[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]heaven skriver:[/småt][/f]
tja..... sådan opfatter vi ting forskelligt, ik? og heldigvis for det da...;) som jeg prøver at sige, så er det ikke så meget det, der ikke er 15 der svare på det JEG skriver... det der er tankevækkende for mig, er at hvis en anden (en af de mere aktive/populære - ikke negativt ment) skriver et tilsvarende så er der pludselig mange flere svar.... men helt ærligt, så er emnet jo debatteret før, ville bare lige give lyd fra mig ud fra det loggi skrev - længere er den ikke.....:)
[/citat]
Jeg tænker liiige... at der er 15 eller 117 svar på et emne, behøver jo ikke være svar på selv spørgsmålet.. Tit er det jo bare Tynen og Bacon der Elg'er hinanden og udstiller Lars's sexuelle tendenser!
Når først de damer går i svingninger ryger der jo hurtigt 15-20 "svar" på den konto... ;)
Marie - der altså, for at bruge udtrykket, har Heaven i min inner cirkel
[/citat]
Ja marie har altså ganske ret. Jeg har flere gange prøvet at skrive indlæg, der så besvares 1-2 gange med Svaret, hvor de resterende, der skriver, spinder videre på et eller andet nonsens - det kommer man jo let til (en kvindeting?).
Det kan jo også være uheldigt, at den ene dag bliver der spurgt om noget, men der er ikke ret mange på, og så et par dage efter kommer samme spørgsmål fra en anden, hvor der så lige den dag er mange, der har tid til at svare. Indlæggene ryger jo hurtigt bag i bunken, når der er gang i den herinde. Så kan man selv lige tage fat i den igen og skrive OP, så den kommer om på side 1 igen - det sker der jo intet ved :)
Jeg kan godt se at der er nogen, der markerer sig mere end andre, men derfor føler jeg ikke, der er nogen, der er vigtigere end andre.
Knus Line - var det overhovedet det, den her tråd handlede om (?)
Anmeld