Nå, men er der nogen som har funderet/reflekteret/tænkt over...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Loggidut skriver:

det er sguda fordi vi konstant plager livet af jer med vores tiggen om jeres fremmøde til festerne...8D

nej heaven og trold...det er fordi vi er sååååå lækre (C) og vi deler gerne ud af lækkerrierne8D

Det er squ også fristende, men ærligt sagt jeg har ikke pengene til det... har end ikke penge til at holde sammen på hverdagen... så der bliver ikke til så meget med at køre rundt at og besøge folk...

Så i forresten at min lille dejlige ø har været i nyhedderne i dag... Selv om det måske ikke lige var så heldigt for de tyskere...

den der kender jeg godt :(, lige nu kigger vi også dybt i pengepungen...og vender hver en øre...men man kan jo være heldig at vinden vender en dag, og du så har muligheden for at være med...hvis den dag kom, ville du så hoppe med på limpinden, og mødes med os IRL?

sloggi, nu lidt mere nysgerrig!

Jeg vil sige det på den her måde at det er jeg næsten sikker på jeg ville... Men jeg skal så nok også sige at spørger du min kæreste ville du få svaret nej, for han mener ikke der findes nogen som er mere menneskesky end mig (er meget meget genert)...

Kan godt være at jeg ville starte med et baby(børne)træf de er jo næsten ikke babyer længere, så ville jeg kunne gemme mig bag Laura...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]heaven skriver:[/småt][/f] tja..... sådan opfatter vi ting forskelligt, ik? og heldigvis for det da...;) som jeg prøver at sige, så er det ikke så meget det, der ikke er 15 der svare på det JEG skriver... det der er tankevækkende for mig, er at hvis en anden (en af de mere aktive/populære - ikke negativt ment) skriver et tilsvarende så er der pludselig mange flere svar.... men helt ærligt, så er emnet jo debatteret før, ville bare lige give lyd fra mig ud fra det loggi skrev - længere er den ikke.....:) [/citat] Jeg tænker liiige... at der er 15 eller 117 svar på et emne, behøver jo ikke være svar på selv spørgsmålet.. Tit er det jo bare Tynen og Bacon der Elg'er hinanden og udstiller Lars's sexuelle tendenser! Når først de damer går i svingninger ryger der jo hurtigt 15-20 "svar" på den konto... ;) Marie - der altså, for at bruge udtrykket, har Heaven i min inner cirkel

Anmeld

2. august 2008

Tynen

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]heaven skriver:[/småt][/f] tja..... sådan opfatter vi ting forskelligt, ik? og heldigvis for det da...;) som jeg prøver at sige, så er det ikke så meget det, der ikke er 15 der svare på det JEG skriver... det der er tankevækkende for mig, er at hvis en anden (en af de mere aktive/populære - ikke negativt ment) skriver et tilsvarende så er der pludselig mange flere svar.... men helt ærligt, så er emnet jo debatteret før, ville bare lige give lyd fra mig ud fra det loggi skrev - længere er den ikke.....:) [/citat] Jeg tænker liiige... at der er 15 eller 117 svar på et emne, behøver jo ikke være svar på selv spørgsmålet.. Tit er det jo bare Tynen og Bacon der Elg'er hinanden og udstiller Lars's sexuelle tendenser! Når først de damer går i svingninger ryger der jo hurtigt 15-20 "svar" på den konto... ;) Marie - der altså, for at bruge udtrykket, har Heaven i min inner cirkel [/citat] :$ Ja, vi har det altså med at spamme indlæggene når vi først kommer i gang - Det er sjældent at vi kører den seriøse stil hele vejen igennem :)

Anmeld

2. august 2008

ivfmarie

Tynen skriver:
:$
Ja, vi har det altså med at spamme indlæggene når vi først kommer i gang - Det er sjældent at vi kører den seriøse stil hele vejen igennem :)

Njaaa... men det har jo også sin charme :D

Anmeld

2. august 2008

linemus

Mette Kaufmann skriver:

Grunden til jeg mente jeg ikke befandt mig i den der inner circle, som der jo findes et utal af definitioner på, er nok først og fremmest at jeg ikke har været med til et IRL møde - endnu.... Og så netop den med de kærlige drillerier - som fx mellem Mebach og Tynen.... Tror nok der er nogen, der ville kigge lidt, hvis jeg begyndte at kalde Helle for en Elg, ikke? :)):))

Anyways, så har jeg netop på det seneste forsøgt at holde mig lidt til - at skrive lidt flere indlæg - også selvom jeg ikke kunne give en løsning på et problem eller en god idé - men ofte blot for at fortælle, at der sidder nogen i den anden ende og læser med. Synes det er sådan lidt underligt når man kan se, der er mange, der læser ens indlæg, men ingen svar....

Mette, der er glad for jeres tilbagemeldinger

Jamen, Mette - det har du da ;) At vi så kun er halvdelen tilbage herinde, det er jo en anden sag. Men du skal ikke komme og sige, du ikke har været med til et irl møde - der er jo mange af slagsen :)

Knus Line

Anmeld

2. august 2008

linemus

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]heaven skriver:[/småt][/f] tja..... sådan opfatter vi ting forskelligt, ik? og heldigvis for det da...;) som jeg prøver at sige, så er det ikke så meget det, der ikke er 15 der svare på det JEG skriver... det der er tankevækkende for mig, er at hvis en anden (en af de mere aktive/populære - ikke negativt ment) skriver et tilsvarende så er der pludselig mange flere svar.... men helt ærligt, så er emnet jo debatteret før, ville bare lige give lyd fra mig ud fra det loggi skrev - længere er den ikke.....:) [/citat] Jeg tænker liiige... at der er 15 eller 117 svar på et emne, behøver jo ikke være svar på selv spørgsmålet.. Tit er det jo bare Tynen og Bacon der Elg'er hinanden og udstiller Lars's sexuelle tendenser! Når først de damer går i svingninger ryger der jo hurtigt 15-20 "svar" på den konto... ;) Marie - der altså, for at bruge udtrykket, har Heaven i min inner cirkel [/citat] Ja marie har altså ganske ret. Jeg har flere gange prøvet at skrive indlæg, der så besvares 1-2 gange med Svaret, hvor de resterende, der skriver, spinder videre på et eller andet nonsens - det kommer man jo let til (en kvindeting?). Det kan jo også være uheldigt, at den ene dag bliver der spurgt om noget, men der er ikke ret mange på, og så et par dage efter kommer samme spørgsmål fra en anden, hvor der så lige den dag er mange, der har tid til at svare. Indlæggene ryger jo hurtigt bag i bunken, når der er gang i den herinde. Så kan man selv lige tage fat i den igen og skrive OP, så den kommer om på side 1 igen - det sker der jo intet ved :) Jeg kan godt se at der er nogen, der markerer sig mere end andre, men derfor føler jeg ikke, der er nogen, der er vigtigere end andre. Knus Line - var det overhovedet det, den her tråd handlede om (?)

Anmeld

2. august 2008

linemus

(Kom lige til at poste det to gange, så sletter lige al teksten, så det ikke fylder)

Anmeld

2. august 2008

Helle30

Hihi Line. Jeg har lige læst Bacons indgangsspørgsmål, og tråden er egentlig oprettet for at handle om, hvad det er der gør, at vi logger ind hver dag-b altså hvor for vi bare lige MÅ på baby.
Nu er tråden så også¨blevet 5 sider lang, så hvis sådan en flok høns som os havde kunnet holde emnet så længe, var det vis gået over i historien:))

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.