Loggidut skriver:
hmmm, den gav sgu da stof til eftertanke...nej jeg tænkte mere på sådan en som heaven, som har valgt at melde klart ud at hun føler sig lidt på sidelinjen, og måske ikke har modet endnu!
well...lidt tankespind fra mig af...og igen en klar opfordring til at dem der føler sig i yderkredsen, hanker op i sig selv, og kommer med, for det er sgu så hyggeligt, og der er altså en stemning af at man kender hinanden...
ved sidste træf, hos BM, kom Line med, som førstegangs...og da hun dukkede op smed hun Signe i mine arme, og sagde hold lige hende her...og gik igen...og det tænker jeg stadig på, hvor er det bare en lækker måde at sige til folk på, måske har jeg ikke mødt dig IRL, men jeg ved hvad du står for!
så til nye, kom dog med...i er så hjertelig velkomne!
hehe, kunne være jeg liige skulle næve mit syn på sagen....
Hader at gentage mig selv - men: For at jeg kunne komme mere ind i kampem - tja...... det er sgu lidt svært nogen gange, jeg mister nok lidt motivationen når der ikke er ret mange der svare på ens indlæg, sorry men det er det, der sker... en eller anden skrev engang, at hun mente at det var vigtigt at være inderlig, personlig og videre i den dur der - tja, det har man jo ikke lyst til, når der næsten ikke er respons på ens indlæg..... og når man kan se at andre har skrevet et ligende indlæg, ja så er der pludselig 15 svar - ja så bliver det altså klike agtigt og "hvem er mest populær"-agtigt. Og det er SÅÅÅÅÅÅÅ tydeligt herinde at det er de samme der svare på hinandens indlæg..... sådan er det bare.....
men skal skynde mig at sige, der er jo selvfølgelig en grund til at jeg vælger at blive, for et eller andet sted synes jeg det er hyggeligt, og det er jo heller fordi der ALDRIG er nogen der svare... men her er sammenspist i mange tilfælde synes jeg..... og så liiiiige en note: Jeg blev SÅÅÅÅÅ POSITIVT overrasket over at der var fødselsdagshilsener til Lasse, det havde jeg faktisk ikke forventet. Jeg blev virkelig oprigtigt glad!!!
Men det der med at alle er med i inderkredsen - det passer jo ikke, og det ved alle jo også godt.... og det er egentligt også ok, for alle kan jo ikke kende hinanden lige godt....
Jannie - der ikke håber der bliver fnidder over dette indlæg