Nørdspørgsmål nr. 467: Kender du en kendt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2008

heaven

kender og kender..... næ, vel egentlig ikk, meeeen

Jeg har solgt 20 prince i hardbox til "Pyrus", Jan Linnebjerg
Sunget med både Lis og Per, og Keld og Hilda
og så har jeg danset tæt med mek-pek

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Astrid P

Hmm, jeg kender Maja som var SÅÅÅÅÅÅ tæt på at komme med i EyeQ ved den første omgang popstars.
Hun er søj...

Anmeld

3. august 2008

Astrid P

Uh, ja... Og så har min gode ven en lillebror som spiller for FC Midtjylland... Altså fodbold...

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

hmmm, min nevø er efterhånden ret kendt for hans musik i trance-verdenen (var det noget nymor?) og så for hans snooker-spil, han er vist efterhånden blevet europamester i det shit...(vi sidder lige og diskutere om det var danmarksmester eller europamester han blev)

så lidt kendis er der da over ham efterhånden, ja så har jeg været til Vip-fest med Nick Kershaw, på over under uret, lige som han lavede pladen 15 minutes...hmmm....og det værste er at han var sååååå kedelig...gaaaab, der var dælme ikke ret meget go i ham, selv om man snakkede vind og vejr!

well...ellers mener jeg sgu ikke lige der er ret meget kendis over mig...nååå jo, ham trylleklovnen mister pussycat (´hedder han ikke sådan) han handler i min netto...sådan et fjols...:(

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

og hov, på fredag blir jeg jo selv kendis!

har jo indspillet en plade!8D...låååål

Anmeld

3. august 2008

Rasmine

Astrid P skriver:

Uh, ja... Og så har min gode ven en lillebror som spiller for FC Midtjylland... Altså fodbold...

Hvem dog, dame?

Anmeld

3. august 2008

Astrid P

Mebach skriver:

Astrid P skriver:

Hvem dog, dame?

Jonas Borring, lige skiftet til FCM fra OB...

Anmeld

3. august 2008

Rasmine

Astrid P skriver:

Mebach skriver:

Astrid P skriver:

Hvem dog, dame?

Jonas Borring, lige skiftet til FCM fra OB...

OK, vildt.
Lars siger lige han er solgt for det største beløb i DK-history.
20 mill.
8D

Mette - som nu ærgrer sig over den dumme knæskade hun pådrog sig som ynglingspiller.
(As if...)
;)

Anmeld

3. august 2008

Astrid P

Jeps... Han er vist ret god...
Jeg har skam været inde og se ham spille 2 gange dengang han stadig spillede for OB.

Anmeld

3. august 2008

MrsMartens

Lise skriver:

Ahhh, ham Nicolai er efter min mening en rigtig hottie!

http://www.soundvenue.com/band.asp?id=637 (det er ham med solbrillerne)

Kan i huske sangen left to right fra Danske Bank reklamen med hende breakdanceren? Han er den mandlige forsanger..

Har i øvrigt været til fest hjemme i det private hos Claus Elming. Og til en fest som Swan Lee holdt - hvor jeg talte med Kasper Eistrup (L) Men jeg kender vist ikke rigtigt nogle af dem...

Han er bare for lækker!!!!!

Jeg har en kusine der har været med i Robinson, 2. omgang og i all star udgaven. Har sunget med Sacha Dupont og Mek Pek. Har lagt krop (i mine unge dage) til en bodytequila til Kurt Thorsen:$
Har også solgt mega mange smøger til Steffen Brandt (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.