af og til kan det måske også handle om hvem der lige er på...f.eks er jeg altid online, men sidder mega sjældent ved min comp for tiden...dårlig vane, jeg ved det!
men Trold, du er da kommet flot tilbage, og er da en af de meget aktive nu...og det er da dejligt.
og heaven...jeg kan godt følge dig i det du siger, men jeg skriver også tit nogle indlæg som ingen respons får, men jeg føler mig nu ikke uden for gruppen af den grund!
Jeg tror det måske er en overgivelse der skal til...jeg mener, måske snup tasken når der er babytræf og prøv os, for du betyder jo lige så meget i gruppen som alle andre, jeg tror mange har forandret mening efter de har mødt folkene IRL.
jeg kan godt se det kan være svært hvis man ikke lige har lyst, tid, penge eller mulighed...(?) men jeg snakker ikke mere med folkjeg har mødt end jeg gør med folk jeg ikke har mødt, jeg er sådan en...jeg scanner lige indlægene, når jeg har tid, og tit er det de meget dybe indlæg jeg springer over, for jeg har simpelthen ikke tiden til at sætte mig ind i det! jeg tror det bliver bedre når mit jobstart er faldet på plads, og brylluppet er vel overstået...men ind til da blander jeg mig så nogen lunde kun lige i det overflødige (misforstå mig endelig ikke)
men jeg syunes nu stadig det er kanon at vi kan snakke om de her ting...det er vel det der i grunden gør en sund gruppe...???
plidder og pladder fra sloggi som ikke gider sidde her mere, fordi hun sveder som en gris :'(
Anmeld