Nå, men er der nogen som har funderet/reflekteret/tænkt over...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2008

Loggidut

af og til kan det måske også handle om hvem der lige er på...f.eks er jeg altid online, men sidder mega sjældent ved min comp for tiden...dårlig vane, jeg ved det! men Trold, du er da kommet flot tilbage, og er da en af de meget aktive nu...og det er da dejligt. og heaven...jeg kan godt følge dig i det du siger, men jeg skriver også tit nogle indlæg som ingen respons får, men jeg føler mig nu ikke uden for gruppen af den grund! Jeg tror det måske er en overgivelse der skal til...jeg mener, måske snup tasken når der er babytræf og prøv os, for du betyder jo lige så meget i gruppen som alle andre, jeg tror mange har forandret mening efter de har mødt folkene IRL. jeg kan godt se det kan være svært hvis man ikke lige har lyst, tid, penge eller mulighed...(?) men jeg snakker ikke mere med folkjeg har mødt end jeg gør med folk jeg ikke har mødt, jeg er sådan en...jeg scanner lige indlægene, når jeg har tid, og tit er det de meget dybe indlæg jeg springer over, for jeg har simpelthen ikke tiden til at sætte mig ind i det! jeg tror det bliver bedre når mit jobstart er faldet på plads, og brylluppet er vel overstået...men ind til da blander jeg mig så nogen lunde kun lige i det overflødige (misforstå mig endelig ikke) men jeg syunes nu stadig det er kanon at vi kan snakke om de her ting...det er vel det der i grunden gør en sund gruppe...??? plidder og pladder fra sloggi som ikke gider sidde her mere, fordi hun sveder som en gris :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

heaven

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

heaven skriver:

Loggidut skriver:

hmmm...lol...kaufie dog...at du netop skulle gribe den der...det undrede mig, altså jeg vil nu nok sige du var en af dem jeg beregnede for de modige, og som stod meget tæt på midten af innercirklen, kan man kalde den det?

føler du det anderledes?

jeg syntes da du skriver mange indlæg??? (?)
og du er da faktisk en af dem jeg gang på gang regner med melder sig til træffene...selv om jeg ved nærmere eftertanke godt kan se du ikke gør?

hmmm, den gav sgu da stof til eftertanke...nej jeg tænkte mere på sådan en som heaven, som har valgt at melde klart ud at hun føler sig lidt på sidelinjen, og måske ikke har modet endnu!

well...lidt tankespind fra mig af...og igen en klar opfordring til at dem der føler sig i yderkredsen, hanker op i sig selv, og kommer med, for det er sgu så hyggeligt, og der er altså en stemning af at man kender hinanden...

ved sidste træf, hos BM, kom Line med, som førstegangs...og da hun dukkede op smed hun Signe i mine arme, og sagde hold lige hende her...og gik igen...og det tænker jeg stadig på, hvor er det bare en lækker måde at sige til folk på, måske har jeg ikke mødt dig IRL, men jeg ved hvad du står for!

så til nye, kom dog med...i er så hjertelig velkomne!

hvis det er det der skal til for at man er en del af "Innercirklen" så kan jeg godt se jeg ikke er med... Men føler nu selv at jeg sådan nogenlunde er med...

Men hvad, jeg er her og ja i må tage mig som jer, hvad enten i føler i kender mig eller ej... Synes ikke jeg ser på hvem der har startet et indlæg, men kan godt følge Heaven i at man skriver et indlæg der dårligt bliver svaret på, og 4 dage senere kommer der et lignene spørgsmål emne (en mere aktiv person) så er der mange der svarer...

Men sådan er det nu engang... nogen gange virker det meget uretfærdigt...

betina

ja nemlig ja...... men der er jo en grund til at vi bliver alligevel ikke??:P ellers var vi nok "smuttet for good"......

Jannie

Jo nemlig der må jo være et eller andet som gør at de hersens damer her inde ikke kan slippe af med os...

Betina

;)

Anmeld

1. august 2008

Loggidut

det er sguda fordi vi konstant plager livet af jer med vores tiggen om jeres fremmøde til festerne...8D

nej heaven og trold...det er fordi vi er sååååå lækre (C) og vi deler gerne ud af lækkerrierne8D

Anmeld

1. august 2008

heaven

Loggidut skriver:

det er sguda fordi vi konstant plager livet af jer med vores tiggen om jeres fremmøde til festerne...8D

nej heaven og trold...det er fordi vi er sååååå lækre (C) og vi deler gerne ud af lækkerrierne8D

hehe, lur mig om ikke det lykkedes en dag at jeg forsigtigt og med bankende hjerte skriver mit navn på en fest-liste:)

Anmeld

1. august 2008

Anja

Ja, jeg kigger stort set med HVER dag - men der er sgu et eller andet galt med mit login eller min pc for selvom jeg har mailet med Henrik om det for efterhånden længe siden, så kan jeg bare ikke altid få lov at logge in - og den vil heller ikke accepterer auto log in :-o

Så ofte læser jeg med - og selvom jeg synes jeg gerne vil give mit besyv med i fht diverse indlæg, så giver jeg altså op, når jeg har forsøgt at logge in 15-20 gange og hver gang bare få at vide, at jeg har tastet noget forkert !!!

Når jeg endelig kan få lov at logge in, så lader jeg bare pcen stå tændt, men nogle gange sidder manden jo også ved pcen og så slukker han sgu nogle gange ! :(

Anmeld

1. august 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

Det er squ også fristende, men ærligt sagt jeg har ikke pengene til det... har end ikke penge til at holde sammen på hverdagen... så der bliver ikke til så meget med at køre rundt at og besøge folk...

Så i forresten at min lille dejlige ø har været i nyhedderne i dag... Selv om det måske ikke lige var så heldigt for de tyskere...

Anmeld

1. august 2008

birgittemarie

heaven skriver:

Loggidut skriver:

hehe, lur mig om ikke det lykkedes en dag at jeg forsigtigt og med bankende hjerte skriver mit navn på en fest-liste:)

Åårh, vil du ikke godt være sød at gøre det?! Det kunne altså være så dejligt at møde dig i levende live og få dit hjerte til at holdeop med at banke nervøst for at skulle med (L)

D. 4. oktober er der jo fest her hos mig i Ebeltoft og det er jo heller ikke så langt fra dig... Ååårh, kom nu med, søde Heaven!!!

Knus fra Birgitte

Anmeld

1. august 2008

birgittemarie

Anja skriver:

Ja, jeg kigger stort set med HVER dag - men der er sgu et eller andet galt med mit login eller min pc for selvom jeg har mailet med Henrik om det for efterhånden længe siden, så kan jeg bare ikke altid få lov at logge in - og den vil heller ikke accepterer auto log in :-o

Så ofte læser jeg med - og selvom jeg synes jeg gerne vil give mit besyv med i fht diverse indlæg, så giver jeg altså op, når jeg har forsøgt at logge in 15-20 gange og hver gang bare få at vide, at jeg har tastet noget forkert !!!

Når jeg endelig kan få lov at logge in, så lader jeg bare pcen stå tændt, men nogle gange sidder manden jo også ved pcen og så slukker han sgu nogle gange ! :(

F#ck, hvor er det irriterende :@ Det er virkeligt til at blive rablende afsindig af sådan noget! Rigtig dejligt at høre, du stadig er her alligevel og vi skal nok holde din plads varm til du kommer tilbage (L)

Anmeld

2. august 2008

Loggidut

heaven skriver:

Loggidut skriver:

og heaven, jeg ville elske at sidde (hvis det er en børnefri fest) at skåle med dig og sige...hvad sagde jeg!

Anmeld

2. august 2008

Loggidut

Loggidut skriver:

Det er squ også fristende, men ærligt sagt jeg har ikke pengene til det... har end ikke penge til at holde sammen på hverdagen... så der bliver ikke til så meget med at køre rundt at og besøge folk...

Så i forresten at min lille dejlige ø har været i nyhedderne i dag... Selv om det måske ikke lige var så heldigt for de tyskere...

den der kender jeg godt :(, lige nu kigger vi også dybt i pengepungen...og vender hver en øre...men man kan jo være heldig at vinden vender en dag, og du så har muligheden for at være med...hvis den dag kom, ville du så hoppe med på limpinden, og mødes med os IRL?

sloggi, nu lidt mere nysgerrig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.