Nå, men er der nogen som har funderet/reflekteret/tænkt over...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2008

Kaufie

Loggidut skriver:

dog mangler jeg stadig nogle stykker som er lidt bange for at træde helt frem i ringen og være med på første parket, men mon ikke de kommer med! De betyder ihvertfald lige så meget for mig, som alle andre...jeg beregner bare de har brug for lidt mere tid, og måske mod!(L)

Tak Sloggi - den tager jeg lige til mig....

Ja, jeg er sgu også herinde hver dag (næsten) selvom det ikke er hver dag jeg lige får skrevet, og måske ikke er heeelt med i the inner circle. Men jeg føler mig da også dybt afhængig af jer - og føler jeg kender jer.

Mette, der snart må tage sig sammen og komme med til de framragende arrangementer jeg så ofte hører om /ser billeder fra....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

Nadi

Jeg logger på og skal liiiige tjekke for vil gerne følge med i jeres liv og høre hvordan det går med jeres dejlige børn. Og så måske håber man også på at få et dejligt grin ved at logge ind og se hvad der sker.

Og nu er min søn meget stille, så vil lige gå ud og se hvad han laver 8( :S

-Nadia

Anmeld

1. august 2008

birgittemarie

Ja, jeg er sgu også herinde hver dag (næsten) selvom det ikke er hver dag jeg lige får skrevet, og måske ikke er heeelt med i the inner circle. Men jeg føler mig da også dybt afhængig af jer - og føler jeg kender jer.

Mette, der snart må tage sig sammen og komme med til de framragende arrangementer jeg så ofte hører om /ser billeder fra....

Du er i hvert fald med i the inner circle (L)

For mit vedkommende rykker folk i min inner circle så snart, de giver noget af sig selv.
Netop det, som Sloggi skriver med at være ærlig, ikke nødvendigvis skrive om noget dybt personligt, som man måske ikke har lyst til at dele med folk, men bare det at være ærlig og turde fortælle, at man kan være gal og ked af det og glad... Det betyder inner circle acces med det samme for mig. For folk, man ved hvor man har og man ved, siger det, de mener er bare så dejlige at tale med (L)
Og det handler slet ikke om, hvor meget man skriver eller om man har været med til træfs - endnu 8D

Knus fra Birgitte

Anmeld

1. august 2008

Loggidut

Mette Kaufmann skriver:

Loggidut skriver:

dog mangler jeg stadig nogle stykker som er lidt bange for at træde helt frem i ringen og være med på første parket, men mon ikke de kommer med! De betyder ihvertfald lige så meget for mig, som alle andre...jeg beregner bare de har brug for lidt mere tid, og måske mod!(L)

hmmm...lol...kaufie dog...at du netop skulle gribe den der...det undrede mig, altså jeg vil nu nok sige du var en af dem jeg beregnede for de modige, og som stod meget tæt på midten af innercirklen, kan man kalde den det?

føler du det anderledes?

jeg syntes da du skriver mange indlæg??? (?)
og du er da faktisk en af dem jeg gang på gang regner med melder sig til træffene...selv om jeg ved nærmere eftertanke godt kan se du ikke gør?

hmmm, den gav sgu da stof til eftertanke...nej jeg tænkte mere på sådan en som heaven, som har valgt at melde klart ud at hun føler sig lidt på sidelinjen, og måske ikke har modet endnu!

well...lidt tankespind fra mig af...og igen en klar opfordring til at dem der føler sig i yderkredsen, hanker op i sig selv, og kommer med, for det er sgu så hyggeligt, og der er altså en stemning af at man kender hinanden...

ved sidste træf, hos BM, kom Line med, som førstegangs...og da hun dukkede op smed hun Signe i mine arme, og sagde hold lige hende her...og gik igen...og det tænker jeg stadig på, hvor er det bare en lækker måde at sige til folk på, måske har jeg ikke mødt dig IRL, men jeg ved hvad du står for!

så til nye, kom dog med...i er så hjertelig velkomne!

Anmeld

1. august 2008

Rasmine

Altså, den der innercircle?
Hvad er det?

Og hvad er kriterierne for at være dér?
-Mange daglige/ugentlige indlæg?

Anmeld

1. august 2008

Loggidut

nej, innercirklen er fra mit synspunkt noget andre giver nogen, altså hvis nogen føler de ikke skriver så meget, eller måske ikke høre så godt med i gruppen, så er man hurtig til at mene andre er i innercirklen, det er lidt sådan jeg tolker den, jeg føler nok jeg sidder i en innercirkel, men det er sørme med alle fra juli 07, jeg syntes jo ikke selv at nogen er mindre værd, eller bliver hørt mindre end andre!

noget andet er hvor meget folk skriver, de to ting er for mig helt forskellige...tag som eksembel sådan en som Monica, bare et bud, eller sillesmil, det er ikke de mest aktive (læs:de har et liv udenfor) men alligevel kan jeg blive noget så glad når der så kommer et indlæg...

jeg ved ikke om andre føler de ikke kender folk herinde så godt, men jeg har et klart bud på hvem og hvad de forskellige herinde står for, også de mindre aktive...

desuden syntes jeg jo det er skønt at folk af og til savner baby, og lige giver et besyv med, også selv om de til daglig ikke skriver så meget.

noget helt andet er at de meget aktive (bare en ide) nok er dem der har haft børn før, de har som regel en anderledes viden, som de brænder for at få ud...sådan er det ihvertfald for mig...hvis nogen har snottet unger...hvorfor så ikke råbe en løsning ud over det hele?

kan det være en grund til at nogen skriver mere end andre?

Anmeld

1. august 2008

Helle30

Bacon! Jeg synes begrebet "inner cirkle" (jeps, det er i to ord:P) er lidt giftigt. Egentlig vil jeg tilslutte mig BMs fortolkning, for for mig er det et sp. om, hvem jeg synes, jeg kender mere eller mindre godt. Selv har jeg haft perioder, hvor jeg ikke har haft tid eller overskud til at fyre en masse fødselsdagshilsener, gode råd, skulderklap mv. af. Men så er der jo også perioder, hvor jeg synes, jeg har masser af overskud.
Faktisk tror jeg, jeg kender alle i gruppen ret godt, men det er da klart, at nogle af jer har jeg festet, diskuteret og vasket op med IRL, så det giver da en anden dimension.
Og så er der det med, at nogle kender jeg så godt, at jeg udmærket ved, at de kan klare lidt gas/drilleri.
Det er også mit indtryk, at antallet af indlæg, generelt har nået et mindre hektisk leje, så man bedre kan nå at følge med, selvom man lige har været off et par dage.

Hvad var det for en gang ævl? Tjoh, det var nok bare min mening spredt med løs hånd:)

- Helle

Anmeld

1. august 2008

Siber

ja godt spørgsmål, og har tit tænkt det samme! jeg kan nogen gange tage mig selv i, at jeg lige må se hvad der sker her inde, selv om ungerne står og hiver i mig, og gryderne er ved at koge over!

I kan bare svare på alt, det er her jeg kan få luft, raset af, og få tips og ideer!

Det er som om I er mine veninder, mine fortrolige (selvom I ikke får det hele af vide)

Jeg sidder her på landet, og mine veninder er i KBH eller på Bornholm, og det er bare så langt væk, så der er som om I lige er om hjørnet!

I er i samme båd!

Mange knus og tanker fra Siber, der ikke ved hvad jeg skulle gøre uden jer!

Jeg tror sku jeg er blevet afhængig!

Anmeld

1. august 2008

Kaufie

Grunden til jeg mente jeg ikke befandt mig i den der inner circle, som der jo findes et utal af definitioner på, er nok først og fremmest at jeg ikke har været med til et IRL møde - endnu.... Og så netop den med de kærlige drillerier - som fx mellem Mebach og Tynen.... Tror nok der er nogen, der ville kigge lidt, hvis jeg begyndte at kalde Helle for en Elg, ikke? :)):))

Anyways, så har jeg netop på det seneste forsøgt at holde mig lidt til - at skrive lidt flere indlæg - også selvom jeg ikke kunne give en løsning på et problem eller en god idé - men ofte blot for at fortælle, at der sidder nogen i den anden ende og læser med. Synes det er sådan lidt underligt når man kan se, der er mange, der læser ens indlæg, men ingen svar....

Mette, der er glad for jeres tilbagemeldinger

Anmeld

1. august 2008

ka li ja

jamen mette skal vi så ikke bare kalde helle for en elg!!!!??:P:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.