[citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f]
Jeg hopper lige på både Helles, Ivf's og Sloggens grunde (L)
Her er altid nogle, som gider at høre på ens udgydelser, mine irl venner -eller skulle jeg efterhånden sige vennerne, jeg fik før, jeg fik jer (L) - er laaangt væk og jeg har bare ikke tid til at sidde og tale i tlf. med dem og ingen af dem er særligt mailske, så jeg hygger mig/har meget mere kontakt med jer, end jeg har med dem.
Og så er det så dejligt at skrive, læse og blive læst af og om nogle, man efterhånden føler man kender rigtigt godt, holder meget af og som man ved en masse små og store ting om, som er de ting, der gør, at man kommer til at holde meget af dem. (L)
Jeg ville føle mig meget ensom, hvis I ikke var der mere nu, hvor jeg er blevet så vant til altid lige at kunne gå hen og tæve lidt i tastaturet om stort og småt.
Bedste barselsgave, nemlig!!
Jeg synes bare, jeg er så snyde hamrende møg heldig at have fundet en gruppe, hvor jeg føler, jeg har så meget at tale med folk om [rød]og jeg ved det ikke kun er, fordi vi har fået børn i samme måned. [/rød] [f][/f]Og det er det, der gør det hele så utroligt mystisk heldigt... (L)[/citat]
lige den der har jeg også undret mig voldsomt over, hvad gør at jeg er så hamrende glade for folk, det kan jo ikke bare være tiden vi har født...vel...jeg tror det handler om samhørighed, og om ærlighed...for mig betyder det utroligt meget at folk er ærlige, og ligetil, at vi ved det meste om hinanden, og andre ikke behøver at skjule det...jeg kan stadig huske vores første møde, hvor glad jeg blev for at Marco havde et spindelsvæv hængende i hendes vindue...det var nok den dag jeg for alvor blev forelsket i min gruppe...for den der IRL-mødregruppe jeg havde, det var virkelig sådan nogle som var perfekte til alt...mente de selv...jeg kan tydeligt huske da jeg mødte dem første gang, og jeg fandt ud af jeg var den eneste der, som havde opgivet min amning...man blev godt nok luret lidt på...men hvad fanden, jeg havde da intet at skjule...og sandheden var at jeg ikke ytrede mig specielt meget, jeg sad stille, opslugt af mig selv og mit eget barn, de andres unger kunne ikke rage mig mindre!
her er det jo anderledes, man kender jo hinandens unger...altså...det gør man sgu!
man ved jo godt at tutters har voldsom mange tænder, man ved jo Malte var en gylpegris, og man ved at Tif er langsom, man ved også at Nana og Signe er to meget forskellige piger, ja man ved sgu nærmest også hvor tit i skifter jeres unger...
se det rager mig, for de ting er alt sammen noget som vedkommer mig...de der høns fra min IRL-mødregruppe havde mere travlt med hvor mange millioner de havde puttet i deres hus, og snakkede konstance om deres søde mødre som lige ordnede dit og dat, der var ikke en plet på noget som helst...det var sgu altid se mig/hør mig...dem gad jeg bare ikke.
nej båndet herinde er at man kan sige meget af det man vil, Bacon kan sige skøge, og tynen kan give igen, og folk elsker hinanden videre af den grund.
dog mangler jeg stadig nogle stykker som er lidt bange for at træde helt frem i ringen og være med på første parket, men mon ikke de kommer med! De betyder ihvertfald lige så meget for mig, som alle andre...jeg beregner bare de har brug for lidt mere tid, og måske mod!(L)
Anmeld