Nå, men er der nogen som har funderet/reflekteret/tænkt over...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Mette Kaufmann skriver:[/småt][/f] Grunden til jeg mente jeg ikke befandt mig i den der [k]inner circle[/k], som der jo findes et utal af definitioner på, er nok først og fremmest at jeg ikke har været med til et IRL møde - endnu.... Og så netop den med de kærlige drillerier - som fx mellem Mebach og Tynen.... Tror nok der er nogen, der ville kigge lidt, hvis jeg begyndte at kalde Helle for en Elg, ikke? :)):)) Anyways, så har jeg netop på det seneste forsøgt at holde mig lidt til - at skrive lidt flere indlæg - også selvom jeg ikke kunne give en løsning på et problem eller en god idé - [rød]men ofte blot for at fortælle, at der sidder nogen i den anden ende og læser med[/rød]. Synes det er sådan lidt underligt når man kan se, der er mange, der læser ens indlæg, men ingen svar.... Mette, der er glad for jeres tilbagemeldinger [/citat] Og det er det som er SÅ fedt. Om så folk ikke har noget at sige, giver de alligevel et klap med. PS: Det med elg: På MSN er der sådan en elg, som hopper og danser(ligesom en smiley). Da jeg fik den var den navngivet: SPASSER. Og den kopierede jeg bare. Og i alle Tynen's og mine samtaler på MSN, bliver den SPASSER flittigt brugt. Men her er det bare nemmere OG pænere at skrive ELG! ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

jamen mette skal vi så ikke bare kalde helle for en elg!!!!??:P:D

Eh, læs lige mit forrige indlæg inden I bruger det i flæng.
:P

Anmeld

1. august 2008

Loggidut

ka li ja skriver:

Enig...kom Kaufie...sig med Kalaha og jeg i kor....Helle du er en Elg!

Anmeld

1. august 2008

Kaufie

Loggidut skriver:

ka li ja skriver:

Enig...kom Kaufie...sig med Kalaha og jeg i kor....Helle du er en Elg!

Altså... når nu Bacon skriver som hun skriver, så vil jeg altså ikke kalde nogen for en elg.... før jeg har mødt dem irl anyway

Anmeld

1. august 2008

heaven

Loggidut skriver:

hmmm, den gav sgu da stof til eftertanke...nej jeg tænkte mere på sådan en som heaven, som har valgt at melde klart ud at hun føler sig lidt på sidelinjen, og måske ikke har modet endnu!

well...lidt tankespind fra mig af...og igen en klar opfordring til at dem der føler sig i yderkredsen, hanker op i sig selv, og kommer med, for det er sgu så hyggeligt, og der er altså en stemning af at man kender hinanden...

ved sidste træf, hos BM, kom Line med, som førstegangs...og da hun dukkede op smed hun Signe i mine arme, og sagde hold lige hende her...og gik igen...og det tænker jeg stadig på, hvor er det bare en lækker måde at sige til folk på, måske har jeg ikke mødt dig IRL, men jeg ved hvad du står for!

så til nye, kom dog med...i er så hjertelig velkomne!

hehe, kunne være jeg liige skulle næve mit syn på sagen....

Hader at gentage mig selv - men: For at jeg kunne komme mere ind i kampem - tja...... det er sgu lidt svært nogen gange, jeg mister nok lidt motivationen når der ikke er ret mange der svare på ens indlæg, sorry men det er det, der sker... en eller anden skrev engang, at hun mente at det var vigtigt at være inderlig, personlig og videre i den dur der - tja, det har man jo ikke lyst til, når der næsten ikke er respons på ens indlæg..... og når man kan se at andre har skrevet et ligende indlæg, ja så er der pludselig 15 svar - ja så bliver det altså klike agtigt og "hvem er mest populær"-agtigt. Og det er SÅÅÅÅÅÅÅ tydeligt herinde at det er de samme der svare på hinandens indlæg..... sådan er det bare.....
men skal skynde mig at sige, der er jo selvfølgelig en grund til at jeg vælger at blive, for et eller andet sted synes jeg det er hyggeligt, og det er jo heller fordi der ALDRIG er nogen der svare... men her er sammenspist i mange tilfælde synes jeg..... og så liiiiige en note: Jeg blev SÅÅÅÅÅ POSITIVT overrasket over at der var fødselsdagshilsener til Lasse, det havde jeg faktisk ikke forventet. Jeg blev virkelig oprigtigt glad!!!
Men det der med at alle er med i inderkredsen - det passer jo ikke, og det ved alle jo også godt.... og det er egentligt også ok, for alle kan jo ikke kende hinanden lige godt....

Jannie - der ikke håber der bliver fnidder over dette indlæg

Anmeld

1. august 2008

Rasmine

Hmm... Heaven.
Jeg kan jo altså ikke give dig ret i det der med at der ikke bliver svaret på lige dine spørgsmål.
Kan kun svare for mig selv: svarer på det jeg kan, eller hvis jeg synes det er et sjovt indlæg.
Skelner ikke til hvem som har lavet indlægget.
Det kommer nok lidt an på overskriften egentlig.

Anmeld

1. august 2008

heaven

Mebach skriver:

Hmm... Heaven.
Jeg kan jo altså ikke give dig ret i det der med at der ikke bliver svaret på lige dine spørgsmål.
Kan kun svare for mig selv: svarer på det jeg kan, eller hvis jeg synes det er et sjovt indlæg.
Skelner ikke til hvem som har lavet indlægget.
Det kommer nok lidt an på overskriften egentlig.

tja..... sådan opfatter vi ting forskelligt, ik? og heldigvis for det da...;) som jeg prøver at sige, så er det ikke så meget det, der ikke er 15 der svare på det JEG skriver... det der er tankevækkende for mig, er at hvis en anden (en af de mere aktive/populære - ikke negativt ment) skriver et tilsvarende så er der pludselig mange flere svar.... men helt ærligt, så er emnet jo debatteret før, ville bare lige give lyd fra mig ud fra det loggi skrev - længere er den ikke.....:)

Anmeld

1. august 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

hmmm...lol...kaufie dog...at du netop skulle gribe den der...det undrede mig, altså jeg vil nu nok sige du var en af dem jeg beregnede for de modige, og som stod meget tæt på midten af innercirklen, kan man kalde den det?

føler du det anderledes?

jeg syntes da du skriver mange indlæg??? (?)
og du er da faktisk en af dem jeg gang på gang regner med melder sig til træffene...selv om jeg ved nærmere eftertanke godt kan se du ikke gør?

hmmm, den gav sgu da stof til eftertanke...nej jeg tænkte mere på sådan en som heaven, som har valgt at melde klart ud at hun føler sig lidt på sidelinjen, og måske ikke har modet endnu!

well...lidt tankespind fra mig af...og igen en klar opfordring til at dem der føler sig i yderkredsen, hanker op i sig selv, og kommer med, for det er sgu så hyggeligt, og der er altså en stemning af at man kender hinanden...

ved sidste træf, hos BM, kom Line med, som førstegangs...og da hun dukkede op smed hun Signe i mine arme, og sagde hold lige hende her...og gik igen...og det tænker jeg stadig på, hvor er det bare en lækker måde at sige til folk på, måske har jeg ikke mødt dig IRL, men jeg ved hvad du står for!

hvis det er det der skal til for at man er en del af "Innercirklen" så kan jeg godt se jeg ikke er med... Men føler nu selv at jeg sådan nogenlunde er med...

Men hvad, jeg er her og ja i må tage mig som jer, hvad enten i føler i kender mig eller ej... Synes ikke jeg ser på hvem der har startet et indlæg, men kan godt følge Heaven i at man skriver et indlæg der dårligt bliver svaret på, og 4 dage senere kommer der et lignene spørgsmål emne (en mere aktiv person) så er der mange der svarer...

Men sådan er det nu engang... nogen gange virker det meget uretfærdigt...

betina

Anmeld

1. august 2008

heaven

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Loggidut skriver:

hmmm...lol...kaufie dog...at du netop skulle gribe den der...det undrede mig, altså jeg vil nu nok sige du var en af dem jeg beregnede for de modige, og som stod meget tæt på midten af innercirklen, kan man kalde den det?

føler du det anderledes?

og du er da faktisk en af dem jeg gang på gang regner med melder sig til træffene...selv om jeg ved nærmere eftertanke godt kan se du ikke gør?

hvis det er det der skal til for at man er en del af "Innercirklen" så kan jeg godt se jeg ikke er med... Men føler nu selv at jeg sådan nogenlunde er med...

Men hvad, jeg er her og ja i må tage mig som jer, hvad enten i føler i kender mig eller ej... Synes ikke jeg ser på hvem der har startet et indlæg, men kan godt følge Heaven i at man skriver et indlæg der dårligt bliver svaret på, og 4 dage senere kommer der et lignene spørgsmål emne (en mere aktiv person) så er der mange der svarer...

betina

ja nemlig ja...... men der er jo en grund til at vi bliver alligevel ikke??:P ellers var vi nok "smuttet for good"......

Jannie

Anmeld

1. august 2008

Plysbjørnen

heaven skriver:

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Loggidut skriver:

føler du det anderledes?

betina

ja nemlig ja...... men der er jo en grund til at vi bliver alligevel ikke??:P ellers var vi nok "smuttet for good"......

Jannie

Jo nemlig der må jo være et eller andet som gør at de hersens damer her inde ikke kan slippe af med os...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.