen med ham :-o Den må ryge højt op på kendisbarometeret;)

Ja, den topper altså.
Hvordan kom du ind i inderkredsen?
;)

Anmeld

3. august 2008

Lise

En af mine veninder er kærester med kanonkongen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.