Nørdspørgsmål nr. 467: Kender du en kendt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2008

Rasmine

ivfmarie skriver:

Min fætter var tidligere trommeslager i D:A:D
:D

Lise! Hvor er verden lille, hør her: Nicolai Grandjean er sønnesøn(er jeg næsten sikker på) af Jean Grandjean (nu afdød), som var gift med min Faster(nu afdød), som var mor til førnævnte trommeslager!!

DAD????

Fårk, det er sgu en lille verden. SÅ har I 2, dig og Lise, jo næsten været i familie. For en nat, that is.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Lise

ivfmarie skriver:

Lise! Hvor er verden lille, hør her: Nicolai Grandjean er sønnesøn(er jeg næsten sikker på) af Jean Grandjean (nu afdød), som var gift med min Faster(nu afdød), som var mor til førnævnte trommeslager!!

Kan du tegne det for mig? :-o

Ajj, haha, det er sgu en lille verden! Så DU ved hvem Nicolai Grandjean er??? :D Man kan altid regne med dig Marie.

Anmeld

3. august 2008

Lise

Mebach skriver:

ivfmarie skriver:

DAD????

Fårk, det er sgu en lille verden. SÅ har I 2, dig og Lise, jo næsten været i familie. For en nat, that is.

HAHA - ja, det kan man faktisk godt sige på en måde.. :P

Anmeld

3. august 2008

Astrid P

Lise skriver:

En af mine veninder er kærester med kanonkongen.

Jeg er VILD med kanonkongen... (L)

Anmeld

3. august 2008

LouiseViola

Mebach skriver:

LouiseViola skriver:

Hmm ja, den mest kendte jeg "kender" er jo nok kronprinsen, har i mine unge dage spist middag sammen med ham :-o Den må ryge højt op på kendisbarometeret;)

Ja, den topper altså.
Hvordan kom du ind i inderkredsen?
;)

Jamen min far kender Kronprinsen rigtig godt, så har var til middag hjemme hos os. Så ingen gallakjoler og bal på slottet, desværre:D

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

Astrid P skriver:

Lise skriver:

En af mine veninder er kærester med kanonkongen.

Jeg er VILD med kanonkongen... (L)

hov astrid, vi kender sgu da også Mikkel!

ham fra Mercenary! af hver vores vejne...lolo...dahm, ham glemte jeg jo midt i nevø-snakken!

Anmeld

3. august 2008

Rasmine

LouiseViola skriver:

Mebach skriver:

LouiseViola skriver:

Hmm ja, den mest kendte jeg "kender" er jo nok kronprinsen, har i mine unge dage spist middag sammen med ham :-o Den må ryge højt op på kendisbarometeret;)

Ja, den topper altså.
;)

Jamen min far kender Kronprinsen rigtig godt, så har var til middag hjemme hos os. Så ingen gallakjoler og bal på slottet, desværre:D

Ej, kom nu da. ;)
Er din far da kjændis?
Eller hvordan hænger det sammen?

MEGA NYSGERRIG LIGE NU!

Anmeld

3. august 2008

LouiseViola

Mebach skriver:

LouiseViola skriver:

Mebach skriver:

LouiseViola skriver:

Ja, den topper altså.
;)

Ej, kom nu da. ;)
Er din far da kjændis?
Eller hvordan hænger det sammen?

MEGA NYSGERRIG LIGE NU!

Jamen min far er i søværnet og har været chef for frømandskorpset, og Frederik er jo frømand, så det var sådan de lærte hinanden at kende.

Anmeld

3. august 2008

Rasmine

Hvor sejt.
De er SÅ seje, de der frømænd.

Anmeld

3. august 2008

LouiseViola

Mebach skriver:

Hvor sejt.
De er SÅ seje, de der frømænd.

Ja, kan kun give dig ret, og der er sgu også nogle flotte fyre imellem, var helt vild da jeg var yngre 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.