Nørdspørgsmål nr. 467: Kender du en kendt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2008

Loggidut

Lise skriver:

Jamen, Loggi, dit gamle tågehorn - vi HAR jo allerede talt om Jeanne. Hende kender jeg ikke. Men jeg kender ingen fra Øst, for jeg flygtede derfra tidligt. Men min bror kender/kendte en del..

:$

lol...så har jeg sgu nok været fuld!

aj jeg er gammel...ha ha...sowy Lise...men hun er altså bare sådan en som man skal kende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2008

Helle30

Har også solgt mega mange smøger til Steffen Brandt (L)

Hårh mand, så skulle jeg nok sørge for at møde på arbejde hver dag.
Selv er jeg desværre aldrig kommet tættere på end til rækværket, forrest ved deres koncerter.
Manden er bund genial, og selvom han aldersmæssigt er lige over toppen, så er der nu noget lækkert ved hans person(lighed).

Du er da den heldigste af os alle - mener jeg.

Selv er det vist begrænset, hvem jeg kender af kendte.
Jeg gik på gymnasiet med Claus Jensen (tidl. landsholdsspiller) og så har jeg været klasselærer for én af Peter Rygaards sønner. Det er ham, der bl.a. er med i HTH - reklamen.

- Helle, som synes, der skulle være nogle flere, men nu kan jeg ikke komme i tanker om dem

Anmeld

4. august 2008

Grynt

altså kendte og kendte..HVOR kendte skal de mon være før end det tæller med (?)(?) Altså, i og med min mand er musiker, så kender jeg jo en del musiker fra forskellige bands. Men generalt så er det virkelig ikke noget der som sådan kan få mig op og køre om der er mange eller ej, som kender andre mennesker.

Tina, som kender alle jer (L) and you are alle famous (L)

Anmeld

4. august 2008

Grynt

Forresten, er der nogen herinde som genkender denne unge kvinde, som står sammen med min store datter?????

Anmeld

4. august 2008

ivfmarie

Wauuu, Grynt - blæret! ;)

Anmeld

4. august 2008

ka li ja

hvor har i mødt amy henne??

Anmeld

4. august 2008

Rasmine

Jeg vidste ikke din datter havde tatoveringer?
:P

Anmeld

4. august 2008

Grynt

Christina mødte hende i Camden, London, hvor hendes far har forretning. Christina var inde i en kiosk hvor Amy også var. Amy bor i Camden. De faldt i snak efter Amy hysterisk havde fået smidt samtlige kunder ud...på nær Christina, som Amy gerne ville snakke med 8D Derfra billedet. I Camden er der MTV studiet, så der kommer TIT berømtheder rundt i gaderne. Har da også haft en autograf fra Beckham og andre som jeg har glemt navnene på.

Anmeld

4. august 2008

Monica

Hmmm... Jeg har solgt sportssko til Björk... Ogggg, kan sgu da ikke lige komme i tanke om flere... Men har arbejdet på Strøget i Kbh i mange år, og der er mange kendisser...

Arbejder sammen med Kenneth Jonassens kone (han spiller badminton og er pt til OL)

Ikke meget jeg har at berette...

Moni

oooooggg... Ann Elenora Jørgensen - dansk skuespiller, det er hendes far der ejer den butik jeg arbejder i...

Anmeld

4. august 2008

Kaufie

Jeg har nægtet at sælge rundstykker til Tom McEwan fordi kl var 11.10 og vi lige havde smidt dem i skralderen.... Og samlet en serviet op til Mikkel Beck... Min fætter spiller i Jordans Drive, et jive-band, som er ved at være rimelig populære i Tyskland.... Og så er min niece i familie med Christina Roslyng..... I øvrigt havde jeg David Trads' (chefredatør for nyhedsavisen) far til matematik i Folkeren - og hans mor til tysk og fransk....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.